Skravletråd :)

*tar bølgen* hurra!
Forslag til hva som kan spises til frokost?

Her får A to brødskiver med prim og ein banan. Gubben tok 2 brødskiver med jordbærsyltetøy. Eg drikker eit glass med frokost juice :P

Her får A to brødskiver med prim og ein banan. Gubben tok 2 brødskiver med jordbærsyltetøy. Eg drikker eit glass med frokost juice :P
Og jeg sovna :p

God tirsdag alle sammen:D
Ble vekket tidlig av en telefon...kjipt etter nattevakt:rolleyes:

I dag går turen til fysio med bekkenet. Føler faktisk jeg er hakket bedre nå enn når jeg begynte :)

Hva skal dere i dag da?

Så herlig å ha det så nære:D eller blir det fort dyrt?!:p

Hm,njaaa...Vi kjøper egentlig kun ting vi trenger altså. Så dyrt joda, men ikke så mye unødvendig.
Den klokken var ikke på lager desverre. De hadde en utstilt som vi fikk se da, og blir nok en sånn når de komme inn igjen. Så skulle vi ha noe planter,men fant ingen jeg likte der. Mye rart bare:P

I dag går turen til fysio med bekkenet. Føler faktisk jeg er hakket bedre nå enn når jeg begynte :)

Hva skal dere i dag da?

Så flott. Selv har jeg gått mest til kiropraktor.
I dag er det å rydde,rydde og rydde.
Vi ble litt sjokket i går når firmaet som skal bygge ark oppe plutselig ringte og sa vi kommer i morgen. wæwæ
Svigers kommer opp å hjelper til. Enten rydder eller er med guttungen.
Så er det svømming i dag. Håper vi får til det.

Oi, oppe alt nå etter nattevakt? Fikk du ikke sove igjen da?
Nei, det var SFO som ringte...rakk ikke ta den men regnet med at eldste var syk:rolleyes: så jeg spratt opp og hoppet i dusjen mens jeg ringte tilbake... De fant ikke utedressen hans?!:oops:
Så nå sitter jeg her lys våken:p går en tøff nattevakt i møte!

Hm,njaaa...Vi kjøper egentlig kun ting vi trenger altså. Så dyrt joda, men ikke så mye unødvendig.
Den klokken var ikke på lager desverre. De hadde en utstilt som vi fikk se da, og blir nok en sånn når de komme inn igjen. Så skulle vi ha noe planter,men fant ingen jeg likte der. Mye rart bare:P
Typisk at den ikke var på lager:p
Flinke dere er til å bare kjøpe ting dere trenger! Jeg hadde nok slitt med det:p

Nåja , det kan vi vel diskutere litt;) Har alltid vært litt redd Ronja
Ronja er skummel. Ser meg alltid over skuldra når jeg er på flyplassen :-P

Heldigvis ikke kurs i dag og i morgen fordi de ansatte skal selv på kurs :P :P Så det passer jo veldig bra :)

Det er jo bra da:)
Lærer du noe på kurset ditt da? Hehe

Typisk at den ikke var på lager:p
Flinke dere er til å bare kjøpe ting dere trenger! Jeg hadde nok slitt med det:p

Det skal sies vi ikke var like flinke før du;) Men nå har vi faktisk et budsjett å følge. Jeg jobber nesten ikke og regningene strømmer inn:P Arbeidsfolk her utenfor nå;)
Men uansett liker jeg mikse billig og dyrt. Nytt og gammet. Jaggu klarte jeg å mase meg til et arvebord i går og, haha:D Yayyy;)

Back
Topp