Skravletråd :)

Blir litt tid da. Han legger seg vel ikke med en gang han kommer hjem?:)
Spennende planer for helgen da?
Neida det gjør han ikke, men fredager er filmtid for han, det ser han frm til hele uken . dessverre får ikke foreldrene være med på det lenger for det er han og en kompis eller bare han alene..

Mye planer i grunn, men får se hva vi rekker av de ;)
Har du planer da?

Neida det gjør han ikke, men fredager er filmtid for han, det ser han frm til hele uken . dessverre får ikke foreldrene være med på det lenger for det er han og en kompis eller bare han alene..

Mye planer i grunn, men får se hva vi rekker av de ;)
Har du planer da?

Aha. Viktig med litt alene tid og ;)

Eneste plan er ut å spise i morgen:) vi har vært sammen i 4 år i dag, så vi feirer det med middag på kinarestaranten i sentrum her;)

Aha. Viktig med litt alene tid og ;)

Eneste plan er ut å spise i morgen:) vi har vært sammen i 4 år i dag, så vi feirer det med middag på kinarestaranten i sentrum her;)
Gratulerer med 4 år sammen:)
Hørtes deilig ut å spise kinamat, dere får kose dere når dere skal det.

Ja han synes nok det , har alltid gjort det også. Gått på rommet for åleke alene, med beskjed om at vi ikke får komme inn. Han er stikk motsatt av meg;)

Gratulerer med 4 år sammen:)
Hørtes deilig ut å spise kinamat, dere får kose dere når dere skal det.

Ja han synes nok det , har alltid gjort det også. Gått på rommet for åleke alene, med beskjed om at vi ikke får komme inn. Han er stikk motsatt av meg;)

Takk for det:)
Blir spennende å teste ut. Har bare vært der en gang før og da ble vi egentlig litt skuffa.

Skjønner ham godt jeg. Jeg og har alltid likt alenetiden min. laget meg hytte under pulten som liten og satt der og leste:)

Takk for det:)
Blir spennende å teste ut. Har bare vært der en gang før og da ble vi egentlig litt skuffa.

Skjønner ham godt jeg. Jeg og har alltid likt alenetiden min. laget meg hytte under pulten som liten og satt der og leste:)

Hvorfor ble dere skuffa forrige gang?

Ja jeg var i grunn sånnjeg også i barndommen, men ikke nå lenger;)

Ja som om det frister noe mer :p

Bilen er kaldt! Veldig kaldt! :p får ikke inn varm luft! Og etter å ha gjort det man kan selv så har vi skjønt at det nok er blandingspjelet så må få profesjonelle til å ordne det.
Er en Peugeot 307 sw ;-)
Ahaaa, skjønner.
Fikk de fikset det i går?
Ka kom det på?
Og du fikk lest mens du ventet;)?

Hvorfor ble dere skuffa forrige gang?

Ja jeg var i grunn sånnjeg også i barndommen, men ikke nå lenger;)

Syntes det var lite smak og lite mat :p
Får prøve en annen rett nå og se:)

Man forandrer seg vel gjerne med årene. Jeg nyter alenetid nå, men får vel se hvordan det blir etterhvert som det kommer barn i hus♡

Syntes det var lite smak og lite mat :p
Får prøve en annen rett nå og se:)

Man forandrer seg vel gjerne med årene. Jeg nyter alenetid nå, men får vel se hvordan det blir etterhvert som det kommer barn i hus♡
Aha, ja det er jo litt kjedelig. Litt smmak er jo greit;)

Jeg nyter ikke alenetid etter jeg fikk barn i hus faktisk, har aldri vært av de som må ha xantall timer i uken for meg selv.

Da har jeg startet på dag 3 uten kvalmestillende. Håper jeg snart kan si at jeg ikke går på kvalmestillende mer :) Men hodepinen var der når jeg våknet.... desverre :(
Ta ting med ro og trenger du kvalmestillende ja da gjør du det nå og ingen grunn til å stresse ;-)

God morgen alle sammen:)
Snart job på meg, kommer jaggu hjem til tomt hus i dag også siden de da er på turn. redager er litt kjip dag, for jeg ser nesten ikke kengubarnet.
God morgen og kos deg på jobb, heldigvis snart helg og da får vel et og kengubarnet litt kvalitetstid :-D

Back
Topp