Skravletråd :)

Jeg har vært her siden omtrent babyverden startet. Og jeg vil si at de får fler og fler "kjipe" regler som gjør at flere ikke gidder å skrive her.
Babyverden var på høyden før, nå ligger en tråd på fremsiden i flere timer. Og da kan de ikke forvente enorm aktivitet i en tråd slik at man ikke får fullført samtalene sine uten å bli beskyldt for spamming. Da vil vel de som har samtalene heller droppe å ha de samtalene og det er ikke babyverden tjent med.
Jeg har vært på flere forumer og har aldri opplevd at brukere blir truet med utestengelse fordi man har flere samtale gående med flere personer.
Blir det mye multiqouter her så synes jeg det blir vannskelig å lese trådene for meg, da har jeg bedre ting å gjøre.
Og reglene er uklare da det sist ble sagt at så lenge innleggene ikke bestod av ja, nei å bare tull så kunne man poste flere innlegg etterhverandre. Så endten så får de holde seg til det man sier eller så må man gå ut å si vi endrer reglene igjen.
Jeg har aldri gidde å vært med på konkurransene her på bv, for det er bare tull og regelendringer hele tiden.
Slik får de frustrerte brukere.
Og å diskutere dette ser ikke jeg at man skaper dårlig stemning?
Når ble det forbudt å diskutere noe inne på en diskusjonsforum?
Jeg har også vært bruker her over lengre tid( la ikke få antall innlegg lure deg, ny drakt finfint iblant).

Jeg synes det er flott at vi endelig har mer fokus på bruk av multiquote!
Istedenfor å oversvømme en tråd med mange svar etter hverandre, kan man heller bruke den.
Og for å være helt ærlig, at folk motsetter seg å bruke den, synes jeg det er å være vrang.
Den finnes, det oppfordres til å bruke den.

Jeg har ikke oppfattet det som at reglene har blitt endret. Det kom en spesifisering av regelen for godt over et år siden, og siden har det blitt påpekt hva den faktisk betyr. Flere ganger.

Ser ikke hvordan "publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg " kan være uklart.
Bruk multiquote!

Og jeg synes igjen at det kan diskuteres på en ordentlig måte. Slik det har blitt fremstilt her i denne tråden, synes jeg er god gammeldags "sutring".

Ser ikke hvorfor konkurransen har noe med dette å gjøre, er jo kvalitet fremfor kvantitet som ønskes, om man ikke bryr seg om konkurransen, eller?

Diskuterer gjerne jeg, dette er jo tross alt et diskusjonsforum ;)

Så gøy :) Synes du tiden har gått fort? Jeg teller ned til halveis jeg nå. 1 uke igjen :)
Ååå dumme app, jeg får ikke beskjed når noen svarer meg :( tiden fram til nå har gått veldig fort syns jeg, men nå syns jeg det begynner å gå sakte, og det kommer sikkert til å være sånn fram til det nærmer seg termin. Er ferdig med det meste også, så får bare sitte her og nyte barnerommet :) syns ikke det er så lenge siden jeg var halvveis egentlig. Termin i juni/juli du da?

Jeg har også vært bruker her over lengre tid( la ikke få antall innlegg lure deg, ny drakt finfint iblant).

Jeg synes det er flott at vi endelig har mer fokus på bruk av multiquote!
Istedenfor å oversvømme en tråd med mange svar etter hverandre, kan man heller bruke den.
Og for å være helt ærlig, at folk motsetter seg å bruke den, synes jeg det er å være vrang.
Den finnes, det oppfordres til å bruke den.

Jeg har ikke oppfattet det som at reglene har blitt endret. Det kom en spesifisering av regelen for godt over et år siden, og siden har det blitt påpekt hva den faktisk betyr. Flere ganger.

Ser ikke hvordan "publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg " kan være uklart.
Bruk multiquote!

Og jeg synes igjen at det kan diskuteres på en ordentlig måte. Slik det har blitt fremstilt her i denne tråden, synes jeg er god gammeldags "sutring".

Ser ikke hvorfor konkurransen har noe med dette å gjøre, er jo kvalitet fremfor kvantitet som ønskes, om man ikke bryr seg om konkurransen, eller?

Diskuterer gjerne jeg, dette er jo tross alt et diskusjonsforum ;)

Jeg er uenig med deg, og synes det blir mer og mer frustrende å være en bruker her.
Og jeg er ikke alene om den opplevelsen.
Jeg ser ikke hvorfor man skal lage et egentlig ganske ryddig forum som rotete med å multiqoute hundre innlegg i ett.
Reglene kom etter konkurransene kom, før det var det lov å poste flere innlegg etterhverandre.
Jeg kommer aldri til å være en aktiv bruker av multiqoute, da gidder jeg ikke å føre samtaler om jeg må det.
Nettopp fordi det blir for meg utrolig rotete og vanskelig å lese.
Synes forøvrig at det fleste har da var fullstendig saklig i sine innlegg, men har sagt sin mening.
Og ja, det ble presisert at det er helt greit å poste flere innlegg så lenge de innholder noe, men det var ikke greit alikevel.

Jeg er uenig med deg, og synes det blir mer og mer frustrende å være en bruker her.
Og jeg er ikke alene om den opplevelsen.
Jeg ser ikke hvorfor man skal lage et egentlig ganske ryddig forum som rotete med å multiqoute hundre innlegg i ett.
Reglene kom etter konkurransene kom, før det var det lov å poste flere innlegg etterhverandre.
Jeg kommer aldri til å være en aktiv bruker av multiqoute, da gidder jeg ikke å føre samtaler om jeg må det.
Nettopp fordi det blir for meg utrolig rotete og vanskelig å lese.
Synes forøvrig at det fleste har da var fullstendig saklig i sine innlegg, men har sagt sin mening.
Og ja, det ble presisert at det er helt greit å poste flere innlegg så lenge de innholder noe, men det var ikke greit alikevel.
Reglene ble spesifisert etter siste tgk, om jeg husker riktig.

Jeg er uenig med deg, jeg synes det blir mye mer ryddig og oversiktlig for alle de brukerne som ikke er med på den samtalen som to brukere har gående.
Det er synd at dere føler det sånn, for jeg tror at de aller fleste her inne ønsker gode samtaler. Derimot virker det ikke som de aller fleste synes multiquote er så fælt :)

Ja, slik det har vært siste tiden at jeg bare har tatt det jeg har fått og virkelig mistrivdes :(
Ja det hjelper jo lite det også da. Da må man jo enten være innstilt på å bite tennene sammen i noen mnd til man får ny jobb eller prøve å finne en jobb hvor man ser videre muligheter ;-)

God morgen alle sammen:D
Håper alle får en fin og lystig dag!
Ønsker det samme til deg :) Her må jeg kaste i meg frokosten og dra på kurs ;)

Ååå dumme app, jeg får ikke beskjed når noen svarer meg :( tiden fram til nå har gått veldig fort syns jeg, men nå syns jeg det begynner å gå sakte, og det kommer sikkert til å være sånn fram til det nærmer seg termin. Er ferdig med det meste også, så får bare sitte her og nyte barnerommet :) syns ikke det er så lenge siden jeg var halvveis egentlig. Termin i juni/juli du da?
Termin 5.Juli :) Sommerbaby ;)

God morgen alle sammen:D
Håper alle får en fin og lystig dag!
God morgen snuppa :-D
Håper du får en fantastisk dag ;-)

Og kan se ut som om jeg får studert skikkelig idag så dødt som det er her inne ;-)

Da har jeg startet på dag 3 uten kvalmestillende. Håper jeg snart kan si at jeg ikke går på kvalmestillende mer :) Men hodepinen var der når jeg våknet.... desverre :(

Haha. Må det være så stort:P?
Her har vi "bare" ca. 250kvd når utbygging oppe er ferdig i feb.

Litt treig her inne ser jeg:o
Grunnen til så stort, er at vi skal ta over en gård. Har ikke tenkt til å rice deler av det:p hihi

Da har jeg startet på dag 3 uten kvalmestillende. Håper jeg snart kan si at jeg ikke går på kvalmestillende mer :) Men hodepinen var der når jeg våknet.... desverre :(

Håper hodepinen gir seg snart den og:)
Er skikkelig tung i hodet her på morgenen, men det hjelper heldigvis utover dagen

God morgen alle sammen:)
Snart job på meg, kommer jaggu hjem til tomt hus i dag også siden de da er på turn. redager er litt kjip dag, for jeg ser nesten ikke kengubarnet.

God morgen alle sammen:)
Snart job på meg, kommer jaggu hjem til tomt hus i dag også siden de da er på turn. redager er litt kjip dag, for jeg ser nesten ikke kengubarnet.

Kos deg på jobb i dag:)
Hvor lenge varer turn da?:)

Krysser fingrene for det.
God bedring, håper virkelig hodepinen gir seg snart, dt er ikke noe godt å ha.

Varer 1,5 t så frem til 19 er de på det.
Jeg kommer hjem 5 min etter de har dratt sånn ca. Sånn er det å ha store barn visstnok;)

Blir litt tid da. Han legger seg vel ikke med en gang han kommer hjem?:)
Spennende planer for helgen da?

Back
Topp