Jeg har også vært bruker her over lengre tid( la ikke få antall innlegg lure deg, ny drakt finfint iblant).Jeg har vært her siden omtrent babyverden startet. Og jeg vil si at de får fler og fler "kjipe" regler som gjør at flere ikke gidder å skrive her.
Babyverden var på høyden før, nå ligger en tråd på fremsiden i flere timer. Og da kan de ikke forvente enorm aktivitet i en tråd slik at man ikke får fullført samtalene sine uten å bli beskyldt for spamming. Da vil vel de som har samtalene heller droppe å ha de samtalene og det er ikke babyverden tjent med.
Jeg har vært på flere forumer og har aldri opplevd at brukere blir truet med utestengelse fordi man har flere samtale gående med flere personer.
Blir det mye multiqouter her så synes jeg det blir vannskelig å lese trådene for meg, da har jeg bedre ting å gjøre.
Og reglene er uklare da det sist ble sagt at så lenge innleggene ikke bestod av ja, nei å bare tull så kunne man poste flere innlegg etterhverandre. Så endten så får de holde seg til det man sier eller så må man gå ut å si vi endrer reglene igjen.
Jeg har aldri gidde å vært med på konkurransene her på bv, for det er bare tull og regelendringer hele tiden.
Slik får de frustrerte brukere.
Og å diskutere dette ser ikke jeg at man skaper dårlig stemning?
Når ble det forbudt å diskutere noe inne på en diskusjonsforum?
Jeg synes det er flott at vi endelig har mer fokus på bruk av multiquote!
Istedenfor å oversvømme en tråd med mange svar etter hverandre, kan man heller bruke den.
Og for å være helt ærlig, at folk motsetter seg å bruke den, synes jeg det er å være vrang.
Den finnes, det oppfordres til å bruke den.
Jeg har ikke oppfattet det som at reglene har blitt endret. Det kom en spesifisering av regelen for godt over et år siden, og siden har det blitt påpekt hva den faktisk betyr. Flere ganger.
Ser ikke hvordan "publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg " kan være uklart.
Bruk multiquote!
Og jeg synes igjen at det kan diskuteres på en ordentlig måte. Slik det har blitt fremstilt her i denne tråden, synes jeg er god gammeldags "sutring".
Ser ikke hvorfor konkurransen har noe med dette å gjøre, er jo kvalitet fremfor kvantitet som ønskes, om man ikke bryr seg om konkurransen, eller?
Diskuterer gjerne jeg, dette er jo tross alt et diskusjonsforum