Skravletråd :)

Synes generelt babyverden er "snille" på spam jeg da, ifht andre forum og plattformer. Der er spam spam, ferdig snakka.

Mange innlegg av samme person etter hverandre (som lett kunne blitt lagt i en multiquote) er spam.
(og personlig finner jeg det veldig irriterende da jeg må bla langt for å finne noe annet enn samme brukers samtale for å "være med" i en skravletråd. Unødvendig!
Det synes i grunn jeg også, er vant til helt andre regler på andre forum. Men vi har nå fått høre reglene to mnd på rad, så da må vi vel snart kunne de:)

Det synes i grunn jeg også, er vant til helt andre regler på andre forum. Men vi har nå fått høre reglene to mnd på rad, så da må vi vel snart kunne de:)
Man skulle jo tro det da.
synes dog man bør ta det m moderatorene, istedenfor å sutre om det og lage kjip stemning her! :)

Uff alt som hjelper er jo bra da vertfall :)
Ja er det, og hvis det skulle være at han er overfølsom for gluten får jeg bare lage masse hjemmelaget digg til han ;-)

Ja er det, og hvis det skulle være at han er overfølsom for gluten får jeg bare lage masse hjemmelaget digg til han ;-)
Gubben har noe av det samme, bare løk, paprika, banan, hvitløk og vårløk. Så lager eget noen ganger til han :)

Har du fått begynt da? :)

Tja flink er flink gruet meg til denne oppgaven men vil være ferdig til søndag så må bare begynne da ;-)
Er godt i gang heldigvis :) Håper å snart finne meg en jobb. Akkurat nå går jeg på avklaring så søker både jobb og praksisplass for å finne noe :)

Gubben har noe av det samme, bare løk, paprika, banan, hvitløk og vårløk. Så lager eget noen ganger til han :)
Det var da ikke litt heller det da! :-o
Hvordan greier dere å lage mat :-o
Vi har løk og hvitløk i nesten absolutt alt vi spiser! :-o

Synes generelt babyverden er "snille" på spam jeg da, ifht andre forum og plattformer. Der er spam spam, ferdig snakka.

Mange innlegg av samme person etter hverandre (som lett kunne blitt lagt i en multiquote) er spam.
(og personlig finner jeg det veldig irriterende da jeg må bla langt for å finne noe annet enn samme brukers samtale for å "være med" i en skravletråd. Unødvendig!

Jeg har vært her siden omtrent babyverden startet. Og jeg vil si at de får fler og fler "kjipe" regler som gjør at flere ikke gidder å skrive her.
Babyverden var på høyden før, nå ligger en tråd på fremsiden i flere timer. Og da kan de ikke forvente enorm aktivitet i en tråd slik at man ikke får fullført samtalene sine uten å bli beskyldt for spamming. Da vil vel de som har samtalene heller droppe å ha de samtalene og det er ikke babyverden tjent med.
Jeg har vært på flere forumer og har aldri opplevd at brukere blir truet med utestengelse fordi man har flere samtale gående med flere personer.
Blir det mye multiqouter her så synes jeg det blir vannskelig å lese trådene for meg, da har jeg bedre ting å gjøre.
Og reglene er uklare da det sist ble sagt at så lenge innleggene ikke bestod av ja, nei å bare tull så kunne man poste flere innlegg etterhverandre. Så endten så får de holde seg til det man sier eller så må man gå ut å si vi endrer reglene igjen.
Jeg har aldri gidde å vært med på konkurransene her på bv, for det er bare tull og regelendringer hele tiden.
Slik får de frustrerte brukere.
Og å diskutere dette ser ikke jeg at man skaper dårlig stemning?
Når ble det forbudt å diskutere noe inne på en diskusjonsforum?

Er godt i gang heldigvis :) Håper å snart finne meg en jobb. Akkurat nå går jeg på avklaring så søker både jobb og praksisplass for å finne noe :)
Lykke til :-D
Du får garantert noe ;-)
Spørsmålet blir vel mer da om du vil ha det du får :-P
Jeg fikk jobb som telefonselger, jobbet ifra august til mai og skal aldri aldri jobbe som det igjen ;-)

Lykke til :-D
Du får garantert noe ;-)
Spørsmålet blir vel mer da om du vil ha det du får :p
Jeg fikk jobb som telefonselger, jobbet ifra august til mai og skal aldri aldri jobbe som det igjen ;-)
Ja, slik det har vært siste tiden at jeg bare har tatt det jeg har fått og virkelig mistrivdes :(

Blir kjipt da :P men hvis han blir bedre så gjerne for meg :)
Snill du er da :-D
Tror jeg hadde blitt halvveis sprø jeg da ;-) og da hadde jeg ihvertfall laget flere middager :-P med smak til meg og snuppa, og uten smak til mannen ;-)

Back
Topp