Synes generelt babyverden er "snille" på spam jeg da, ifht andre forum og plattformer. Der er spam spam, ferdig snakka.
Mange innlegg av samme person etter hverandre (som lett kunne blitt lagt i en multiquote) er spam.
(og personlig finner jeg det veldig irriterende da jeg må bla langt for å finne noe annet enn samme brukers samtale for å "være med" i en skravletråd. Unødvendig!
Jeg har vært her siden omtrent babyverden startet. Og jeg vil si at de får fler og fler "kjipe" regler som gjør at flere ikke gidder å skrive her.
Babyverden var på høyden før, nå ligger en tråd på fremsiden i flere timer. Og da kan de ikke forvente enorm aktivitet i en tråd slik at man ikke får fullført samtalene sine uten å bli beskyldt for spamming. Da vil vel de som har samtalene heller droppe å ha de samtalene og det er ikke babyverden tjent med.
Jeg har vært på flere forumer og har aldri opplevd at brukere blir truet med utestengelse fordi man har flere samtale gående med flere personer.
Blir det mye multiqouter her så synes jeg det blir vannskelig å lese trådene for meg, da har jeg bedre ting å gjøre.
Og reglene er uklare da det sist ble sagt at så lenge innleggene ikke bestod av ja, nei å bare tull så kunne man poste flere innlegg etterhverandre. Så endten så får de holde seg til det man sier eller så må man gå ut å si vi endrer reglene igjen.
Jeg har aldri gidde å vært med på konkurransene her på bv, for det er bare tull og regelendringer hele tiden.
Slik får de frustrerte brukere.
Og å diskutere dette ser ikke jeg at man skaper dårlig stemning?
Når ble det forbudt å diskutere noe inne på en diskusjonsforum?