Skravletråd :)

Både joggesko,fotballsko og vintersko til vinteren igjen;) Så ja mye sko som skal i hus..

Hva skal du og venninnen din gjøre da?

Aha,en del da:) Greit om man finner billigere da. Skulle gjerne kjøpt både sko og vinterklær for neste vinter til guttungen og, men syns det er vanskelig assa!!

Njaaa, si det...vet egentlig ikke helt:P Møte hun nede i sentrum på et senter...Ta en kaffe iallefall også blir det å se litt i butikker. Jeg bør helst ikke shoppe:P

Håper jeg også. De fikk forresten litt varme her igår men fortsatt ikke varmt :p
Håper også det ikke blir altfor ille etterhvert, men må ha varm bil! Spesielt når vi skal til Norge og slike ting!

Ja, såklart...Hvor gammel er bilen?

Kan det ?? Hmm...Jeg har forstått som det ikke er mulig på gården jeg er oppvokst, men skal jaggu høre med mamma engang til. Ikke det at jeg tror vi har muligheten uansett, men da skal jeg mase mer på min søster om det er tilfelle. haha
Min stemor var igjennom dette nå, men kun fikk unntak av boplikt så lenge hun heller leier den ut, og da blir det sett på som boplikt, men må som sakt søkes, men med gode grunner slik som eventuelt jobb og div så skal det ikke være noe problem ;-) du får høre med kommunen også for er de som man må søke til ;-)

Ikke noe annet enn å være litt ute ;-)
Også en dag hvor jeg skal sove lenge!! :p
Gleder meg til vi kan få litt mer planer i helgene :p føler at vi bare gjør det samme nå! Kanskje jeg skulle fått med meg mannen og snuppa i svømmehallen i Arvika en tur ;-)
Svømmehall er knallgøy, så ja det synes jeg du skal gjøre:)
sove lenge hørtes deilig ut ja! Sånt bedriver ikke jeg med lenger..

Aha, ja det er jo litt kjedelig. Litt smmak er jo greit;)

Jeg nyter ikke alenetid etter jeg fikk barn i hus faktisk, har aldri vært av de som må ha xantall timer i uken for meg selv.

Ja, syns jo det er greit med litt smak ihvertfall:p hehe

Aldri hatt et x antall timer jeg heller, men kjenner på meg når jeg trenger å være litt alene. Nå er jeg jo alene hele dagen da, så da kan det bli litt mye:p hehe

Min stemor var igjennom dette nå, men kun fikk unntak av boplikt så lenge hun heller leier den ut, og da blir det sett på som boplikt, men må som sakt søkes, men med gode grunner slik som eventuelt jobb og div så skal det ikke være noe problem ;-) du får høre med kommunen også for er de som man må søke til ;-)

Ok, så flott.
Vet ikke helt hva grunner vi skulle kommet opp med men...Hmm...Er jo ikke sikkert vi flytter dit noen gang liksom...Veldig tvilsomt...Vil bare det skal være i familien jeg....Her blir det nok Bergen i alle årene fremover, med mindre mannen skifter beite...

Svømmehall er knallgøy, så ja det synes jeg du skal gjøre:)
sove lenge hørtes deilig ut ja! Sånt bedriver ikke jeg med lenger..
Ja må nesten det! Svømmehallen i Arvika har også ganske mange kvm kun til barn ;-) så snuppa hadde nok storkost seg vil jeg tro, og jeg som ikke liker kulde hadde nok passet bedre inn der enn ute hver eneste dag :-P

Nei, det skal litt til;)
Når skjer det da?

Vet ikke helt når. Kommer helt an på svigerfar...hehe
Han blir 60 nå, så det blir nok noen år til men. Og han er ikke den flinkeste til å planlegge frem i tid;)
Om vi får flere barn, så hadde det vært greit med større plass etterhvert da;) hehe

Aldri hatt et x antall timer jeg heller, men kjenner på meg når jeg trenger å være litt alene. Nå er jeg jo alene hele dagen da, så da kan det bli litt mye:p hehe

Pleier å være en del i Oslo for å besøke tanten min, og hun skjønner ikke hvorfor jeg ikke liker å gå å shoppe alene, der er jo det beste hun vet (hun har en gutt på 2år og en jente på 5år). Jeg kan ikke fordra det, synes det er kjedelig, og ender alltid opp med å dra hjem tomhendt.. :p

Vet ikke helt når. Kommer helt an på svigerfar...hehe
Han blir 60 nå, så det blir nok noen år til men. Og han er ikke den flinkeste til å planlegge frem i tid;)
Om vi får flere barn, så hadde det vært greit med større plass etterhvert da;) hehe

Skjønner. Er den stor? :) Skal du ha masse dyr da:D?
Mhm, ser den. Hvor stor boareal har dere nå?

Ok, så flott.
Vet ikke helt hva grunner vi skulle kommet opp med men...Hmm...Er jo ikke sikkert vi flytter dit noen gang liksom...Veldig tvilsomt...Vil bare det skal være i familien jeg....Her blir det nok Bergen i alle årene fremover, med mindre mannen skifter beite...
Ja skjønner den veldig godt! Ingen i nær familie som vil kjøpe den heller? :-o

Men ta de tur bortom der en dag du er i Halden var det vel, grunner finner dere nok ;-) bare hør etter hva som er "god" nok grunn!
Hvem vet kanskje noen av deres framtidige barn vil ha det eventuelt sønnen deres ;-)

Ja må nesten det! Svømmehallen i Arvika har også ganske mange kvm kun til barn ;-) så snuppa hadde nok storkost seg vil jeg tro, og jeg som ikke liker kulde hadde nok passet bedre inn der enn ute hver eneste dag :p
Hehe , ja det hadde du nok da.
Hvor kaldt er det hos dere nå da?

Okei skjønner:) Håpe det blir skikkelig fikset til en ok pris da:D
Vi har 2 biler, men den ene bruker mannen kun som arbeidsbil:P
Mannen ville ha to biler han også men det får vi vente med til neste år ;-)
Koster jo fort litt med to biler også ;-)
Men er en frihet med bil da, og her vi bor nå går det nesten ikke buss!

Hehe ja det skjønner jeg. Jeg jobber jo bare 50% å har massse tid på dagen, men synes det er pyton i grunn..

Mannen ville ha to biler han også men det får vi vente med til neste år ;-)
Koster jo fort litt med to biler også ;-)
Men er en frihet med bil da, og her vi bor nå går det nesten ikke buss!
Vi har to biler, å jada det koster en hel del.
Men vi må dessverre ha to biler

7826101æææææ''0
Ja skjønner den veldig godt! Ingen i nær familie som vil kjøpe den heller? :-o

Men ta de tur bortom der en dag du er i Halden var det vel, grunner finner dere nok ;-) bare hør etter hva som er "god" nok grunn!
Hvem vet kanskje noen av deres framtidige barn vil ha det eventuelt sønnen deres ;-)

Jeg tror ikke det altså, men aldri si aldri...
Joda, kanskje han er en liten bonde;) Men vil helst ha han i samme by, haha

Back
Topp