Vi kjente visst ingen kjeltringerJa takkskal ta dem i mot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjente visst ingen kjeltringerJa takkskal ta dem i mot!
Åh , det var bra. Var redd du skulle være skikkelig surKnis...
Dere er tilgitt!!
Nei, baksnakking i all offentlighet er helt okDet er vel lov så lenge vi vet at du kommer til å få det med deg? Er ikke sånn at vi skjør det på pm eller sjult, liksom![]()
Hvor gammel blir hun. Hva har du i tankene? Jeg får jo firmabil når jeg er tilbake i jobb, så vi hadde håpet at vi kunne overleve med en bil her ute, men klemma har begynt å melde seg allerede. Ungen går i barnehage i nabokommunen, i dag er det både babysvømming og foreldremøte på samme tidspunkt.. Slike tilfeller blir det nok bare mer og mer av, så da får vi kjøpe en til... En konebil til hulerboermannen som han kan bruke til jobb.Bil faktisk!!
Blir ikke sååå stor shopping herBursdagsgave til datteren til mannen og litt småtteri
![]()
FlottJa, han må jo fort det...
Sikkert for mange andre også...H ehe for deg ja![]()
Mye mulig, men da vet jeg ikke om det. Om dem gjør noe galt, så sier dem det hvertfall ikke til meg. Jeg er jo så streng. Kjente noen før, men de vet jeg ikke hvordan jeg kunne ha fått tak i lenger... Heldigvis...Alle kjenner en kjeltring![]()
Joda, tenk etter så gjør dere sikkert detVi kjente visst ingen kjeltringer
Ja, jeg er kjent for å bli skikkelig surÅh , det var bra. Var redd du skulle vøre skikkelig sur
Det kjenner jeg at jeg er skeptisk til.Sikkert for mange andre også...*plystre, plystre*
Flink pike!Idag er dagenskal gjøre mitt beste!!
Hmm får tenke litt på den der.Joda, tenk etter så gjør dere sikkert det![]()
Puuuh! Enda godtNei, baksnakking i all offentlighet er helt ok![]()
Hun blir 10 år og ønsker seg klærHvor gammel blir hun. Hva har du i tankene? Jeg får jo firmabil når jeg er tilbake i jobb, så vi hadde håpet at vi kunne overleve med en bil her ute, men klemma har begynt å melde seg allerede. Ungen går i barnehage i nabokommunen, i dag er det både babysvømming og foreldremøte på samme tidspunkt.. Slike tilfeller blir det nok bare mer og mer av, så da får vi kjøpe en til... En konebil til hulerboermannen som han kan bruke til jobb.
Han trenes opp... Blir ikke like bra som når jeg gjør det, og han begynner å bli dritt lei korrigeringer, men han blir bedre for hver gang. Og som jeg sier: om du blir lei maset mitt, er det jo bare til å gjøre det skikkelig med en gangFlott![]()
Var det jeg trodde.Ja, jeg er kjent for å bli skikkelig sur![]()
Hahahahaha!Nei!!!det ville vært skandale!!
Haha...godt poengHan trenes opp... Blir ikke like bra som når jeg gjør det, og han begynner å bli dritt lei korrigeringer, men han blir bedre for hver gang. Og som jeg sier: om du blir lei maset mitt, er det jo bare til å gjøre det skikkelig med en gang![]()
Nettopp....Hun blir 10 år og ønsker seg klærså det blir jo lett!!
Ja, man blir fort avhengig av to biler altså...og blir nok bare verre og verre ettersom barna blir større!