Heldiggris! Det vil egentlig jeg ha også, men vi får pusse opp først...Haha...godt poeng
Bra han trenes opp, krever sin mann å vaske et bad nøye nok
Jeg slipper sånt, jeg...har vaskedame!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggris! Det vil egentlig jeg ha også, men vi får pusse opp først...Haha...godt poeng
Bra han trenes opp, krever sin mann å vaske et bad nøye nok
Jeg slipper sånt, jeg...har vaskedame!!![]()
God dusj og god shopping. Klær fra wow eller hva den heter tror jeg er kult for 10 åringer...Nå hopper jeg i dusjen
Ha en fin formiddag!
Hvor ble det av deg?Var det jeg trodde.![]()
Så bra. Min har sovet i en time og 10 min nå...Da har eg og Jr fått sove i 1 time og 40 minDeilig
![]()
Tok en dusjHvor ble det av deg?
51
Det hørtes deilig ut jaDa har eg og Jr fått sove i 1 time og 40 minDeilig
![]()
Dårlig ide synes jeg.Nå ble det brått stille overalt.. Kanskje jeg skal vaske badet likevel? Gruble gruble...
50Så bra. Min har sovet i en time og 10 min nå...
49Nå ble det brått stille overalt.. Kanskje jeg skal vaske badet likevel? Gruble gruble...
DiggDa har eg og Jr fått sove i 1 time og 40 minDeilig
![]()
Uten å si i fra? Hm... Trodde vi hadde meldepliktTok en dusj![]()
Nå har jeg faktisk bare 33 igjen... Skriver litt i andre tråder og kommer fort ut av tellinga...50
49
Du glemte noen tall![]()
Hahaha. Guri. Du har det travelt duNå har jeg faktisk bare 33 igjen... Skriver litt i andre tråder og kommer fort ut av tellinga...
Tok feil i sta....Hahaha. Guri. Du har det travelt du![]()
Takk for det.Så hyggelig da! Tusen takkønsker deg en riktig fin dag også
74
Bare hyggelig. Har du noen planer for dagen?Takk for det.![]()
Takk,skal prøve på det jaTakk
Ha en super dag du også!
Fint lite, gjøre litt husarbeid, så er det trening i kveld på både meg og mini:Bare hyggelig. Har du noen planer for dagen?
25
Det er virkelig verdt hver eneste krone!Heldiggris! Det vil egentlig jeg ha også, men vi får pusse opp først...