Ser dere prater bak min rygg, ja!I know! Vi spekulerer i det allerede her
71
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dere prater bak min rygg, ja!I know! Vi spekulerer i det allerede her
71
Dette forumet burde vært stengt mellom 01-06Haha
Må jo titte innom på natta også![]()
Hihi...takkKniiiis! Krysser fingrene... *skadefro*
70
UnnskyldSer dere prater bak min rygg, ja!![]()
Da får vi bare håpe hun får tatt de som dukker opp da eller at dem plutselig skal ha storkontroll i natt... Alle som flyr på den tiden tror det er trygt å ta med bittelitt for mye. I dag blir dem tatt.Nei jeg gjør i grunn ikke det.
Skjønner det...mye mer trivelig å henge herSanke innlegg tid... Gidder hvertfall ikke vaske badet... Noe jeg burde ha gjort...
69
Ja takkVi får sende over noen kjeltringer tenker jeg
Det er vel lov så lenge vi vet at du kommer til å få det med deg? Er ikke sånn at vi skjør det på pm eller sjult, liksomSer dere prater bak min rygg, ja!![]()
Bil faktisk!!Hva skal du shoppe? Jeg skal shoppe bil enten i dag eller i morgen.
68
Hahaha, døds god ide!Dette forumet burde vært stengt mellom 01-06![]()
Bursdagsgave til min bonusdatter og litt småtteri til guttaHva skal du shoppe?
Ja, han må jo fort det...Skjønner det...mye mer trivelig å henge her
Badet kan gubben ta?!?!![]()
Alle kjenner en kjeltringVi liker jo ikke kjeltringer... Og jeg kjenner ingen. Gjør du?
67
Ha ha, ja det hdde vært noe.Da får vi bare håpe hun får tatt de som dukker opp da eller at dem plutselig skal ha storkontroll i natt... Alle som flyr på den tiden tror det er trygt å ta med bittelitt for mye. I dag blir dem tatt.
Smaker huggorm!!Hva er planen i dag? Jeg drikker ikke kaffe. Smaker ikke bra..
Nei!!!Dette forumet burde vært stengt mellom 01-06![]()
Ja , ikke sant?Hahaha, døds god ide!
H ehe for deg jaNei!!!det ville vært skandale!!
Idag er dagenDa får vi bare håpe hun får tatt de som dukker opp da eller at dem plutselig skal ha storkontroll i natt... Alle som flyr på den tiden tror det er trygt å ta med bittelitt for mye. I dag blir dem tatt.