Kos deg på trening, hva trener du?Her skal det straks trenes
Så må jeg en tur til byen, foreldremøte i kveld og så nattevakt
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på trening, hva trener du?Her skal det straks trenes
Du da?
Kos dere med lekNå må jeg ta skravlepause. Hun er ferdig med frokost og klar for lek!
88
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jobb og foreldremøte etterpå..Hva er dagens planer da?
Må ha en fin lillelørdag alle sammen![]()
God morgenGod morgen ja. Sovet veldig godt til minsta vekks megSom vanlig. Men nå er eldste gått på skolen også og minsta er selvsagt i bhg. Så da legger jeg meg igjen.
Minsta blir i dag med farmora hjem for kos og eldste snakka om å være med ei venninne hjem rett etter skolen. Så da er sjansen plutselig at jeg er alene hjemme til rundt 6 i kveld.
![]()
Sov godtGod morgen ja. Sovet veldig godt til minsta vekks megSom vanlig. Men nå er eldste gått på skolen også og minsta er selvsagt i bhg. Så da legger jeg meg igjen.
Minsta blir i dag med farmora hjem for kos og eldste snakka om å være med ei venninne hjem rett etter skolen. Så da er sjansen plutselig at jeg er alene hjemme til rundt 6 i kveld.
![]()
Trener hjemme...jogging og 30 days shred med Jillian MichaelsKos deg på trening, hva trener du?
Så flink du erTrener hjemme...jogging og 30 days shred med Jillian Michaels![]()
Tror du?God morgen
Det klarer du lett
Det pleier jo å bli en del det... Sikkert mer enn 110...Tar det jeg fårhaha!
Neeeei! Ikke nattevakt! Da har jeg ikke sjans til å krype litt nærmere engang. Du er jo helt vill om natta!Her skal det straks trenes
Du da?
Nå sover hun...Kos dere med lek![]()
God morgen. Ha en super dag du ogsåGod morgen
Håper alle får en super dag
Har du muligheten til det i dag da? Jeg er trøtt selv, men... Kan alltids sove litt nå mens ungen sover, men er redd jeg bare blir trøttere av det, for da våkner garantert hun...God morgen jenter... Hvordan har dere det i dag. Jeg er sliten og trøtt og vil egentlig mest bare ligge på sofaen og sove i dag.
Tror du?
80
He he, det har jeg også lagt merke tilNeeeei! Ikke nattevakt! Da har jeg ikke sjans til å krype litt nærmere engang. Du er jo helt vill om natta!
78
Så hyggelig da! Tusen takkInnom for å ønske dere alle en fin dag![]()
TakkSå flink du er![]()