Skravletråd :)

God morgen ja. Sovet veldig godt til minsta vekks meg :D Som vanlig. Men nå er eldste gått på skolen også og minsta er selvsagt i bhg. Så da legger jeg meg igjen. :D Minsta blir i dag med farmora hjem for kos og eldste snakka om å være med ei venninne hjem rett etter skolen. Så da er sjansen plutselig at jeg er alene hjemme til rundt 6 i kveld. :p
God morgen:D
Herlig med litt alenetid da!
Sov godt:D

God morgen ja. Sovet veldig godt til minsta vekks meg :D Som vanlig. Men nå er eldste gått på skolen også og minsta er selvsagt i bhg. Så da legger jeg meg igjen. :D Minsta blir i dag med farmora hjem for kos og eldste snakka om å være med ei venninne hjem rett etter skolen. Så da er sjansen plutselig at jeg er alene hjemme til rundt 6 i kveld. :p
Sov godt:)

Her skal det straks trenes:D
Så må jeg en tur til byen, foreldremøte i kveld og så nattevakt:D
Du da?
Neeeei! Ikke nattevakt! Da har jeg ikke sjans til å krype litt nærmere engang. Du er jo helt vill om natta!
78

God morgen jenter... Hvordan har dere det i dag. Jeg er sliten og trøtt og vil egentlig mest bare ligge på sofaen og sove i dag.

God morgen jenter... Hvordan har dere det i dag. Jeg er sliten og trøtt og vil egentlig mest bare ligge på sofaen og sove i dag.
Har du muligheten til det i dag da? Jeg er trøtt selv, men... Kan alltids sove litt nå mens ungen sover, men er redd jeg bare blir trøttere av det, for da våkner garantert hun...
75

Back
Topp