Skravletråd :)

Bil faktisk!!:p
Blir ikke sååå stor shopping her:p Bursdagsgave til datteren til mannen og litt småtteri;)
Hvor gammel blir hun. Hva har du i tankene? Jeg får jo firmabil når jeg er tilbake i jobb, så vi hadde håpet at vi kunne overleve med en bil her ute, men klemma har begynt å melde seg allerede. Ungen går i barnehage i nabokommunen, i dag er det både babysvømming og foreldremøte på samme tidspunkt.. Slike tilfeller blir det nok bare mer og mer av, så da får vi kjøpe en til... En konebil til hulerboermannen som han kan bruke til jobb.

Alle kjenner en kjeltring:p
Mye mulig, men da vet jeg ikke om det. Om dem gjør noe galt, så sier dem det hvertfall ikke til meg. Jeg er jo så streng. Kjente noen før, men de vet jeg ikke hvordan jeg kunne ha fått tak i lenger... Heldigvis...

Hvor gammel blir hun. Hva har du i tankene? Jeg får jo firmabil når jeg er tilbake i jobb, så vi hadde håpet at vi kunne overleve med en bil her ute, men klemma har begynt å melde seg allerede. Ungen går i barnehage i nabokommunen, i dag er det både babysvømming og foreldremøte på samme tidspunkt.. Slike tilfeller blir det nok bare mer og mer av, så da får vi kjøpe en til... En konebil til hulerboermannen som han kan bruke til jobb.
Hun blir 10 år og ønsker seg klær:D så det blir jo lett!!
Ja, man blir fort avhengig av to biler altså...:rolleyes: og blir nok bare verre og verre ettersom barna blir større!

Han trenes opp... Blir ikke like bra som når jeg gjør det, og han begynner å bli dritt lei korrigeringer, men han blir bedre for hver gang. Og som jeg sier: om du blir lei maset mitt, er det jo bare til å gjøre det skikkelig med en gang:p

Han trenes opp... Blir ikke like bra som når jeg gjør det, og han begynner å bli dritt lei korrigeringer, men han blir bedre for hver gang. Og som jeg sier: om du blir lei maset mitt, er det jo bare til å gjøre det skikkelig med en gang:p
Haha...godt poeng:p
Bra han trenes opp, krever sin mann å vaske et bad nøye nok;)
Jeg slipper sånt, jeg...har vaskedame!!:p

Back
Topp