Wow! Så koselig![]()
Ein måte å sjå det på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Så koselig![]()
Absolutt! Hadde ikke kjent lille hele dagen. Eller, hadde kjent henne 3 ganger såvidt liksom... Og legen fikk heller ikke noe respons. Så hun bestemte kjapt at det ikke var noe å vente med.Så bra de tok det alvorlig da![]()
Hektisk men kooooseligEin måte å sjå det påEr inneforstått med at dei neste åra blir heeeeeektiske
![]()
Bare ett bilde jeg la ut av lillesøster....Hvilket bilde?
Kengu... Jaja...Hva for noe?
Ja, jeg så det tidligere opp. Slitsomt det da...Nei nei, 47 timar frå 4 cm109 timar frå e forsto at detta ikkje var normalt
![]()
Bare ett bilde jeg la ut av lillesøster....![]()
Det blir de nokEin måte å sjå det påEr inneforstått med at dei neste åra blir heeeeeektiske
![]()
Ja.... Men hun er vel på jobb nå. Jaja...Må jo være en feil! Kan jo ikke mislike et slikt bilde...
Vakre lille babyen jo!!!♡
Kengu... Jaja...
Ja.... Det var det.???
Var det Kengu?
Skal ikke lage noe sak utav det. Men jeg får så mye negative raringer som er så unødvendige. Ikke artig.???
Var det Kengu?
Ja.... Men hun er vel på jobb nå. Jaja...
Skal ikke lage noe sak utav det. Men jeg får så mye negative raringer som er så unødvendige. Ikke artig.
Har fått flere negative jeg også som ikke henger på greip. Tommel ned for lykke til med fødsel osv.. Velger å tro det er en bomSkal ikke lage noe sak utav det. Men jeg får så mye negative raringer som er så unødvendige. Ikke artig.
Skal ikke lage noe sak utav det. Men jeg får så mye negative raringer som er så unødvendige. Ikke artig.
Ja, det er jo mulig, at folk ikke vet at det gir en negativ rating. Litt spesielt uansett da å gi tommel ned på bilde av en baby? Eller en lykke til med fødsel. Derfor jeg velger å tro det er noen som har bommetVeit at mange ikkje veit kva den egentlig gjer.. Dei trur det er omvendt for tommel opp, altså liker og liker ikke.