Ja, det er jo mulig, at folk ikke vet at det gir en negativ rating. Litt spesielt uansett da å gi tommel ned på bilde av en baby? Eller en lykke til med fødsel. Derfor jeg velger å tro det er noen som har bommet![]()
Får no håpa det!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo mulig, at folk ikke vet at det gir en negativ rating. Litt spesielt uansett da å gi tommel ned på bilde av en baby? Eller en lykke til med fødsel. Derfor jeg velger å tro det er noen som har bommet![]()
Bare ett bilde jeg la ut av lillesøster....![]()
Kan jo hende du får eneggede![]()
Bare ett bilde jeg la ut av lillesøster....![]()
Skal ikke lage noe sak utav det. Men jeg får så mye negative raringer som er så unødvendige. Ikke artig.
Nei, det kan man jo lure på.. Ser ikke vitsen jeg.har ikke helt skjønt dette med ratings jeg? hvorfor har man det?
Nei, det kan man jo lure på.. Ser ikke vitsen jeg.
Slapper av her også, skal på julebord i kveld![]()
Jeg bruker kun likerhar ikke helt skjønt dette med ratings jeg? hvorfor har man det?
Gjør meg klar til julebordHei, hei
Straks shopping her! Du da?
Nå skal jeg forsøke å sove litt, selv om alle muskler og ledd verker![]()
EnigSitter stort sett på appen jeg, så vet ikke hva jeg har fått selv. vet jeg har 4 negative eller noe, men vet ikke hvor
Kjedelig med sånne dumme negative ratings da![]()
har ikke helt skjønt dette med ratings jeg? hvorfor har man det?
Det er jo greit med liker, men skjønner liksom ikke resten? ser jeg har fått en nøytral? hva det skal bety liksom ?
Jeg og, men på pc er de rett ved siden av hverandre, så jeg har faktisk bommet en gangJeg bruker kun liker![]()
Helt enig. Kan jo være greit med uenig og enig kanskje, men ser ikke helt poenget med alt det andre.
Uenig trenger jo nødvendigvis ikke være negativt.
Enig
Har brukt kun app jeg og, så vet ikke hva jeg har
Håper jeg ikke har noen negative :/
Jeg og, men på pc er de rett ved siden av hverandre, så jeg har faktisk bommet en gang
Så det heldigvis raskt så jeg fikk rettet det opp![]()