Skravletråd :)

Det er jo greit at man får til å gjøre det :) Men på app så er det jo bare liker om jeg ikke husker feil?

Stemmer det. Ingen andre alternativer på app, og syns egentlig det holder med liker. Den er jo koselig :)

Om det er noe jeg er uenig i skrive jeg ofte et innlegg istedet, for da er det gjerne mer å legge til :)

Stemmer det. Ingen andre alternativer på app, og syns egentlig det holder med liker. Den er jo koselig :)

Om det er noe jeg er uenig i skrive jeg ofte et innlegg istedet, for da er det gjerne mer å legge til :)

Sant det ja.. bedre å skrive at man ikke er enig ;)

Graviditet og babyer overalt generelt for min del om dagene. Kjenner jg er glad det klaffet igjen så raskt, hvis ikke tror jeg ikle jeg hadde taklet det så bra

Burde ikke klage da det bare er 1,5 mnd siden jeg tok ut p-staven, men med de andre tre har jeg vært gravid 2 uker etter prevensjonslutt :/

Det er jo greit med liker, men skjønner liksom ikke resten? ser jeg har fått en nøytral? hva det skal bety liksom ?

Er ikkje det sånn type gammalt innlegg eller noko?

Sant det ja.. bedre å skrive at man ikke er enig ;)

Nå måtte jeg faktisk gå inn på pc for å sjekke ratings :p haha
Har foreløpig funnet 2 liker ikke og en uenig, og eneste som virker logisk for meg er den hvor jeg skriver at jeg har bare negative el tester på cd 22 :p haha

Back
Topp