Sånn ja. Nei 4 blir litt mye tenker jeg![]()
Når twinsa kjem, er det fire barn her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noe med det når det er første. Ser jeg at det blir samme forløpet neste gang skal jeg ha KS raskere.
Nei ikke enda.. gått mange turer i området der, men har aldri passet helt.. orker ikke gå i kø i høysesongen..Har du gått romsdalseggen? Anbefales!!
Oj, hihi. Blir hektisk detNår twinsa kjem, er det fire barn herEi på nesten 9 år, ein på 14 mnd og to pitte små. Ho på 9 er her ca 50%.
Håper på vanlig fødsel, vil jo oppleve detJa, det hadde eg og gjort.
Var ingen kø når vi gikk. Vi gikk den "ekstrem" ruten. Var heldig med været og. Var ca midt i juli i fjorNei ikke enda.. gått mange turer i området der, men har aldri passet helt.. orker ikke gå i kø i høysesongen..
Når twinsa kjem, er det fire barn herEi på nesten 9 år, ein på 14 mnd og to pitte små. Ho på 9 er her ca 50%.
Hehe. Jeg har bare en bror. Syns det å være 2stk har vært fintAntakeligvis. Så jeg skal ikke mase mer etter 2 om det ikke blir tvillingerhehe
Nei. Ble satt igang 3 uker før termin. Jeg var bekymret for lille i magen og ble tatt på alvorGikk du over?
Så bra de tok det alvorlig daNei. Ble satt igang 3 uker før termin. Jeg var bekymret for lille i magen og ble tatt på alvor![]()
Hei, heiHei damer! Er det mye liv her da?Hva driver dere med og hva er planene for kvelden?
Hehe. Jeg har bare en bror. Syns det å være 2stk har vært fint![]()
Åja, slik sett ja. Da er det vel greitt å vera i sikre hender når det skjer![]()
Her brukte eg 109 timar på første mann, så trur ikkje eg behøve å bekymra meg for slikt![]()
Blir spennendeJa, føler meg heldig som får oppleva tvillingar samtidig får eg jo nesten oppleva trillingar![]()
Bare tenkte ettersom det er kampsport liksom.Pga svimmelhet så tør jeg ikke trene der enda. Også er det vel juleferie om et par uker, så er ikke sikkert jeg får trent før på nyåret.
Men mulig jeg får tatt meg en tur på egentrening til uka. Har jo nøkkel så![]()
Negativ rating på bilde mitt? :'(har flytta et stykke du da
Da blir det bare 3,5 ca dahihi
Herregud.... Skal ikke klage jeg da skjønner jeg.Slitsomt. Men er ingenting nå i forhold til hvordan jeg har vært. Har skjedd at jeg har fått morfin for å kunne reise megog jeg er ikke glad i medikamenter i det hele tatt
![]()