Skravletråd :)

På høyskolen er man ikke så veldig ung lenger :/

Guttene så...de er litt treigere enn oss jenter vettu :p hihi
Også er de vel ofte under 25? Og det er mange veldig barnslige gutter under 25 :p

Skjønner du var sliten ja! jeg hadde ikke godtatt det ... de sa til meg at de burde ikke ha latt det gå så lang tid til meg. og jeg hadde bare 20 timer akiv fødsel. det var bra det endte godt :)

Hadde aldri godtatt det ein gong til... Men var første gong og meir usikker på kva som er normalt osv. På slutten sa eg dei måtte la meg sleppa og gi meg keisersnitt, men er også veldig glad for at eg fekk føda normalt. Var ein heilt fantastisk følelse og den følelsen du får når babyen endeleg er ute, den sugekopp følelsen var ekstremt deilig :P

Hadde aldri godtatt det ein gong til... Men var første gong og meir usikker på kva som er normalt osv. På slutten sa eg dei måtte la meg sleppa og gi meg keisersnitt, men er også veldig glad for at eg fekk føda normalt. Var ein heilt fantastisk følelse og den følelsen du får når babyen endeleg er ute, den sugekopp følelsen var ekstremt deilig :P
Er noe med det når det er første. Ser jeg at det blir samme forløpet neste gang skal jeg ha KS raskere.

Back
Topp