Jepp ;-)Sikkert en kar?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp ;-)Sikkert en kar?![]()
Skjønner dere godt som blirHmmm.. samboern ;-) han bodde og jobbet her, jeg hadde et vikariat i nord.. så fikk jeg meg jobb her og flyttet hit.. og her har vi blitt.. selv om han også er fra østlandet
Pappa er tvilling, og sambo har brødre som er detJeg har alltid ønsket meg det... men har ingen tvillinger i familien, så liten sjansje for det![]()
På høyskolen er man ikke så veldig ung lenger :/
Jepp... Mulig vi flytter dit etter studiene er overstått, skjønner ikke hvordan jeg skal overleveOj deeet var kaldt!!
:-D deilig å kunne gå i fjellet uten kø og komme opp på topper og ha utsikt (ikke bare være i mørkeste skogenSkjønner dere godt som blir![]()
Setermoen, ligger i bardu i indre tromsForresten? Er der langt nord du var eller noe?![]()
Jeg har alltid ønsket meg det... men har ingen tvillinger i familien, så liten sjansje for det![]()
Hei damer! Er det mye liv her da?Hva driver dere med og hva er planene for kvelden?
Skjønner du var sliten ja! jeg hadde ikke godtatt det ... de sa til meg at de burde ikke ha latt det gå så lang tid til meg. og jeg hadde bare 20 timer akiv fødsel. det var bra det endte godt![]()
Det er santGuttene så...de er litt treigere enn oss jenter vettuhihi
Også er de vel ofte under 25? Og det er mange veldig barnslige gutter under 25![]()
Er noe med det når det er første. Ser jeg at det blir samme forløpet neste gang skal jeg ha KS raskere.Hadde aldri godtatt det ein gong til... Men var første gong og meir usikker på kva som er normalt osv. På slutten sa eg dei måtte la meg sleppa og gi meg keisersnitt, men er også veldig glad for at eg fekk føda normalt. Var ein heilt fantastisk følelse og den følelsen du får når babyen endeleg er ute, den sugekopp følelsen var ekstremt deilig![]()
Der var sambo i militæret tror jegSetermoen, ligger i bardu i indre troms![]()
Har du gått romsdalseggen? Anbefales!!:-D deilig å kunne gå i fjellet uten kø og komme opp på topper og ha utsikt (ikke bare være i mørkeste skogen).. fantastisk vakkert her!
Skjønner jeg godt du tenker. Jeg hadde nok fryst i hjelJepp... Mulig vi flytter dit etter studiene er overstått, skjønner ikke hvordan jeg skal overleve![]()
Godt mulig, er jo en svææææær militærleir derDer var sambo i militæret tror jeg![]()
Sånn ja. Nei 4 blir litt mye tenker jegHehe.. vil ikke ha EN bortskjemt drittunge
Og av erfaring så er det ikke noe gøy å være yngst av tre![]()
Da var det nok derGodt mulig, er jo en svææææær militærleir der![]()
Slapper av her også, skal på julebord i kveldher skjer ikke det store... skal bare slappe avenn du?
Haha...er det ikke typisk?!Endelig tatt igjen så må jeg ha lade-pause![]()