Linnca1984
Forelsket i forumet
Gi meg styrke til å holde ut med en liten gutt son fortsatt har puppenekt og spiser minimalt
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gi meg styrke til å holde ut med en liten gutt son fortsatt har puppenekt og spiser minimalt
Huff hold ut! Om han er fornøyd på dagtid, får ham sikkert mer i seg enn det virker som... vet det er vanskelig tid, og leste at i denne perioden skjer det masse med babyens utvikling, så de er ekstra utilpasse til de er nesten 5 mnd gamle.
Hold ut og gled deg til han kan begynne med grøt/mat da forandrer mye seg, vil jeg tro!
Å fyyyy, første gang jeg har måttet skrape vekk bæsj oppi nakken på lillegutt Jaja, tidenes bæsjemengde + vippestol var dårlig kombo
Vesla er en smule bortskjemt. På babyshoweren fikk vi disse originale conversene til henne. De er sinnsykt rå!
Slikt fottøy skal jo ikke brukes av så små, men måtte bare prøve de
Hun sparket de fort av da, men rakk å knipse noen bilder
Jeg sluttet å amme når vesla var ca 2 mnd. Men røyter ekstremt allikevel
Vesla er en smule bortskjemt. På babyshoweren fikk vi disse originale conversene til henne. De er sinnsykt rå!
Slikt fottøy skal jo ikke brukes av så små, men måtte bare prøve de
Hun sparket de fort av da, men rakk å knipse noen bilder
Vis vedlegget 74760 Vis vedlegget 74761
Ja de er myke, i tøy med en tynn gummisåle Såååå søte!Sååå søte de var de såg jo ganske myke ut da, ikke sånn harde som vanlige converse.
Hihi, jeg pleier bare å løfte å funke litt i rygg rompe og kommer det ikke noe på 3 min legger jeg henne ned/ammer videre.. Så sier hun gjerne ifra om hun trenger å prøve å tape mere..?Noen som vet hvor lenge man skal løfte opp babyen for rap?
Noen som vet hvor lenge man skal løfte opp babyen for rap?
Jeg gjør det samme, og det funker stort sett alltid , bortsett fra i går, hun sovnet under matingen og jeg prøvde alt jeg kunne for å rape henne- men det tok sin tid og hun klarte å våkne stakkars...Jeg setter han opp på fanget mitt og klapper litt på ryggen og vips så kommer de verste mannerapene hahahh eller så løfter jeg han som vanlig over skuldra og klapper på rompe og rygg da løfter jeg til det kommer rap
Kos dere<3Sitter nå venter på min snille mamma som skal sitte barnevakt for lillegull i kveld/natt.
Vi skal på middag med et vennepar i Oslo, og da blir det noen glass på oss.
Dette er første gang vi har barnevakt, så er jo ekstra spesielt.
Men blir så godt å komme hjem i natt og vite at hun er hjemme i sengen sin, og at vi våkner opp med henne i morgen
Tusen takk skjønneKos dere<3
Mamma til to prinsesser<3