Skravletråd

Etter mykje tenking og usikkerhet på ka eg vil gjere med livet, har eg endelig bestemt meg for å studere til å bli sosionom! For en god følelse å bestemme seg:D no skal eg ta naturfag eksamen til jul, einaste eg mangla for studiekompetanse, og søke meg inn på skule neste år:)
På tide å få seg en utdannelse no som eg er tobarns mor :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott! Gratulerer med å tatt et valg:) det fikser du fint!

Her går det ikke å dra ut! Hun er fullstendig avhengig av både meg og puppene. Nekter flaske, og sover veldig lite og uforutsigbart... Det er forsåvidt kos, men vet du meg hva, så slitsomt det er!! ;-)

Mamma til to prinsesser<3

Sånn hadde jeg det med storesøster også. Slitsomt, men ååååh tenk så herlig at et lite menneske er så avhengig av DEG! Synes det er den største følelsen på jord. Merker det fortsatt nå som hun er straks 4 år..ingen er som mamma:D tårer i øyenkroken på morgenkvisten kjenner jeg;) ❤️

Sånn hadde jeg det med storesøster også. Slitsomt, men ååååh tenk så herlig at et lite menneske er så avhengig av DEG! Synes det er den største følelsen på jord. Merker det fortsatt nå som hun er straks 4 år..ingen er som mamma:D tårer i øyenkroken på morgenkvisten kjenner jeg;) ❤️

Ja, jeg er utrolig takknemlig for dette<3 Med storesøster var det flaske og pappa som gjaldt! Og enda velger hun han fremfor ALLE:-p Så dette nytes ja!;-) Men enkelte dager hadde det vært godt med pause:-)

Idag har jeg vært på babysang<3 Å det var helt supert!! Vi fikk tilogmed cd med alle sangene på:-) Snuppa likte det veldig godt!:-):-)

Idag har jeg vært på babysang<3 Å det var helt supert!! Vi fikk tilogmed cd med alle sangene på:) Snuppa likte det veldig godt!:):)

Åj så gøy da:)
Koselig at det var innertier hos vesla :)

Åj så gøy da:)
Koselig at det var innertier hos vesla :)
Ja, veldig positiv opplevelse for både meg og lille:-) Anbefales på det sterkeste:-)

Våknet nå, 4.30 og tenkte ooi, nå har lillegutt sovet i strekk siden 20.30 (det er veldig uvanlig i desse dager). Men så ser jeg på amme-appen at jeg ammet kl 00.59. Det husker jeg så absolutt ikke. Hmmm. Det kan bare ikke ha skjedd.

Ja, sånn er jeg også:-p Vasker med en gang:-)

Får rett og slett ikke sove i dag jeg.. Bah.

Da har vi vært på visning i dag :) Var kjempe fin leilighet :D Og det står mellom oss og et annet par, så krysser fingrene for at vi får den :)

Da har vi vært på visning i dag :) Var kjempe fin leilighet :D Og det står mellom oss og et annet par, så krysser fingrene for at vi får den :)
Lykke til:-) Leier dere?:-)

Å så bra!! Grattis:-) Vi leier også:-p Blæææ men skal dere fortsette å leie i Drammen?:-)

Å så bra!! Grattis:-) Vi leier også:-p Blæææ men skal dere fortsette å leie i Drammen?:-)

Tusen takk :D Heheh, er jo på en måte så innmari dumt å leie, men jeg skal ikke kjøpe før vi kan kjøpe hus! :P Sta jeg? Nei aaaaldri sett :P Hahha :P Ja blir fortsatt i Drammen ja :) Jeg kommer vel aldri til å klare og komme meg vekk herifra :P

Back
Topp