Skravletråd

Tusen takk :D Heheh, er jo på en måte så innmari dumt å leie, men jeg skal ikke kjøpe før vi kan kjøpe hus! :P Sta jeg? Nei aaaaldri sett :P Hahha :P Ja blir fortsatt i Drammen ja :) Jeg kommer vel aldri til å klare og komme meg vekk herifra :P
Ja, er ikke gøy å leie:-/ Men vi har ikke noe valg vi da:-p Vi får prøve å treffes snart! Vi er jo så og si naboer:-p

Mamma til to prinsesser<3

Ja, er ikke gøy å leie:-/ Men vi har ikke noe valg vi da:-p Vi får prøve å treffes snart! Vi er jo så og si naboer:-p

Nei :( Men må man, så må man ;) Bedre å leie enn å stå husløs :P Nei uff, nå ble jeg i tullehumør etter den tlf samtalen i stad gitt! :P Jaa, det hadde vært kjempe koselig :D Ja, så at det også var ei fra Svelvik inne her :) Men vet ikke om henne tilhører mai da :/

Gratulerer med ny leilighet, FrkMina:D hvorfor ha ny?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer med ny leilighet, FrkMina:D hvorfor ha ny?:)

Tuuusen takk :D Nei vi bor i 4 etasje uten heis, noe som blir veldig upraktisk når Sebastian begynner å gå :( Også har vi skråtak i absolutt hele leiligheten her, så får lissom ikke gjort noen verdens ting her :(

Tuuusen takk :D Nei vi bor i 4 etasje uten heis, noe som blir veldig upraktisk når Sebastian begynner å gå :( Også har vi skråtak i absolutt hele leiligheten her, så får lissom ikke gjort noen verdens ting her :(

Åh, såpass. Da hørtes det fornuftig ut med ny:D

Tuusen takk, men vi fikk tlf nå om at vi fikk den :D :D :D Ja vi leier :) Jeg har sagt at jeg ikke vil kjøpe før vi har mulighet til å kjøpe hus :)

Gratulerer så mye!! Sikkert deilig å slippe 4 etg uten heis med barn!!

Oh, nå har jeg kjøpt lekegrind på finn.no:-p må bare feste bunden og vaske over, så er den klar! Gleder meg til å ta ut vogna i bilen, hun vil jo aldri ligge der uansett:-p

Hva har dere gjort i helgen da damer? Flere som bare har tatt det helt med ro?:-)

Hva har dere gjort i helgen da damer? Flere som bare har tatt det helt med ro?:)

Jepp, vi har nesten bare vært hjemme, utenom å handle mat. Samboer hadde kun fri i dag, og da ville helgen vært tung om jeg hadde funnet på masse alene, da snuppa blir sliten og grinete av nesten ingenting for tiden... Koselig med hjemmehelg uten planer og :)

Hva har dere gjort i helgen da damer? Flere som bare har tatt det helt med ro?:-)

Ja, vi har tatt det ganske så med ro denne helga. Jeg har vært alene med ungene. Men vi har koset oss med mange gåturer og vært på besøk både hos samboerens og min familie:)

Back
Topp