Skravletråd

Ligger fremdeles rett ut:smiley-ashamed004
Holdt sengen omtrent hele dagen, og har ikke hatt energi til noe annet enn å tusle på do for å kaste opp:(

Jeg har verdens beste kjæreste, som har blitt hjemme fra jobb for å ta seg av meg og vesla. Han disket opp med nydelig torsk til meg- han sto på kjøkkenet i nesten to timer. Jeg klarte å få i meg 5-6 gafler, før alt kom opp igjen:sad010:sick006...

Nå har jeg sendt han ut på butikken igjen for å kjøpe cola og Mariekjeks - det fikk jeg alltid av mamma når jeg var liten og syk. Håper det sitter.

Ligger på sofaen grønn i ansiktet og til ingen nytte....:sad002

Håper på en bedre dag i morgen....

Holdt sengen omtrent hele dagen, og har ikke hatt energi til noe annet enn å tusle på do for å kaste opp:(

Jeg har verdens beste kjæreste, som har blitt hjemme fra jobb for å ta seg av meg og vesla. Han disket opp med nydelig torsk til meg- han sto på kjøkkenet i nesten to timer. Jeg klarte å få i meg 5-6 gafler, før alt kom opp igjen:sad010:sick006...

Nå har jeg sendt han ut på butikken igjen for å kjøpe cola og Mariekjeks - det fikk jeg alltid av mamma når jeg var liten og syk. Håper det sitter.

Å uff da :( Håper du snart blir frisk og rask igjen søte deg♡♡

Så forferdelig å være syk med liten baby, men godt at pappaen stiller opp. Håper morgendagen blir bedre og at colaen og mariekjeksen hjelper ;)
God bedring klem

Æsj da:-( Hva med ristet loff? Det fikk alltid jeg av mamma:-p Håper Frida slipper:-/

Mamma til to prinsesser<3

Så forferdelig å være syk med liten baby, men godt at pappaen stiller opp. Håper morgendagen blir bedre og at colaen og mariekjeksen hjelper ;)
God bedring klem
Tusen takk skjøne deg❤️

Prøver ristet loff i morgen. Virker også som at kjeks og cola hjalp. Det har foreløpig ikke kommet opp igjen hvertfall:)

Krysser fingrene for at jeg er back on track igjen i morgen :)
Bra:-):-)

Hva har dere på barnet om dagen? Syntes det er litt vanskelig temp....

Her i Oslo er det fremdeles "varmt", og opptil 24 grader. Hittil har jeg kun brukt strømpebukse en dag, når det var litt kjølig ute. Inne bruker vi vanlig tøy.

Men når vi var på fjellet i helgen, hadde vi med ulltøy som ble brukt. Var i varmeste laget, så måtte kle av litt underveis.

Her hjemme har vi ikke tatt frem ulltøyet enda, men er nok ikke så lenge til vi må det.
Når vi er ute på tur har vi på jakke/tykk genser, bukse, lue og noe varmt på hendene og føttene da de alltid er utenfor pleddet i vognen og har en tendens til å bli kalde.

Her i Oslo er det fremdeles "varmt", og opptil 24 grader. Hittil har jeg kun brukt strømpebukse en dag, når det var litt kjølig ute. Inne bruker vi vanlig tøy.

Men når vi var på fjellet i helgen, hadde vi med ulltøy som ble brukt. Var i varmeste laget, så måtte kle av litt underveis.

Her hjemme har vi ikke tatt frem ulltøyet enda, men er nok ikke så lenge til vi må det.
Når vi er ute på tur har vi på jakke/tykk genser, bukse, lue og noe varmt på hendene og føttene da de alltid er utenfor pleddet i vognen og har en tendens til å bli kalde.
Ok! Jeg har også en tynn jakke og ullsokker, men lue da renner hun bort:-p På morgenen så er det ofte jeg starter med strømpebukse selv om vi er inne...:-p Men den går fort av igjen når temperaturen stiger litt:-) Usj, jeg kjenner jeg gleder meg litt til kulda kommer..:-p (what sa jeg det??) Syntes det er så koselig å ha baby på vinteren.. Bruke ull, kose oss inne og pakke oss under teppet:-p Hadde februar baby forige gang, så det er vel kanskje derfor? Så mye som jeg har ammet i sommer kunne jeg likeså godt bare sittet inne med stearinlys og snø ute:-p

Ok! Jeg har også en tynn jakke og ullsokker, men lue da renner hun bort:p På morgenen så er det ofte jeg starter med strømpebukse selv om vi er inne...:p Men den går fort av igjen når temperaturen stiger litt:) Usj, jeg kjenner jeg gleder meg litt til kulda kommer..:p (what sa jeg det??) Syntes det er så koselig å ha baby på vinteren.. Bruke ull, kose oss inne og pakke oss under teppet:p Hadde februar baby forige gang, så det er vel kanskje derfor? Så mye som jeg har ammet i sommer kunne jeg likeså godt bare sittet inne med stearinlys og snø ute:p

Gleder meg veldig til vinteren selv. Til å bruke vinterdressen, vinterjakken, ha henne i pulk når vi går på langrenn. Åh det er så mye å se frem imot!! Skikkelig stas!

Vi bruker kun lue når vi er ute å triller lengre turer/ eller har henne i bæresele altså. Ut og inn av bil er det lite tøy, med pledd rundt bare.

Gleder meg veldig til vinteren selv. Til å bruke vinterdressen, vinterjakken, ha henne i pulk når vi går på langrenn. Åh det er så mye å se frem imot!! Skikkelig stas!

Vi bruker kun lue når vi er ute å triller lengre turer/ eller har henne i bæresele altså. Ut og inn av bil er det lite tøy, med pledd rundt bare.
Godt det ikke bare er meg da:-p Hvordan er formen idag?

Godt det ikke bare er meg da:p Hvordan er formen idag?

Formen er ti ganger bedre , takk og lov:)
Har ikke kastet opp i natt, så kroppen holder på mariekjeksen og colaen- mirakelkuren:smiley-angelic003
Er hjemme alene med lillegull i dag, og det går helt fint, hun ligger for øyeblikket å sover, så da får mamma freshet opp litt i heimen :smiley-chores020 :smiley-chores011

Formen er ti ganger bedre , takk og lov:)
Har ikke kastet opp i natt, så kroppen holder på mariekjeksen og colaen- mirakelkuren:smiley-angelic003
Er hjemme alene med lillegull i dag, og det går helt fint, hun ligger for øyeblikket å sover, så da får mamma freshet opp litt i heimen :smiley-chores020 :smiley-chores011
Så godt å høre:-):-)

Jeg starter med en litt god og varm sparkedrakt om morgenen, for da er det ganske kaldt. Litt utpå formiddagen tar jeg heller på en body og strømpebukse, eller sokker. Er det kaldere i lufta, blir det bukse og sokker. Er vi ute og triller, så blir hun så varm i vogna, så da er det kun body, med vindtrekket over.
Hun er varm av seg. Har bare brukt lue én gang, og det var i bæresele ;)

Er jeg usikker på været, så blir det ull/silke-body fra Joha :D det er både varmende og avkjølende, og er virkelig våre favoritter :) gikk "berserk" i 3 for 2 salget på Joha-tøy hos Babyshop i hælja ;) hehe

Jeg starter med en litt god og varm sparkedrakt om morgenen, for da er det ganske kaldt. Litt utpå formiddagen tar jeg heller på en body og strømpebukse, eller sokker. Er det kaldere i lufta, blir det bukse og sokker. Er vi ute og triller, så blir hun så varm i vogna, så da er det kun body, med vindtrekket over.
Hun er varm av seg. Har bare brukt lue én gang, og det var i bæresele ;)

Er jeg usikker på været, så blir det ull/silke-body fra Joha :D det er både varmende og avkjølende, og er virkelig våre favoritter :) gikk "berserk" i 3 for 2 salget på Joha-tøy hos Babyshop i hælja ;) hehe
Takk for at du deler:-)

Er det noen som vet hvor man får tak i disse?? Vært på Rema og obs, ingen av de hadde...

image.jpg

Nei, men de vil jeg også prøve!!!:) Kanskje i helsekost?

Ja kanskje der:)

Kjøpte en pose fra hipp i dag, men de er kun fra 8 mnd. Vil prøve å finne de fra 6 mnd :)

Godt du er bedre Anna, ikke noe gøy å være syk og likevel måtte ta seg av andre.

Her har F vært på 3 mnd kontroll i dag. 6.500 g og 62 cm lang. Fin og god, blid og kosete. Litt pjusk i dag, mamma er best. Like greit at mannen er borte, jeg hjemme med tre barn.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Back
Topp