Vi har vært på hytta på fjellet denne helgen. Gått lange turer, spist god mat og bare kost oss. Helt herlig !Hva har dere gjort i helgen da damer? Flere som bare har tatt det helt med ro?
Mamma til to prinsesser<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært på hytta på fjellet denne helgen. Gått lange turer, spist god mat og bare kost oss. Helt herlig !Hva har dere gjort i helgen da damer? Flere som bare har tatt det helt med ro?
Hva har dere gjort i helgen da damer? Flere som bare har tatt det helt med ro?
Det er det samme her, om dagen!! Hun blir fort sliten og sutrete om vi gjør noe "uvanelig".. De har vel slike perioder!?Jepp, vi har nesten bare vært hjemme, utenom å handle mat. Samboer hadde kun fri i dag, og da ville helgen vært tung om jeg hadde funnet på masse alene, da snuppa blir sliten og grinete av nesten ingenting for tiden... Koselig med hjemmehelg uten planer og
Så hyggelig da! Går det fint å være alene? Her er storesøster blitt veldig sjalu:-/Har hatt en fin helg. Vi har gått noen turer, vært på babysvømming, shoppet litt og koset oss masse hjemme. På fredag var jeg ute og spiste med noen venninner, så da hadde de guttekveld hjemme. Det synes sambo er stas
Hehe quotet feil Men høres ut som dere har hatt en kjempe fin helg <3Så hyggelig da! Går det fint å være alene? Her er storesøster blitt veldig sjalu:-/
Så deilig!! <3Vi har vært på hytta på fjellet denne helgen. Gått lange turer, spist god mat og bare kost oss. Helt herlig !
Det var her jeg skulle quote Går det fint å være alene med barna? Her har storesøster blitt veldig sjalu:-/Ja, vi har tatt det ganske så med ro denne helga. Jeg har vært alene med ungene. Men vi har koset oss med mange gåturer og vært på besøk både hos samboerens og min familie
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff så kjedelig. Er formen til snuppa fin? Riktig god bedring.Tilbringt natten i natt på do pga oppkast HELE natten.....
Ånei:-/ God bedringTilbringt natten i natt på do pga oppkast HELE natten.....
Det var her jeg skulle quote Går det fint å være alene med barna? Her har storesøster blitt veldig sjalu:-/
Tilbringt natten i natt på do pga oppkast HELE natten.....
Å, så heldig du er Her har jeg en frøken som er totalt avhengi sv mamma og puppen, så det blir nok litt tøft for storesøster på 2,5år:-( Har så mye dårlig samvittighet... Uff.Det går heldigvis kjempe fint, for vi er veldig mye alene. Glad for at jeg har en fornøyd og blid mini som kan ligge lenge for seg selv å leke. Slik at fanget til mamma ikke er opptatt hele tida men storesøster har aldri vist tegn til sjalusi heller, så det er jeg takknemlig for, ellers kunne det blitt hardt.
Hvor gammel er storesøster?
Hoho, så artig da Det blir gøy fremover nåHmmm, nå må jeg nok endre litt på stelleplassen vår. Mini spenner seg i bue, setter hælene godt ned i stellematta, sparker i fra og fyker rett oppi tørrservietter, babyoljer og badeskum-flaskene i enden av stellebordet Han er så vilter om dagen
Det er det samme her, om dagen!! Hun blir fort sliten og sutrete om vi gjør noe "uvanelig".. De har vel slike perioder!?
Tilbringt natten i natt på do pga oppkast HELE natten.....
Heldigvis er hun i fin form. Håper jeg ikke smitter henneUff så kjedelig. Er formen til snuppa fin? Riktig god bedring.