Skravletråd

Godt du er bedre Anna, ikke noe gøy å være syk og likevel måtte ta seg av andre.

Her har F vært på 3 mnd kontroll i dag. 6.500 g og 62 cm lang. Fin og god, blid og kosete. Litt pjusk i dag, mamma er best. Like greit at mannen er borte, jeg hjemme med tre barn.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
Takk for forståelsen:) Er godt å ha dere, som man kan søke litt ekstra trøst hos på sånne dager❤️

Babyen din var nøyaktig like "stor" som min på 3 mnd'ern :)

God bedring til lillegull :)

Men min hadde kanskje et Anne utgangspunkt - 4.670g og 51 cm lang [emoji12]. Fremdeles en del større en snittet, men flatet litt mer ut.

Godt du er bedre Anna, ikke noe gøy å være syk og likevel måtte ta seg av andre.

Her har F vært på 3 mnd kontroll i dag. 6.500 g og 62 cm lang. Fin og god, blid og kosete. Litt pjusk i dag, mamma er best. Like greit at mannen er borte, jeg hjemme med tre barn.

Jeg var på helsestasjonen og veide Ulrik igår og han var 6.840 g. Noen bedre? :D

Vi skal på 3 mnd kontroll på torsdag, så da får vi vel målt han også. Utrolig hvor de vokser disse små :Heartred

Jeg var på helsestasjonen og veide Ulrik igår og han var 6.840 g. Noen bedre? :D

Vi skal på 3 mnd kontroll på torsdag, så da får vi vel målt han også. Utrolig hvor de vokser disse små :Heartred
Så stor og fin gutt:)

Lykke til på kontrollen i morgen , da må du oppdatere oss:)

I dag skulle pappan passe snuppa og mate henne mens jeg var borte fra henne i 3 timer! Alt gikk fint frem til mating med flaske. Hu har lett tatt flaske før. Både Avent og Mam, men i dag var hun visst kranglete... men hun sulta ikke akkurat før jeg kom hjem da.

Men dette skulle være trening for henne til lørdag, da vi har navnefest og jeg skal spise middag og kaker med melk, så hun må få mm på flaske.
Hoff... vi skal prøve igjen i morgen... håper det går bedre da...

Så stor og fin gutt:)

Lykke til på kontrollen i morgen , da må du oppdatere oss:)
Vi var på 3 mnd kontroll i dag. Han var 64,5 cm og 6970 g :-) Stor og sterk gutt som følger kurven sin kjempefint. Ruller rundt på magen i ett sett, kjedelig å ligge på ryggen :p Vaksinen var ikke så gøy, men det gikk nå greit. Vært litt ekstra trøtt idag bare, så da har det blitt masse mammakos på fanget :Heartblue

Vi var på 3 mnd kontroll i dag. Han var 64,5 cm og 6970 g :) Stor og sterk gutt som følger kurven sin kjempefint. Ruller rundt på magen i ett sett, kjedelig å ligge på ryggen :p Vaksinen var ikke så gøy, men det gikk nå greit. Vært litt ekstra trøtt idag bare, så da har det blitt masse mammakos på fanget :Heartblue
Det er jo helt perfekt Adele:)
Så flink han er , kan tenke meg han sjarmere alle på helsestasjonen:)

Finurlig måte å sutte på, i steden for tommelen :p
ImageUploadedByBV Forum1410564177.694899.jpg
Ligger alltid med hendene over fjeset når han skal sove og :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1410564078.328223.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1410564078.328223.jpg
    124,4 KB · Visninger: 13
Vi har dåp neste helg og jeg er i gang med alt som kan forberedes i forkant :) mannen og storebror er på guttetur, så de venter jeg ikke hjem før i kveld :p Nå sover lillegutt, så da er det bare å hive seg rundt å få gjort litt :)

I dag skal vi i bryllup, min mamma skal passe egentlig passe snuppa litt. MEN hun har vist bestemt seg for å ha en økedag hun.... :-/ så hun henger på puppen hver 1.5-2 timer... Så spørs om ikke hun må bli med og så blir det å amme endel i bryllupet uheldigvis.... Hun tar jo ikke flaske, så har ikke så mye valg...

I dag skal vi i bryllup, min mamma skal passe egentlig passe snuppa litt. MEN hun har vist bestemt seg for å ha en økedag hun.... :-/ så hun henger på puppen hver 1.5-2 timer... Så spørs om ikke hun må bli med og så blir det å amme endel i bryllupet uheldigvis.... Hun tar jo ikke flaske, så har ikke så mye valg...

Oi, så kjedelig... men er vel ikke stort man kan gjøre, annet enn å gjøre det beste utav det :) Selv om hun gjerne burde ventet til i morgen i allefall :p

Back
Topp