Skravletråd

Dere i Oslo område: hva ville dere kledd på idag hvis dere skulle ut å gå tur? Kan legge til at hun mest sansynelig kommer til å sitte i bæreselen...

Dere i Oslo område: hva ville dere kledd på idag hvis dere skulle ut å gå tur? Kan legge til at hun mest sansynelig kommer til å sitte i bæreselen...
Her er det surt i dag. Vi har på body pluss bukse og en skikkelig god fleece/softshell dress fra polarn og pyret. Joha ull tøfler, ullvotter og lue.
Da er hun akkurat passe varm. Vi har ikke begynt med ull på kroppen enda. Er 14 grader her.

Når vi fulgte eldstemann til skolen hadde hun på seg vanlig body og strømpebukse, med strikket ull bukse og jakke utenpå, og hun lå i vogna. Men bare 5 grader her hos oss da... Men om du har noe vindtett hadde jeg kanskje tatt det på i en bæresele...

Skal i vei og hilse på en liten nyfødt babygutt i kveld ❤️
Min beste venninne og ungene sin rykende ferske tremenning.
Digger at vi har funnet oss hver vår fetter :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

I tillegg til å være kaldt og surt i Oslo, og mye forskjølelse ute og går, så fikk snuppa her vaksiner på mandag, og ble liggende med feber hele gårsdagen :( fra å bare sove små dupper på 15-45 min, så ble det lengre dupper på 1,5 t i går. Hun sov nesten hele dagen, føltes det som, og var hun våken, så gråt hun nesten hele tiden.
Hun virker i mye bedre form i dag :)

Feberen er tilbake, men jeg ser en annen årsak: her kommer det en tann nå :p
Hun gnager og gnager på det hun får tak i nå. Griner, og sover leeeeenge på dagen da.

Hun gnager og gnager på det hun får tak i nå. Griner, og sover leeeeenge på dagen da.
Stakkar lille skjønne :(
Grattis med første tannen, kanskje derfor hun har hatt litt feber også?

God bedring til henne❤️

Uff da.. ikke noe gøy når de får feber, men godt det viser seg å være tann. ;-)

Hva har alle drevet med i dag? Det er så lite skravling her :p

Jeg har vært syk, så samboer ble hjemme for å hjelpe meg med snuppa.
Men jeg måtte avgårde til en legetime for å endelig få satt i spiralen. Dessverre var det noe galt med spiralen. Den ville ikke åpne seg helt opp, og satt seg da ikke fast... må få ny time når de får tak i en erstatning.

Jeg har lagd pynt til dåpskaka. Lillemor skal døpes neste søndag. Og klok av skade lager jeg nå pynt før kaka skal pyntes.

Back
Topp