Uff, hørtes slitsomt ut. Skjønner at forumet blir nedprioritert da.For et herlig bilde!
God bedring til dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, hørtes slitsomt ut. Skjønner at forumet blir nedprioritert da.For et herlig bilde!
Hihihi så utrolig skjønnMå bare dele dette morsomme bildet jeg tok i dag, med dere her inne....
"Hallo, her gjemmer jeg meg "
Vis vedlegget 79243
Tusen takk AdeleHihihi så utrolig skjønn
Må bare dele dette morsomme bildet jeg tok i dag, med dere her inne....
Vis vedlegget 79243
Haha takkSå fantastisk!!!
Hihi, nå lo jeg godt;-)Må bare dele dette morsomme bildet jeg tok i dag, med dere her inne....
Vis vedlegget 79243
Her er det surt i dag. Vi har på body pluss bukse og en skikkelig god fleece/softshell dress fra polarn og pyret. Joha ull tøfler, ullvotter og lue.Dere i Oslo område: hva ville dere kledd på idag hvis dere skulle ut å gå tur? Kan legge til at hun mest sansynelig kommer til å sitte i bæreselen...
Dere i Oslo område: hva ville dere kledd på idag hvis dere skulle ut å gå tur? Kan legge til at hun mest sansynelig kommer til å sitte i bæreselen...
Stakkar lille skjønneFeberen er tilbake, men jeg ser en annen årsak: her kommer det en tann nå
Hun gnager og gnager på det hun får tak i nå. Griner, og sover leeeeenge på dagen da.
Uff da.. ikke noe gøy når de får feber, men godt det viser seg å være tann. ;-)Feberen er tilbake, men jeg ser en annen årsak: her kommer det en tann nå
Hun gnager og gnager på det hun får tak i nå. Griner, og sover leeeeenge på dagen da.
Herregud så flink du erGlemte bildene