Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig flott den ble !!!Vi hadde dåp på søndag og kaken ble meget vellykket Takk for oppskrift Vis vedlegget 80888
Takk takk. Den var veldig godSå utrolig flott den ble !!!
Nå fikk jeg lyst på kake !
Gratulerer med vel overstått !
Wow!!!! Denne var utrolig flott!!
Lykke til i morgen, EnglevaktDa var dåpskaka ferdig. Bordene pyntet og kjolen klar. Bare å vente på morgendagen nå.
Så fin kake Håper dere får en fin dag imorgenDa var dåpskaka ferdig. Bordene pyntet og kjolen klar. Bare å vente på morgendagen nå.
Nydelig!Da var dåpskaka ferdig. Bordene pyntet og kjolen klar. Bare å vente på morgendagen nå.
Nå må vi snart på handletur etter litt dyrere ting igjen... snuppa vokser straks ut av vugga si, og vi har kun en reiseseng. Så vi må kjøpe babyseng med madrass, overmadrass, lakner, større dyne, sengetøy. Og så er det snart tid for å bytte over til sportsdel, så da må vi kjøpe lammeskinn og vognpose også
Tips? Forslag? Vet dere kanskje om noen gode tilbud?
Tuusen takk, men vi fikk tlf nå om at vi fikk den Ja vi leier Jeg har sagt at jeg ikke vil kjøpe før vi har mulighet til å kjøpe hus
Da var dåpskaka ferdig. Bordene pyntet og kjolen klar. Bare å vente på morgendagen nå.
Så deilig! Når er innflytting?
Da var dåpskaka ferdig. Bordene pyntet og kjolen klar. Bare å vente på morgendagen nå.
Så nydelig kake englevaktDa var dåpskaka ferdig. Bordene pyntet og kjolen klar. Bare å vente på morgendagen nå.
Takk for tips ja, Kid har billig sengetøy har jeg merket babybutikker er dyrt...Ikea har billige senger og de har nok helt fine madrasser og
Selv syns jeg Kid er gode på rimelig sengetøy, ellers fant jeg ole brum sett på Toys r'us til 50kr så det er jo en ide jysk kan nok og være rimelige! Babybutikker er ofte dyrere føler jeg..
Jeg har kjøpt easygrow dunpose, kjempefin og god! Syns den regulerer greit og faktisk. Bruker den inne men lukker den ikke igjen og da er den fin.
På fredag reiser samboeren min på guttetur til Las Vegas
Han blir borte i 2 uker !
Veldig spent på hvordan vesla reagerer når han kommer hjem...
Er det noen som har erfaring fra lignende?
Hun er 6 mnd når han kommer hjem.