Skravletråd

Nå må vi snart på handletur etter litt dyrere ting igjen... snuppa vokser straks ut av vugga si, og vi har kun en reiseseng. Så vi må kjøpe babyseng med madrass, overmadrass, lakner, større dyne, sengetøy. Og så er det snart tid for å bytte over til sportsdel, så da må vi kjøpe lammeskinn og vognpose også :)
Tips? Forslag? Vet dere kanskje om noen gode tilbud? :)

Nå må vi snart på handletur etter litt dyrere ting igjen... snuppa vokser straks ut av vugga si, og vi har kun en reiseseng. Så vi må kjøpe babyseng med madrass, overmadrass, lakner, større dyne, sengetøy. Og så er det snart tid for å bytte over til sportsdel, så da må vi kjøpe lammeskinn og vognpose også :)
Tips? Forslag? Vet dere kanskje om noen gode tilbud? :)

Ikea har billige senger og de har nok helt fine madrasser og :)
Selv syns jeg Kid er gode på rimelig sengetøy, ellers fant jeg ole brum sett på Toys r'us til 50kr så det er jo en ide :D jysk kan nok og være rimelige! Babybutikker er ofte dyrere føler jeg..
Jeg har kjøpt easygrow dunpose, kjempefin og god! Syns den regulerer greit og faktisk. Bruker den inne men lukker den ikke igjen og da er den fin.

Ikea har billige senger og de har nok helt fine madrasser og :)
Selv syns jeg Kid er gode på rimelig sengetøy, ellers fant jeg ole brum sett på Toys r'us til 50kr så det er jo en ide :D jysk kan nok og være rimelige! Babybutikker er ofte dyrere føler jeg..
Jeg har kjøpt easygrow dunpose, kjempefin og god! Syns den regulerer greit og faktisk. Bruker den inne men lukker den ikke igjen og da er den fin.
Takk for tips :) ja, Kid har billig sengetøy har jeg merket :) babybutikker er dyrt...
Easygrow skal sjekkes ut :D

Jeg fant mange fine sengesett til 50,- Kr på Jysk. Ellers har KID/Princess mye fint og ofte noen prosenter :)

På fredag reiser samboeren min på guttetur til Las Vegas :eek:
Han blir borte i 2 uker !

Veldig spent på hvordan vesla reagerer når han kommer hjem...:confused:
Er det noen som har erfaring fra lignende?
Hun er 6 mnd når han kommer hjem.

:anyone

På fredag reiser samboeren min på guttetur til Las Vegas :eek:
Han blir borte i 2 uker !

Veldig spent på hvordan vesla reagerer når han kommer hjem...:confused:
Er det noen som har erfaring fra lignende?
Hun er 6 mnd når han kommer hjem.

:anyone

Med førstemann jobbet mannen skift en mnd, og såg lite til guttungen da. Han var 5.5 mnd. Det tok noen dager å godta pappaen igjen, men så gikk alt bra igjen!!

Back
Topp