Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da t vi to....selv om snuppa sover hele natta så er j stuptrøtt når kvelden kommer, ofte i seng rundt 21...:-/Jeg er såååå utrolig trøtt for tiden!! sukk...
Enig! Litt stille her om dagen!! Vi skal på babysang idag Og på søndag blir der navnefest Hva med deg?Her var det stille nå! Hvordan går det med dere? Gjort noe spennende med babyene deres i det siste?
Tror det går braPå fredag reiser samboeren min på guttetur til Las Vegas
Han blir borte i 2 uker !
Veldig spent på hvordan vesla reagerer når han kommer hjem...
Er det noen som har erfaring fra lignende?
Hun er 6 mnd når han kommer hjem.
Enig! Litt stille her om dagen!! Vi skal på babysang idag Og på søndag blir der navnefest Hva med deg?
Så mye dere har fått og skal gjøre Deilig når dagene flyr Gleder meg mer å mer til søndag Tror det blir veldig bra Føler det er deilig å ha det såpass sent, så hun ikke bare ligger i en vogn å gråterI dag har pappan passa snuppa i flere timer. Det var befriende hun spiser nå 3 måltider med mat om dagen, så da får jeg endelig litt mer frihet i morgen henter vi 2 sekker med babytøy vi får arve, og fredag blir det trilletur med noen fra barselgruppa.
Snuppa jobber hardt om dagen med å prøve å komme seg fremover, så hun blir ofte sliten og grinete. Det fikk jeg betale for på babysvømminga i går
Kos dere masse på navnefesten på søndag da!
Så mye dere har fått og skal gjøre Deilig når dagene flyr Gleder meg mer å mer til søndag Tror det blir veldig bra Føler det er deilig å ha det såpass sent, så hun ikke bare ligger i en vogn å gråter
Uff, bare 1,5 måned?? Skjønner at det blir litt tøft ja...Ja, ikke sant. Hu her var 4,5 mnd da vi hadde navnefest, og selv om hu hadde noe forferdelig til fremmedfrykt da, så var det godt å kunne ha henne på fanget og inkludere henne litt
Dagene flyr nå, og jeg føler meg mindre og mindre klar for å jobbe igjen om bare 1,5 mnd...
Uff, bare 1,5 måned?? Skjønner at det blir litt tøft ja...
Ånei:-( Men ammer du, eller gir du flaske?Ja, jeg fødte i April, så Nav kutta bort en halv mnd ca... huff, gruer meg...
Ånei:-( Men ammer du, eller gir du flaske?
Jeg bare ELSKER den ! Kjøpte den i str 74 slik at den passer til jul, men tror jammen jeg må ha en i 86 også. Tenk når hun går selv i denne skjønne kjolen. Smelt!!!Åååå, så fiiin. Hvor er den kjøpt?
Det er det samme her, bortsett fra at jeg begynner å jobbe før 1mars..;-) Håper det løser seg for dere.Jeg ammer... så det er det jeg gruer meg mest til... hun har begynt med måltider. 3 om dagen nå, men hun tar jo morsmelk ved siden av. Hadde hun tatt flaske, så hadde dette ikke vært noe problem... får håpe jeg greier å trappe ned amminga litt og gi fra flaske før jeg begynner...
Åh ja!!!'Åå den var lekker!!! Kanskje jeg må ut å kjøpe!!
Fin som bursdagskjole når de blir ett!!!