Skravletråd

Her var det stille nå! Hvordan går det med dere? :) Gjort noe spennende med babyene deres i det siste?
Enig! Litt stille her om dagen!! Vi skal på babysang idag:-) Og på søndag blir der navnefest:-) Hva med deg?:-)

På fredag reiser samboeren min på guttetur til Las Vegas :eek:
Han blir borte i 2 uker !

Veldig spent på hvordan vesla reagerer når han kommer hjem...:confused:
Er det noen som har erfaring fra lignende?
Hun er 6 mnd når han kommer hjem.

:anyone
Tror det går bra :)

Mannen min er borte hver uke man-fredag, gikk på vakt forrige helg, bør utkalt og fikk sett sønnen sin 4 timer..

Selv spent nå som vi skal på hyttetur med Svigers i helgen. Håper lillegutt aksepterer pappaen :) Jeg trenger litt avlastning kjenner jeg :p

Enig! Litt stille her om dagen!! Vi skal på babysang idag:) Og på søndag blir der navnefest:) Hva med deg?:)

I dag har pappan passa snuppa i flere timer. Det var befriende :) hun spiser nå 3 måltider med mat om dagen, så da får jeg endelig litt mer frihet ;) i morgen henter vi 2 sekker med babytøy vi får arve, og fredag blir det trilletur med noen fra barselgruppa.

Snuppa jobber hardt om dagen med å prøve å komme seg fremover, så hun blir ofte sliten og grinete. Det fikk jeg betale for på babysvømminga i går :p

Kos dere masse på navnefesten på søndag da! :D

I dag har pappan passa snuppa i flere timer. Det var befriende :) hun spiser nå 3 måltider med mat om dagen, så da får jeg endelig litt mer frihet ;) i morgen henter vi 2 sekker med babytøy vi får arve, og fredag blir det trilletur med noen fra barselgruppa.

Snuppa jobber hardt om dagen med å prøve å komme seg fremover, så hun blir ofte sliten og grinete. Det fikk jeg betale for på babysvømminga i går :p

Kos dere masse på navnefesten på søndag da! :D
Så mye dere har fått og skal gjøre:-) Deilig når dagene flyr:-) Gleder meg mer å mer til søndag:-) Tror det blir veldig bra:-) Føler det er deilig å ha det såpass sent, så hun ikke bare ligger i en vogn å gråter:-p

Så mye dere har fått og skal gjøre:) Deilig når dagene flyr:) Gleder meg mer å mer til søndag:) Tror det blir veldig bra:) Føler det er deilig å ha det såpass sent, så hun ikke bare ligger i en vogn å gråter:p

Ja, ikke sant. Hu her var 4,5 mnd da vi hadde navnefest, og selv om hu hadde noe forferdelig til fremmedfrykt da, så var det godt å kunne ha henne på fanget og inkludere henne litt :)

Dagene flyr nå, og jeg føler meg mindre og mindre klar for å jobbe igjen om bare 1,5 mnd...

Ja, ikke sant. Hu her var 4,5 mnd da vi hadde navnefest, og selv om hu hadde noe forferdelig til fremmedfrykt da, så var det godt å kunne ha henne på fanget og inkludere henne litt :)

Dagene flyr nå, og jeg føler meg mindre og mindre klar for å jobbe igjen om bare 1,5 mnd...
Uff, bare 1,5 måned?? Skjønner at det blir litt tøft ja...

Ånei:-( Men ammer du, eller gir du flaske?

Jeg ammer... så det er det jeg gruer meg mest til... hun har begynt med måltider. 3 om dagen nå, men hun tar jo morsmelk ved siden av. Hadde hun tatt flaske, så hadde dette ikke vært noe problem... får håpe jeg greier å trappe ned amminga litt og gi fra flaske før jeg begynner...

Åååå, så fiiin. Hvor er den kjøpt?
Jeg bare ELSKER den ! Kjøpte den i str 74 slik at den passer til jul, men tror jammen jeg må ha en i 86 også. Tenk når hun går selv i denne skjønne kjolen. Smelt!!!

Kjøpte den på Lindex i dag;)

Åå den var lekker!!! Kanskje jeg må ut å kjøpe!!

Fin som bursdagskjole når de blir ett!!!

Jeg ammer... så det er det jeg gruer meg mest til... hun har begynt med måltider. 3 om dagen nå, men hun tar jo morsmelk ved siden av. Hadde hun tatt flaske, så hadde dette ikke vært noe problem... får håpe jeg greier å trappe ned amminga litt og gi fra flaske før jeg begynner...
Det er det samme her, bortsett fra at jeg begynner å jobbe før 1mars..;-) Håper det løser seg for dere.

Åå den var lekker!!! Kanskje jeg må ut å kjøpe!!

Fin som bursdagskjole når de blir ett!!!
Åh ja!!!'
At jeg ikke tenkte på det:)

Skal uansett ha en til- så da kjøper jeg den i str 80 til bursdagen :)

Back
Topp