Skravletråd

God helg til deg og dine også :D har dere noen planer for helgen :)?
Takk det samme :)

I dag blir det sats med mini, trilleturog en tur i butikken. I morgen skal vi ha barnevakt mens hun sover. Vi skal ut på en bedre middag med venner. Vi er hjemme hele dagen med henne, og legger henne før vi drar , og så har vi barnevakt mens hun sover slik at vi kan få luftet oss litt også. Gleder meg!
Hva med dere? Noen planer ?

Takk det samme :)

I dag blir det sats med mini, trilleturog en tur i butikken. I morgen skal vi ha barnevakt mens hun sover. Vi skal ut på en bedre middag med venner. Vi er hjemme hele dagen med henne, og legger henne før vi drar , og så har vi barnevakt mens hun sover slik at vi kan få luftet oss litt også. Gleder meg!
Hva med dere? Noen planer ?

Så deilig! Godt med luftetur altså! :)
Nå har jeg besøk av ei venninne, hun blir til i morgen :) så skal jeg muligens opp til svigermor :) Baby er med overalt hehe :D sambo er i Tyskland :)

Her begynner skolegutten på høstferie i dag. Så vi reiser hele familien på ferie til min søster! Hadde ikke noe ferie sammen i sommer for da jobbet mannen, så vi tar det nå!

Håper bare lillemor syntes det er greit å kjøre langtur. Vi har ca en 7-8 timers tur foran oss, men stopper når hun el gutta trenger det!! Så blir nok litt borte herfra i en uke nå...

God helg til alle sammen!

Så deilig! Godt med luftetur altså! :)
Nå har jeg besøk av ei venninne, hun blir til i morgen :) så skal jeg muligens opp til svigermor :) Baby er med overalt hehe :D sambo er i Tyskland :)
Ja det er så etterlengtet. Synes det er så herlig å kunne gå ut og bare nyte og bli vartet opp med god mat og drikke i godt selskap. Lade batteriene litt.

Hvor lenge blir samboeren i Tyskland?
Jobb?

Nå har samboer vært borte nesten 3 uker, så er spent på hvordan lillegutt reagerer når pappan kommer hjem, endelig er ventetida over. Ønsker alle en riktig god helg :)

Fin kakepynt!
God høstferie til alle og kos dere med samlet familie, ute alene osv!

Her har jeg og tre barn vært på kino, sett kpt Sabeltann. Minstemor klarte seg finfint. Mannen er borte, så hun ble med. Ikke hjemme før kl 20 og en halvtime senere sov alle tre.

Vi reiser på hytta på Sørlandet til søndag (mannen er der nå) og blir der en uke.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Ja det er så etterlengtet. Synes det er så herlig å kunne gå ut og bare nyte og bli vartet opp med god mat og drikke i godt selskap. Lade batteriene litt.

Hvor lenge blir samboeren i Tyskland?
Jobb?

Det er jeg helt enig i! Syns det er så utrolig godt å rett å slett bli servert + slippe oppvask! Haha :)
Han blir til mandag tror jeg :) han skal kjøre sidevogn løp :p

Sååå bra, her har det snudd helt fra 2-3 ganger til annenhver time !!! Zombiemamma idag :sleep011
Uff... Føler med deg.. En periode her så var det en gang i halvtimen, natten gjennom...

Ohoiii... Det må ha vært slitsomt.. Får håpe det bare er en liten periode..
Det var veldig slitsomt;-) Håper det går fort over for deg:-)

2tannen poppet ut i dag:)
Hun viser ingen tegn til ubehag. Ingen feber eller sutring.
I morgen skal vi på 5mnds kontroll. Spent på hvor stor hun er blitt :)

Så bra hun takler det så fint :) tuppa mi har nå blitt vant med det, så nå gjør det ikke vondt lenger. Også har hun giraffen Sophie som hun liker å gnage på :)

Så bra hun takler det så fint :) tuppa mi har nå blitt vant med det, så nå gjør det ikke vondt lenger. Også har hun giraffen Sophie som hun liker å gnage på :)
På første tannen var hun veldig sutrete og spise mindre, men med denne nede har det heldigvis gått bedre:)
Nå er hun kun litt tett, ellers som vanlig.

Back
Topp