God helg
God helg til deg og dine også har dere noen planer for helgen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg
Takk det sammeGod helg til deg og dine også har dere noen planer for helgen ?
Takk det samme
I dag blir det sats med mini, trilleturog en tur i butikken. I morgen skal vi ha barnevakt mens hun sover. Vi skal ut på en bedre middag med venner. Vi er hjemme hele dagen med henne, og legger henne før vi drar , og så har vi barnevakt mens hun sover slik at vi kan få luftet oss litt også. Gleder meg!
Hva med dere? Noen planer ?
Takker for det. Har ikke gjort slikt på mange år nå. Men duogdu så moro det er. Håper bare jeg får til resten av kaka også.Herregud så flink du er
Ja det er så etterlengtet. Synes det er så herlig å kunne gå ut og bare nyte og bli vartet opp med god mat og drikke i godt selskap. Lade batteriene litt.Så deilig! Godt med luftetur altså!
Nå har jeg besøk av ei venninne, hun blir til i morgen så skal jeg muligens opp til svigermor Baby er med overalt hehe sambo er i Tyskland
Du må legge ut bilde når kaken er ferdigTakker for det. Har ikke gjort slikt på mange år nå. Men duogdu så moro det er. Håper bare jeg får til resten av kaka også.
Ja det er så etterlengtet. Synes det er så herlig å kunne gå ut og bare nyte og bli vartet opp med god mat og drikke i godt selskap. Lade batteriene litt.
Hvor lenge blir samboeren i Tyskland?
Jobb?
Omg!!!! For en fantastisk natt!!! Jeg har bare ammet 2 ganger.....
Sååå bra, her har det snudd helt fra 2-3 ganger til annenhver time !!! Zombiemamma idagOmg!!!! For en fantastisk natt!!! Jeg har bare ammet 2 ganger.....
Ja!! Håper dette fortsetter!! Også i sin egen seng<3 Jippi!!!!!
Nå snakker vi!!!!!
Uff... Føler med deg.. En periode her så var det en gang i halvtimen, natten gjennom...Sååå bra, her har det snudd helt fra 2-3 ganger til annenhver time !!! Zombiemamma idag
Ohoiii... Det må ha vært slitsomt.. Får håpe det bare er en liten periode..Uff... Føler med deg.. En periode her så var det en gang i halvtimen, natten gjennom...
Det var veldig slitsomt;-) Håper det går fort over for degOhoiii... Det må ha vært slitsomt.. Får håpe det bare er en liten periode..
2tannen poppet ut i dag
Hun viser ingen tegn til ubehag. Ingen feber eller sutring.
I morgen skal vi på 5mnds kontroll. Spent på hvor stor hun er blitt
På første tannen var hun veldig sutrete og spise mindre, men med denne nede har det heldigvis gått bedreSå bra hun takler det så fint tuppa mi har nå blitt vant med det, så nå gjør det ikke vondt lenger. Også har hun giraffen Sophie som hun liker å gnage på