Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så kjedelig... men er vel ikke stort man kan gjøre, annet enn å gjøre det beste utav det Selv om hun gjerne burde ventet til i morgen i allefall
Så koselig at du deler ! Kaken var jo breathtaking!!!! Ser ut som dere hadde en vellykket dagVis vedlegget 77846 I hælja var det navnefest for snuppa Fint selskap med de nærmeste, masse god mat og fantastisk kake bakt og pyntet av min svoger og den brønnen på toppen har min søster laget
Og barnevognkortet + bordkortene har hun også laget, flinke søster
Vis vedlegget 77845 Vis vedlegget 77846 Vis vedlegget 77847 Vis vedlegget 77849 Vis vedlegget 77850
Vis vedlegget 77846 I hælja var det navnefest for snuppa Fint selskap med de nærmeste, masse god mat og fantastisk kake bakt og pyntet av min svoger og den brønnen på toppen har min søster laget
Og barnevognkortet + bordkortene har hun også laget, flinke søster
Vis vedlegget 77845 Vis vedlegget 77846 Vis vedlegget 77847 Vis vedlegget 77849 Vis vedlegget 77850
Det syntes jeg også!! På tide å skravle litt mer!!!! Idag skal vi bare være hjemme og kose oss! Hva med deg?Hva gjør dere i dag, jenter? Det er så stille på forumet for tida, synes jeg.
Det syntes jeg også!! På tide å skravle litt mer!!!! Idag skal vi bare være hjemme og kose oss! Hva med deg?
Ja, er så deilig at det begynner å bli litt kjøligere ute. Snupp sover på meg, og teppet har jeg lagt over oss<3Enig Det er vi også. Deilig med en rolig hjemmedag og ordne og styre litt
Ja, er så deilig at det begynner å bli litt kjøligere ute. Snupp sover på meg, og teppet har jeg lagt over oss<3
For et herlig bilde!Må bare dele dette morsomme bildet jeg tok i dag, med dere her inne....
"Hallo, her gjemmer jeg meg "
Vis vedlegget 79243
Tusen takkFor et herlig bilde!