Skravletråd

received_m_mid_1410636168073_7c0c3b2a89deec2433_0.jpeg I hælja var det navnefest for snuppa :) Fint selskap med de nærmeste, masse god mat og fantastisk kake bakt og pyntet av min svoger :) og den brønnen på toppen har min søster laget :)
Og barnevognkortet + bordkortene har hun også laget, flinke søster :)

2014-09-15 08.08.28.jpg received_m_mid_1410636168073_7c0c3b2a89deec2433_0.jpeg received_m_mid_1410636207309_87869de1ec47bd7917_0.jpeg 2014-09-15 17.55.52.jpg 2014-09-15 17.56.36.jpg

Last edited:
Oi, så kjedelig... men er vel ikke stort man kan gjøre, annet enn å gjøre det beste utav det :) Selv om hun gjerne burde ventet til i morgen i allefall :p

Det gikk faktisk veldig bra! Hun spiste seg opp på formiddagen. Så jeg ammet henne rett før vi reiste i middagen, så kom min mamma bort med henne så jeg gav henne kvelds! Så sovnet hun mens mamma trillet henne hjem igjen. Da sov hun i sengen til vi kom hjem litt før kl2. Da var det nattmat og så var hun såååå glad for å ha mammaen hjemme igjen at hun lå våken i 1 time...

Iik. På lørdag skal jeg i utdrikkningslag, og jeg gleder meg sånn til å bare ha det gøy ;-)
Pappaen skal ha begge kidsa aleine, så det blir jo spennende ;-) Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Vis vedlegget 77846 I hælja var det navnefest for snuppa :) Fint selskap med de nærmeste, masse god mat og fantastisk kake bakt og pyntet av min svoger :) og den brønnen på toppen har min søster laget :)

Vis vedlegget 77845 Vis vedlegget 77846 Vis vedlegget 77847 Vis vedlegget 77849 Vis vedlegget 77850
Så koselig at du deler ! Kaken var jo breathtaking!!!! Ser ut som dere hadde en vellykket dag:)

Vis vedlegget 77846 I hælja var det navnefest for snuppa :) Fint selskap med de nærmeste, masse god mat og fantastisk kake bakt og pyntet av min svoger :) og den brønnen på toppen har min søster laget :)

Vis vedlegget 77845 Vis vedlegget 77846 Vis vedlegget 77847 Vis vedlegget 77849 Vis vedlegget 77850

Falt helt for den kaken, har ikke sett en sånn type før! Fine bilder av dere, håper dagen var så vellykket som den ser ut til å ha vært :)

Tusen takk :) jo dagen var vellykket, til tross for at snuppa slo seg vrang da hun skulle få flaske istedenfor pupp :p
Som gave fra besteforeldrene fikk vi fotograf som tok bilder av dagen hennes og fine bilder av oss alle :) Hun skal og lage fotobok/album av dagen vår :)

Hva gjør dere i dag, jenter? Det er så stille på forumet for tida, synes jeg.

Hva gjør dere i dag, jenter? Det er så stille på forumet for tida, synes jeg.
Det syntes jeg også!! På tide å skravle litt mer!!!! Idag skal vi bare være hjemme og kose oss! Hva med deg?:-)

Vi skal ut å kjøpe pynt til dåpen, men ikke enda, må kose oss litt til hjemme først. :p
Det er så deilig med dager uten noen særlige planer synes jeg :)

Synes også det er stille, litt trist :(
Vi sitter på toget, vært på høstferie hjemme hos mamma og pappa... Så var det ut å fly igjen, Alene med lillegutt :p Litt stress med vogn og pikkpakk men begynner å bli vant med det her...

Det syntes jeg også!! På tide å skravle litt mer!!!! Idag skal vi bare være hjemme og kose oss! Hva med deg?:-)

Enig;) Det er vi også. Deilig med en rolig hjemmedag og ordne og styre litt:)

Enig;) Det er vi også. Deilig med en rolig hjemmedag og ordne og styre litt:)
Ja, er så deilig at det begynner å bli litt kjøligere ute. Snupp sover på meg, og teppet har jeg lagt over oss<3

Ja, er så deilig at det begynner å bli litt kjøligere ute. Snupp sover på meg, og teppet har jeg lagt over oss<3

Så koselig! Ja, det er så deilig med den friske lufta og fyr i peisen:)

Ja.. Veldig lite liv her..
Jeg tripper rundt og venter på melding om at alt har gått bra med min beste venninne som er i fødsel nå. Gudhjelpemeg så spennende! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ligger vesla å sover, sovet i 3 timer nå:eek: På tide å vekke dette dovendyret??? Venter på at hun våkner slik at vi kan gå til butikken. Ellers har jeg fått lagt på rent på sengene , vasket flaskene hennes og vasket og hengt opp en klesvask.

Ha en fin dag alle sammen:nicethread

Vi har vært på 5 mndrs gruppe-time med vaksiner i dag :) 4 små jenter født nesten samme dato og bor i nærheten av hverandre :) Jeg håper vi får til en fast trilletur e.l. fremover :)

Snuppa sliter litt med fremmedfrykt for tiden, så alt var skummelt i starten, men etter masse trøst etter sprøytene, var hun til slutt interressert i å ligge på gulvet og hilse på de andre babyene :)

Vi har hatt dåp i helga, masse forberedelser og besøk så har ikke hatt anledning til å være på forumet den siste uka. I tillegg er begge guttene våre syke, så her er det minimalt med søvn på mor og far for tiden! Håper de blir fort friske, og at lillemann er frisk til å ta vaksine om litt under to uker..

Back
Topp