Chubchubs
Flørter med forumet
Det er det samme her, bortsett fra at jeg begynner å jobbe før 1mars..;-) Håper det løser seg for dere.
Takk ja det håper jeg og... hvordan gikk det på babysang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det samme her, bortsett fra at jeg begynner å jobbe før 1mars..;-) Håper det løser seg for dere.
Jeg er i samme situasjon. Hun har bare 2-3 plagg i 74 og ingenting i 80! Synes Lindex har fått inn så mye fint til se små nå- så skal tilbake å handle litt mer derJeg ser at snuppa har nesten ingen klær i str 74... Åå det var synd ;-) må jo nesten ut å shoppe litt da!!!
Og tror jeg må på lindex og kjøpe bursdagskjole;-)
Jeg er i samme situasjon. Hun har bare 2-3 plagg i 74 og ingenting i 80! Synes Lindex har fått inn så mye fint til se små nå- så skal tilbake å handle litt mer der
Blir moro å se tre fine mai-babyer på 1 års dagen sin i samme kjole
Jeg elsker newbie ! De er min soleklare favoritt på babytøyJa det blir spennende!! Håper bare de har den kjolen her i rett str.. Var så vidt innom kappahl og der var det mye fint i newbie også!!!
Jeg elsker newbie ! De er min soleklare favoritt på babytøy
Zara har også masse fint synes jeg.
Hvor bor du?
Jeg kjøpte kjolen på strømmen i går- de sto å pakket den opp bak kassen da jeg fikk øye på den, så den er nok rimelig fersk , så skal nok være grei å få tak i
Det gikk veldig fint! Alltid en slager for snuppa som er så glad i sangTakk ja det håper jeg og... hvordan gikk det på babysang?
Tusen takkSå fint! Masse lykke til!!
Vis vedlegget 83627
Da var alt klart til Frida sin navne-fest imorgen<3
Ser jo så nydelig ut!Vis vedlegget 83627
Da var alt klart til Frida sin navne-fest imorgen<3
Takk Vi skal ikke døpe Bare ha festSer jo så nydelig ut!
Til lykke med dåpsdagen til Frida
ÅjaTakk Vi skal ikke døpe Bare ha fest
Sukk, på fredag var snuppa her sterkt plaget av forstoppelse (de siste dagene hadde hun bare fått ut et par små klumper hard avføring om dagen).
Hun vred seg i smerte når hun ble lagt ned for å sove, og ærlig talt såpresset hun haken så hardt ned i brystkassa at hun ble helt blå og oppblåst i ansiktet! Jeg var så redd for at noe mer skulle feile henne, at jeg bare gråt og gråt. Hun klarte ikke å slappe av og sove, så hun måtte bæres hele dagen.
I går *endelig* virket all sviskemosen hun har fått, og hun har gitt meg bleie på bleie stapp full med mørk gjørmeaktig avføring som luktet et rent helvete... hurra! *blæh*
Sånn må nok mange igjennom når man har startet med fast føde, tipper jeg, men jeg kuttet for sikkerhets skyld ut den nye maisgrøten vi har begynt å gi henne, og kjøpte inn mer risgrøt.
Hun får fortsatt en liten periode om dagen med denne forferdelige gråten, men ellers er hverdagen så mye bedre enn fredagen.
Hvor mye tran gir dere til de små nå?