Gratulerer !!!!JadaJeg var på jobbintervju i dag, og det gikk jo kjempebra!
Så jeg begynner i ny jobb i januar! Må sende oppsigelse til gamlejobben min nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer !!!!JadaJeg var på jobbintervju i dag, og det gikk jo kjempebra!
Så jeg begynner i ny jobb i januar! Må sende oppsigelse til gamlejobben min nå![]()
Gratulerer !!!!![]()
JadaJeg var på jobbintervju i dag, og det gikk jo kjempebra!
Må være en fantastisk følelseTusen takk!!Jeg er ganske glad i dag, og har store håp for fremtiden nå
![]()
Må være en fantastisk følelse![]()
Dette fortjener du virkeligTakk, det er detJeg var litt fortvilet over fremtiden. Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Visste at jeg ville mistrives og slite økonomisk i for liten leilighet for 3 om jeg ikke hadde funnet noe nytt... men nå tror jeg det vil gå bedre, pg at vi etterhvert kan flytte herfra
![]()
JadaJeg var på jobbintervju i dag, og det gikk jo kjempebra!
Helt supert! Dette blir bra!Tusen takk!!Jeg er ganske glad i dag, og har store håp for fremtiden nå
![]()
Gratulerer så mye!JadaJeg var på jobbintervju i dag, og det gikk jo kjempebra!
I morgen skal jeg og vesla på lang biltur- til iseliin og Trym
Gleder oss!
Du er så flink til å ta initiativ!I morgen skal jeg og vesla på lang biltur- til iseliin og Trym
Gleder oss!
TakkDu er så flink til å ta initiativ!
Kos dere massemasse
![]()
Takk
I dette tilfellet gråt jeg meg til at vi skal treffes så jeg får tyvlåne bilen til Trym for å ta bilder av vesla mi i den. Ble fullstendig forelsket i bildene hennes![]()
Det førte da til at vi ble enige om en photoshoot hos henne i morgen, hvor vi hjelper hverandre med bilder til julekort.
Så nå har jeg nettop vært på shopping. Kjøpt juledrakt og nisselue.
Gleder meg enormt til å møte Iselin og hennes lille going![]()
Så koselig!!!I morgen skal jeg og vesla på lang biltur- til iseliin og Trym
Gleder oss!
Sååååå bra!!!!!!JadaJeg var på jobbintervju i dag, og det gikk jo kjempebra!
Så koselig å høre daMå si som frk.spent at du er kjempeflink å ta initiativ
Vi gleder oss masse vi også!! <3 blir koselig å se ansiktene!!
Så koselig å høre da
Spent på om vi klarer å få vesla til å stå litt selv i morgen![]()
Håper du er tålmodig Iseliin![]()