Skravletråd

Må være en fantastisk følelse:)

Takk, det er det :) Jeg var litt fortvilet over fremtiden. Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Visste at jeg ville mistrives og slite økonomisk i for liten leilighet for 3 om jeg ikke hadde funnet noe nytt... men nå tror jeg det vil gå bedre, pg at vi etterhvert kan flytte herfra :)

Takk, det er det :) Jeg var litt fortvilet over fremtiden. Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Visste at jeg ville mistrives og slite økonomisk i for liten leilighet for 3 om jeg ikke hadde funnet noe nytt... men nå tror jeg det vil gå bedre, pg at vi etterhvert kan flytte herfra :)
Dette fortjener du virkelig:)
Gode ting skjer med gode mennesker vetdu:)

Gratulerer med ny jobb!!! Ikke såååå farlig å begynne å jobbe igjen når man har noe å glede seg til [emoji106]

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Du er så flink til å ta initiativ!
Kos dere massemasse :)
❤️
Takk:)

I dette tilfellet gråt jeg meg til at vi skal treffes så jeg får tyvlåne bilen til Trym for å ta bilder av vesla mi i den. Ble fullstendig forelsket i bildene hennes:)
Det førte da til at vi ble enige om en photoshoot hos henne i morgen, hvor vi hjelper hverandre med bilder til julekort.
Så nå har jeg nettop vært på shopping. Kjøpt juledrakt og nisselue.

Gleder meg enormt til å møte Iselin og hennes lille going:)

Takk:)

I dette tilfellet gråt jeg meg til at vi skal treffes så jeg får tyvlåne bilen til Trym for å ta bilder av vesla mi i den. Ble fullstendig forelsket i bildene hennes:)
Det førte da til at vi ble enige om en photoshoot hos henne i morgen, hvor vi hjelper hverandre med bilder til julekort.
Så nå har jeg nettop vært på shopping. Kjøpt juledrakt og nisselue.

Gleder meg enormt til å møte Iselin og hennes lille going:)

Må si som frk.spent at du er kjempeflink å ta initiativ :D
Vi gleder oss masse vi også!! <3 blir koselig å se ansiktene :)!!

Må si som frk.spent at du er kjempeflink å ta initiativ :D
Vi gleder oss masse vi også!! <3 blir koselig å se ansiktene :)!!
Så koselig å høre da;)

Spent på om vi klarer å få vesla til å stå litt selv i morgen:)
Håper du er tålmodig Iseliin:rolleyes:

Back
Topp