Skravletråd

I morgen starter min første arbeidsdag! :eek: Ny jobb! :)
Jeg har ikke vært i jobb siden jeg måtte sykemelde meg 22 februar, så første arbeidsdag kommer til å bli hard.
I tillegg har jeg ligget rett ut i helgen med kraftig feber (som nå mannen har fått), så jeg er ekstra sliten...
Så gøy å være tilbake- og i ny jobb da:)
Håper du blir tatt godt imot!
Lykke til:)
 
Huff det var tidlig. Er absolutt ikke klar til å begynne å jobbe nå. Men lykke til og håper du er frisk til da.

Ja, huff. Jeg synes og det er for tidlig. Menmen. Nå har 7 mnd ++ gått, så nå er det mannens tur.
Tusen takk, jeg har en ny feberbølge akkurat nå, så jeg håper virkelig det går over... :)
 
I morgen starter min første arbeidsdag! :eek: Ny jobb! :)
Jeg har ikke vært i jobb siden jeg måtte sykemelde meg 22 februar, så første arbeidsdag kommer til å bli hard.
I tillegg har jeg ligget rett ut i helgen med kraftig feber (som nå mannen har fått), så jeg er ekstra sliten...


Masse lykke til i ny jobb!! Blir sikkert kjekt!! Og masse god bedring! Håper du blir frisk til i morgen!
 
Blir litt deilig å komme tilbake i gjenge igjen da, ikke sant? Gleder meg til å jobbe igjen, jeg. Dessuten unner jeg minsten pappatid nå:)
 
I morgen starter min første arbeidsdag! :eek: Ny jobb! :)
Jeg har ikke vært i jobb siden jeg måtte sykemelde meg 22 februar, så første arbeidsdag kommer til å bli hard.
I tillegg har jeg ligget rett ut i helgen med kraftig feber (som nå mannen har fått), så jeg er ekstra sliten...

Gratulerer med ny jobb! :) Håper at det skjet mirakler i løpet av natten, så du er opplagt i morgen! Jobb igjen om to uker, og jeg er ikke klar i det hele og det store :(
 
Gratulerer med ny jobb! :) Håper at det skjet mirakler i løpet av natten, så du er opplagt i morgen! Jobb igjen om to uker, og jeg er ikke klar i det hele og det store :(

Tusen takk :) Det skjedde mirakler ja. Både den ene og den andre veien. Jeg var helt frisk, men samboer våknet opp med forferdelig svie i den ene hånda! :eek: et forferdelig feberutslett som sved som et h****** og etterhvert spredte seg til andre hånda og ansiktet. Så han måtte til legevakt i dag. Greide ikke noen ting. Han fikk hjelp av sin tante som hadde fri i dag, til å ta seg av lille nurket.
Ellers hadde jeg det kjempefint på jobb :) koste meg på nytt sted, selv om jeg er ør i hodet av alle nye beskjeder :p
 
Hvilke planer har dere i dag da?:)
 
Hvilke planer har dere i dag da?:)


Skal på extra leker å kjøpe julegaver til ungene! Sliter med så lav blodtrykk om dagen at jeg klarer ikke så mye, så må ta en butikk om dagene dersom jeg skal klare å kjøpe julegavene....så i dag er det lekebutikken!
 
Skal på extra leker å kjøpe julegaver til ungene! Sliter med så lav blodtrykk om dagen at jeg klarer ikke så mye, så må ta en butikk om dagene dersom jeg skal klare å kjøpe julegavene....så i dag er det lekebutikken!

Så flink du er:) vet du hva du skal kjøpe? Jeg aner ikke hva jeg skal finne på til storesøster på 4 år. Lykke til med julehandelen:)
 
Så flink du er:) vet du hva du skal kjøpe? Jeg aner ikke hva jeg skal finne på til storesøster på 4 år. Lykke til med julehandelen:)

Han på 4 får brannmann Sam ting og brannstasjonen i playmo! 6 åringen får fotballspill, fotballkort og dyreklinikk i playmo. Gutta her elsker playmo for tiden, så de leker med det hele tiden! Og så kjøpte jeg noen spill og sånt. Jeg kjøper fra oss og et sett med besteforeldre
 
I dag har jeg bestemt meg for å handle inn alle julegavene siden det er søndagsåpent:)
 
Hjelpe meg så mye drit det er mulig å samle på! :eek: Holdt på heeeele helgen med pakking, rydding og vasking til fotografering av leiligheten vår før salg. Sykt lei og sliiiten! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp