Skravletråd

I morgen starter min første arbeidsdag! :eek: Ny jobb! :)
Jeg har ikke vært i jobb siden jeg måtte sykemelde meg 22 februar, så første arbeidsdag kommer til å bli hard.
I tillegg har jeg ligget rett ut i helgen med kraftig feber (som nå mannen har fått), så jeg er ekstra sliten...
Så gøy å være tilbake- og i ny jobb da:)
Håper du blir tatt godt imot!
Lykke til:)

Huff det var tidlig. Er absolutt ikke klar til å begynne å jobbe nå. Men lykke til og håper du er frisk til da.

Ja, huff. Jeg synes og det er for tidlig. Menmen. Nå har 7 mnd ++ gått, så nå er det mannens tur.
Tusen takk, jeg har en ny feberbølge akkurat nå, så jeg håper virkelig det går over... :)

I morgen starter min første arbeidsdag! :o Ny jobb! :)
Jeg har ikke vært i jobb siden jeg måtte sykemelde meg 22 februar, så første arbeidsdag kommer til å bli hard.
I tillegg har jeg ligget rett ut i helgen med kraftig feber (som nå mannen har fått), så jeg er ekstra sliten...

Masse lykke til i ny jobb!! Blir sikkert kjekt!! Og masse god bedring! Håper du blir frisk til i morgen!

Blir litt deilig å komme tilbake i gjenge igjen da, ikke sant? Gleder meg til å jobbe igjen, jeg. Dessuten unner jeg minsten pappatid nå:)

I morgen starter min første arbeidsdag! :o Ny jobb! :)

Gratulerer med ny jobb! :) Håper at det skjet mirakler i løpet av natten, så du er opplagt i morgen! Jobb igjen om to uker, og jeg er ikke klar i det hele og det store :(

Gratulerer med ny jobb! :) Håper at det skjet mirakler i løpet av natten, så du er opplagt i morgen! Jobb igjen om to uker, og jeg er ikke klar i det hele og det store :(

Tusen takk :) Det skjedde mirakler ja. Både den ene og den andre veien. Jeg var helt frisk, men samboer våknet opp med forferdelig svie i den ene hånda! :o et forferdelig feberutslett som sved som et h****** og etterhvert spredte seg til andre hånda og ansiktet. Så han måtte til legevakt i dag. Greide ikke noen ting. Han fikk hjelp av sin tante som hadde fri i dag, til å ta seg av lille nurket.
Ellers hadde jeg det kjempefint på jobb :-) koste meg på nytt sted, selv om jeg er ør i hodet av alle nye beskjeder :p

Hvilke planer har dere i dag da?:)

Hvilke planer har dere i dag da?:)

Skal på extra leker å kjøpe julegaver til ungene! Sliter med så lav blodtrykk om dagen at jeg klarer ikke så mye, så må ta en butikk om dagene dersom jeg skal klare å kjøpe julegavene....så i dag er det lekebutikken!

Skal på extra leker å kjøpe julegaver til ungene! Sliter med så lav blodtrykk om dagen at jeg klarer ikke så mye, så må ta en butikk om dagene dersom jeg skal klare å kjøpe julegavene....så i dag er det lekebutikken!

Så flink du er:) vet du hva du skal kjøpe? Jeg aner ikke hva jeg skal finne på til storesøster på 4 år. Lykke til med julehandelen:)

Så flink du er:) vet du hva du skal kjøpe? Jeg aner ikke hva jeg skal finne på til storesøster på 4 år. Lykke til med julehandelen:)

Han på 4 får brannmann Sam ting og brannstasjonen i playmo! 6 åringen får fotballspill, fotballkort og dyreklinikk i playmo. Gutta her elsker playmo for tiden, så de leker med det hele tiden! Og så kjøpte jeg noen spill og sånt. Jeg kjøper fra oss og et sett med besteforeldre

Hjelpe meg så mye drit det er mulig å samle på! :o Holdt på heeeele helgen med pakking, rydding og vasking til fotografering av leiligheten vår før salg. Sykt lei og sliiiten! :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp