Jeg har også sånn pose, men jeg får snart ikke lukket den. Siden hun er så lang
Hun her er og lang, men får lukket den for hun krøller beina naturlig inni den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også sånn pose, men jeg får snart ikke lukket den. Siden hun er så lang
Skjønner da at det er tungt....Vi har Britax sitt. Og ja, tungt.
Verdens beste seteVi endte til slutt med sete fra cybex sirona.
Har brukt setet en uke nå og er kjempe fornøyd ! Elsker at setet har vrifinskjon på 360 grader, samt hvile/sove stilling.
Mannen er strålende fornøyd også
Anbefales !
Ja absolutt! Så takk til deg Frk.spent som har reklamert så godt for dette produktet.Verdens beste sete
Eneste negative (aner ikke om det stemmer) er at setet ikke er så trygt forovervendt med den puta. Den gikk ikke tilfredsstillende igjennom "veltetesten" fikk jeg vite i dag Men målet mitt er uansett å ha han bakovervendt så lenge som mulig, jeg skal nyte hver dag jeg kan bruke 360•funksjonen Så får jeg heller bytte ut setet hvis den dagen skulle kommeJa absolutt! Så takk til deg Frk.spent som har reklamert så godt for dette produktet.
Var du som fikk meg inn på tanken om sirona
Angrer ikke et sekund .
Gjør alt så mye enklere , og så behagelig for kid'en
Skulle stå "vri funksjon."
Gikk litt fort her. Haha!
Kjenner det begynner å spøke litt med at jeg skal tilbake på jobb på mandag
Baby som er syk, og mest sansynlig ikke kan sendes i barnehagen, og kjæresten som skal til Falun på VM den uken.
Jeg er helt alene med vesla, og det ser ikke spesielt bra ut å starte i ny jobb med å være hjemme med sykt barn første dagen...
Typisk min flaks!!
Krysser fingrene for at hun er frisk igjen i morgen. Synes hun er litt bedre i dag.
Men nå har jo selvfølgelig jeg begynt å få klumper i halsen og rennende nese også Fresh start med andre ord
Så spennendeÅj!! Nå er det akkuratt 1 uke - 7 dager til jeg begynner i ny!!-jobb... Jeg gru gleder meg. Skal bli godt med litt andre impulser, men samtidig litt trist å ikke være hjemme nå som det skjer så mye i utviklingen osv:-/
Ja, de har gått alt for fort Men det er jo litt fint også da Tvi TviSå spennende
Disse ti månedene har gått veldig fort.
Gratulerer med ny jobb, og masse lykke til!
Hvordan gikk første dag på jobb snuppa?Da var vekkeklokken stilt, og natten kommet. Imorgen begynner en helt ny hverdag for både meg og Frida. Jeg er spent, litt trist og glad på en gang Neste stopp - Jobb!!
Det gikk veldig fint! Super bra første-inntrykk Så nå gleder jeg meg til imorgenHvordan gikk første dag på jobb snuppa?