Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så mye fint fra newbie
Åh så mye fint fra newbie
Så herlig at du fikk tak i kjolen fra Lindex kjøpte du i str 80?
Jeg fikk sms fra Kappahl i dag- og tenkte jeg skulle ta turen, men så har dagen bare løpt fra meg. Skal absolutt ta meg en tur og handle inn litt i str 74-80 og 86Så mye fint på kappahl nå, og de hadde ta 3 for 2 på barnetøy denne uken!!!!
Ja jeg kjøpte kjolen i 80! Den er bare nydelig!!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Vi er oppe i 5 ml nå. Endelig har han begynt å like detHvor mye tran gir dere til de små nå?
Altså den tranen blir litt glemt for å være ærlig. Så egentlig ingenting:-/Hvor mye tran gir dere til de små nå?
Så spennende. Du må jo være kjempeattraktiv i jobbmarkedet Lykke til!Hm... jeg har lenge hatt lyst til å finne meg en ny jobb. Selv om jeg liker mine kollegaer veldig godt, har et godt forhold til sjefene, liker det jeg jobber med og selger så vil jeg ikke være der mer pga ugunstig arbeidstider i forhold til baby nå, litt for dårlig lønn, ikke så bra stillingsprosent og litt for "risikofylt yrke".
Nå har jobben byttet lokaler og konseptet er enda mer rettet mot det jeg liker, så jeg så frem til større muligheter for forandringer!
Men så ringte sjefen meg... etter at jeg gikk i permisjon har de solgt mindre og mindre, og denne flyttingen tok et hardt tak i omsetningen vår, så hun sa jeg muligens må jobbe mer for mindre eller finne en back-up-plan (les: ny jobb) om de skulle gå konk.
Så da fikk jeg "rævva i gir" og sendte ute 8 jobbsøknader i går kveld. I dag har jeg allerede fått 4 svar og 2 innkallelser til intervju!!
Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?!
Så spennende. Du må jo være kjempeattraktiv i jobbmarkedet Lykke til!
Så gøy. Da får du bare fortsette å bruke den malen, så får du deg nok ny jobb snart Høres ikke noe særlig ut med den usikkerheten rundt din nåværende jobb, så det er bare å stå på for å få noe nytt. Det er et godt tegn at man er litt nervøs før intervju, for da yter man bedre Du får forberede deg godt, så går det sikkert kjempefintTusen takk! Jeg har søkt på jobb på jobb innimellom de siste årene uten noe respons... ingen tilbakemeldinger i det hele tatt. Så følte at jeg ikke var interessant for noen... men så utvidet jeg horisonten, la ned forventningene litt, og brukte en ny søknadsmal som tydeligvis falt i smak hos dem
Jeg har ikke vært på noe jobbintervju siden Mars 2010, og nå blir det 2 på rad! Så jeg er veldig spent og nervøs!
Hm... jeg har lenge hatt lyst til å finne meg en ny jobb. Selv om jeg liker mine kollegaer veldig godt, har et godt forhold til sjefene, liker det jeg jobber med og selger så vil jeg ikke være der mer pga ugunstig arbeidstider i forhold til baby nå, litt for dårlig lønn, ikke så bra stillingsprosent og litt for "risikofylt yrke".
Nå har jobben byttet lokaler og konseptet er enda mer rettet mot det jeg liker, så jeg så frem til større muligheter for forandringer!
Men så ringte sjefen meg... etter at jeg gikk i permisjon har de solgt mindre og mindre, og denne flyttingen tok et hardt tak i omsetningen vår, så hun sa jeg muligens må jobbe mer for mindre eller finne en back-up-plan (les: ny jobb) om de skulle gå konk.
Så da fikk jeg "rævva i gir" og sendte ute 8 jobbsøknader i går kveld. I dag har jeg allerede fått 4 svar og 2 innkallelser til intervju!!
Så gøy!!Hm... jeg har lenge hatt lyst til å finne meg en ny jobb. Selv om jeg liker mine kollegaer veldig godt, har et godt forhold til sjefene, liker det jeg jobber med og selger så vil jeg ikke være der mer pga ugunstig arbeidstider i forhold til baby nå, litt for dårlig lønn, ikke så bra stillingsprosent og litt for "risikofylt yrke".
Masse lykke til! Kjenner til den følelsen ang intervju/jobbsøking etter mange år i samme bedrift for så og bli head huntet rett til ny jobb. Er snart 6 år siden forrige intervjuHm... jeg har lenge hatt lyst til å finne meg en ny jobb. Selv om jeg liker mine kollegaer veldig godt, har et godt forhold til sjefene, liker det jeg jobber med og selger så vil jeg ikke være der mer pga ugunstig arbeidstider i forhold til baby nå, litt for dårlig lønn, ikke så bra stillingsprosent og litt for "risikofylt yrke".
Sitter med samme følelse selv... Håper noen vil ansette meg når jeg begynner å søke ny jobb på nyåret....Masse lykke til! Kjenner til den følelsen ang intervju/jobbsøking etter mange år i samme bedrift for så og bli head huntet rett til ny jobb. Er snart 6 år siden forrige intervju
Nå drar jeg ut tiden ved å videreutdanne meg, skal bero et par år som student og hjemmeværende. Forhåpentligvis er det noen der ute som vil ansette meg når tiden kommer
Jeg skal også bytte jobb etter endt permisjon Tror jeg vil jobbe netter, så vi får inn litt mere penger i kassa
Jeg er så vant til å være våken hver natt nå, pluss dag, så det blir nok ikke noe problem;-)Wow, tøft av deg å ville jobbe netter med en liten en da! Men skjønner deg. Man får mer penger av "ugunstige" arbeidstider. Jeg fikk ikke noe mer av å jobbe kveld, så da bytter jeg likesågodt.