Skravletråd

Sambo og jeg har vært på tur fra i går morrest til idag og lillemann på 12 uker har vært på sitt første overnattingsbesøk hos bestemor og bestefar. Det har gått kjempebra og alle har koset seg, både han, vi og besteforeldrene :) Han fikk med seg masse morsmelk, så bestemor lurte på om vi skulle være borte i 14 dager :p Jeg var jo livredd for at han ikke skulle ha nok melk, for synes det er så vanskelig å vite hvor mye han spiser fra puppen. Er så glad for at det gikk bra, da kan vi gjøre det flere ganger med god samvittighet :)
Så herlig :)
Godt å koble ut litt og bare være kjærester for en kveld også, og ikle minst: godt å savne også❤️

Så herlig :)
Godt å koble ut litt og bare være kjærester for en kveld også, og ikle minst: godt å savne også❤️
Ja, tror det er veldig viktig å ha litt kjærestetid av og til. Og det var fantastisk å se lillegutt igjen idag. Det ble mye kosing :-) Utrolig hvor knyttet man blir til disse vakre knøttene.

Gikk de bra for dere å ha barnevakt for første gang?

Ja, tror det er veldig viktig å ha litt kjærestetid av og til. Og det var fantastisk å se lillegutt igjen idag. Det ble mye kosing :) Utrolig hvor knyttet man blir til disse vakre knøttene.

Gikk de bra for dere å ha barnevakt for første gang?
Det gikk kjempe fint. Mamma som passet henne, så jeg visste at hun kom til å bli overøst med kjærlighet. Vi dro 18:30, en time før leggetid, og kom hjem 05:00 på morgenkvisten!!! Huff!!! Vi hadde en fantastisk natt, spiste nydelige retter og danset hele natten:)
Vi var i fin form når vi kom hjem heldigvis, og til vår store overraskelse når vi kom hjem og gikk opp i stuen , så satt mamma og lillegull i sofaen for mating. Så da fikk vi kost og klemt litt på henne før vi la oss.

Mamma sto opp og tok morgenstellet og kl 09:00 satt vi ved frokostbordet alle sammen. Egg og bacon sto på menyen.

Så ja en herlig kveld i går. Hyggelig å høre at dere også hygget dere.

Det gikk kjempe fint. Mamma som passet henne, så jeg visste at hun kom til å bli overøst med kjærlighet. Vi dro 18:30, en time før leggetid, og kom hjem 05:00 på morgenkvisten!!! Huff!!! Vi hadde en fantastisk natt, spiste nydelige retter og danset hele natten:)
Vi var i fin form når vi kom hjem heldigvis, og til vår store overraskelse når vi kom hjem og gikk opp i stuen , så satt mamma og lillegull i sofaen for mating. Så da fikk vi kost og klemt litt på henne før vi la oss.

Mamma sto opp og tok morgenstellet og kl 09:00 satt vi ved frokostbordet alle sammen. Egg og bacon sto på menyen.

Så ja en herlig kveld i går. Hyggelig å høre at dere også hygget dere.
Høres ut som en perfekt date og en helt ypperlig frokost etter en kveld på byen ;-) Sånt kan man leve lenge på :-) Vi er heldige som har så snille foreldre som vi kan overlate barna våre til med glede av og til.

Begge ungene er i seng - hva gjør man på da? :p Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal jeg møte en fysioterapeut sammen med barselgruppa. Kjenner jeg er litt spent.

Misunner dere som klarer å være borte fra bebis mer enn 1t, jeg er IKKE klar for det enda kjenner jeg :p

For meg var det ikke vanskelig i det hele tatt, var snakk om 1 time vi "mistet" med henne, for hun la seg en time etter vi hadde dratt. Så hadde bare blitt å sitte hjemme i sofaen uansett.

Personlig synes jeg det var herlig med en slik kveld, og håper vi klarer å være flinke til å gjøre sånt i tiden fremover også:)

Gi det litt tid, så vil du nok se at du klarer det også:) Er virkelig a anbefale, selv bare for noen timer slik som vi gjorde det på lørdag:)

Misunner dere som klarer å være borte fra bebis mer enn 1t, jeg er IKKE klar for det enda kjenner jeg :p

For min del så tror jeg ikke det hadde blitt noe lettere med tiden, så bestemte meg for bare å hoppe i det. Så lenge man stoler 100 % på de som passer barnet sitt og barnet har det fint, så overlever man lengselen og jeg tror det bare er sunt :-)

For min del så tror jeg ikke det hadde blitt noe lettere med tiden, så bestemte meg for bare å hoppe i det. Så lenge man stoler 100 % på de som passer barnet sitt og barnet har det fint, så overlever man lengselen og jeg tror det bare er sunt :)
Veldig enig i det du skriver her:)
Jo lenger man drøyer - jo vanskeligere vil jeg tro det blir. ?
Man er forskjellige, og godt er det. Jeg har alltid sagt at man må gjøre det som føles riktig for SEG og sitt, og ta valgene man selv er komfortabel med. Hva andre gjør, får være opp til de. Alle er ikke bygd likt.

Jeg mener også at man må ta hensyn til babyens behov. Vi er så heldige å ha en baby som har gode innarbeidede rutiner og som er veldig "enkel" å ha med å gjøre.

Det skal også nevnes at vi er som to nyforelskede igjen bare etter denne kvelden- og det er en herlig følelse:)
Anbefales !!
(Når man føler seg klar selvsagt)

Jeg har vært å handlet mens mannen har vært hjemme med snuppa. Men ikke hatt noen til å passe enda.

Hun tar bare puppen, så er litt avhengig av mammaen sin enda. Men jeg har ikke følt noe behov for å komme meg ut uten henne enda. Skal i bryllup om 2 uker, da kommer kanskje mamma til å passe henne litt og så komme til meg med henne når det er spisetid. Flaks at festen er bare 5 min fra mine foreldre!! Så det blir første gang noen passer, og jeg er veldig spent...

Jeg har vært å handlet mens mannen har vært hjemme med snuppa. Men ikke hatt noen til å passe enda.

Hun tar bare puppen, så er litt avhengig av mammaen sin enda. Men jeg har ikke følt noe behov for å komme meg ut uten henne enda. Skal i bryllup om 2 uker, da kommer kanskje mamma til å passe henne litt og så komme til meg med henne når det er spisetid. Flaks at festen er bare 5 min fra mine foreldre!! Så det blir første gang noen passer, og jeg er veldig spent...

Kommer nok til å gå kjempe fint:)
Godt å være så nær også.

Jeg var og spiste middag med jentene da minstemor var under 2 uker gammel. Var på konsert da hun var 1.5 mnd og forrige uke passet svigermor henne fra mandag-onsdag mellom kl 08-15 mens jeg var på skolen (2.5 mnd gammel). Så lenge jeg vet at hun har det supert og får masse kos og kjærlighet er det greit [emoji2]. Svigermor skal trolig passe henne 3 timer på onsdag også når jeg har veiledning.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Jeg ammer jo mye ennå, samt at han fremdeles trenger mye trygghet og bruker god tid på nye mennesker :) ser jo selvsagt an hans behov, men akkurat nå er det fortsatt trygghet og nærhet av kjente :) jeg er bare glad for det, koser meg masse jeg :p <3

Har ikke hatt det helt store behovet for å være lenge borte jeg heller. Det lengste jeg har vært borte er 3 timer hos frisøren. Hadde ingen problemer med å slappe av da, visste han var i gode hender hos svigers. Dessuten hadde han sovet fra jeg dro til jeg kom tilbake;)

Har ikke hatt det helt store behovet for å være lenge borte jeg heller. Det lengste jeg har vært borte er 3 timer hos frisøren. Hadde ingen problemer med å slappe av da, visste han var i gode hender hos svigers. Dessuten hadde han sovet fra jeg dro til jeg kom tilbake;)

Sånn var det her også:) Hun ble lagt rett etter vi dro og sov til vi kom hjem:)

Og hun var hos mamma, som hun er vandt med fra før. Så visste at hun var i de beste hender :) God følelse.

Her går det ikke å dra ut! Hun er fullstendig avhengig av både meg og puppene. Nekter flaske, og sover veldig lite og uforutsigbart... Det er forsåvidt kos, men vet du meg hva, så slitsomt det er!! ;-)

Mamma til to prinsesser<3

Etter mykje tenking og usikkerhet på ka eg vil gjere med livet, har eg endelig bestemt meg for å studere til å bli sosionom! For en god følelse å bestemme seg:D no skal eg ta naturfag eksamen til jul, einaste eg mangla for studiekompetanse, og søke meg inn på skule neste år:)
På tide å få seg en utdannelse no som eg er tobarns mor :)

Etter mykje tenking og usikkerhet på ka eg vil gjere med livet, har eg endelig bestemt meg for å studere til å bli sosionom! For en god følelse å bestemme seg:D no skal eg ta naturfag eksamen til jul, einaste eg mangla for studiekompetanse, og søke meg inn på skule neste år:)
På tide å få seg en utdannelse no som eg er tobarns mor :)

Kjempe bra!!
Så sprekt gjort av deg å gå tilbake på skolebenken. Dette blir bra!

Back
Topp