Skravletråd

Da var barselgruppen unnagjort, veldig hyggelig!:) Jeg serverte kylling/pasta salat og olivenbrød. Det fallt godt i smak!:) Takk for tipset:) også vil jeg skryte litt i samme slengen; Frida har sovnet i sin egen seng, og har sovet der nå i ca 1/2 time... Jippi!!!!

Mamma til to prinsesser<3
Så herlig å høre om Frida ❤️
Begynner hun å bli litt mer selvstendig nå mon tro?

Høres ut som dere har hatt en kjempe hyggelig dag sammen med barselgruppen:)

Så herlig å høre om Frida ❤️
Begynner hun å bli litt mer selvstendig nå mon tro?

Høres ut som dere har hatt en kjempe hyggelig dag sammen med barselgruppen:)
Ja, hun har blitt det! Men hun våknet nå nettopp og ville ha mer mat:-p hun er vel i en overgangs fase;-)

Mamma til to prinsesser<3

Så fiiine de var :) Har du brukt en mal/"oppskrift" eller laget de helt selv?
Jeg er kanskje den minst kreative personen på denne jord, men jeg hadde lyst til å prøve bare. Så invitasjonen til dåpen lagde jeg på frihånd, og det samme gjorde jeg med takkekortene.

Har googlet litt for inspirasjon , men fant ingen mal. Alt er laget utifra min egen fantasi.

Tusen takk for ros:love7

Så fine Anna. :)

Jeg ligger rett ut med influensa. Samboeren tar seg av lillegutt. Rart, men orker bare å ligge å døse...

Sent from my iPhone using BV Forum

Så fine Anna. :)

Jeg ligger rett ut med influensa. Samboeren tar seg av lillegutt. Rart, men orker bare å ligge å døse...

Tusen takk:)

Stakkars deg. Håper formen snart blir bedre. Er så slitsomt med influensa:(
God bedring snuppa :love7

Jo takk.
Vis vedlegget 74611

Fått mat på sengen. Så kan ikke klage. Og gubben får prøvd seg en dag med lillegutten. Høres ut som han sliter litt, men da ser han vel at vi ikke sover hele dagen....

Snille mannen:)
Der kan de se hvor mye jobb det faktisk er med baby 24/7. Så neste gang huset ikke er strøkene og middagen ikke står på bordet kl 16, tror jeg han holder helt fint munnen igjen :)

Snille mannen:)
Der kan de se hvor mye jobb det faktisk er med baby 24/7. Så neste gang huset ikke er strøkene og middagen ikke står på bordet kl 16, tror jeg han holder helt fint munnen igjen :)

Det håper jeg virkelig. ;) ser ikke ut nede, for jeg maler stua. Rakk ikke å bli ferdig før jeg ble syk.

Huff, jeg og snuppa her er også syke.. ikke influensa, men forskjøla. Vi er slappe, nyser og hoster, jeg har vondt i hodet og halsen, aner selvsagt ikke med hu. Hu sover ofte, men kort, for hu nyser seg våken igjen.
I morgen og ut hælja har heldigvis mannen fri og kan hjelpe oss...

Huff, jeg og snuppa her er også syke.. ikke influensa, men forskjøla. Vi er slappe, nyser og hoster, jeg har vondt i hodet og halsen, aner selvsagt ikke med hu. Hu sover ofte, men kort, for hu nyser seg våken igjen.
I morgen og ut hælja har heldigvis mannen fri og kan hjelpe oss...

Ikke bra. Mannen måtte komme tidligere hjem i går og ta seg fri i dag. Heldigvis har han en del avspaseringtimer. Hadde ikke klart å ta meg av Isak i dag. Heldigvis på bedringens vei nå.

Når skal røytingen gi seg?
Mister fremdeles veldig mye hår :smiley-angry003

Å fyyyy, første gang jeg har måttet skrape vekk bæsj oppi nakken på lillegutt :o Jaja, tidenes bæsjemengde + vippestol var dårlig kombo :p :p

Jeg også! Det er helt utrolig at jeg fortsatt har noe hår igjen på hodet. Har ikke du sluttet å amme?
Jeg sluttet å amme når vesla var ca 2 mnd. Men røyter ekstremt allikevel :(

Å fyyyy, første gang jeg har måttet skrape vekk bæsj oppi nakken på lillegutt :eek: Jaja, tidenes bæsjemengde + vippestol var dårlig kombo :p :p

Har opplevd det samme:mad:
Godt de er vaskbare disse vippestolene:)

Back
Topp