Takk for støttende ord, drar om 5 min... Gruuuuer meeegKommer til å gå så fint
Enten tar dere en liten pause eller så sniker du henne under frisørkappen - du er nok ikke den første barselmammaen med uvillig baby hos dem
Mamma til to prinsesser<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for støttende ord, drar om 5 min... Gruuuuer meeegKommer til å gå så fint
Enten tar dere en liten pause eller så sniker du henne under frisørkappen - du er nok ikke den første barselmammaen med uvillig baby hos dem
Kos deg hos frisørenTakk for støttende ord, drar om 5 min... Gruuuuer meeeg
Takk Anna1984! Nå har jeg endelig fått av en del hår! Klippet av 15cm;-) Det var godt! Frida var veldig facinert av alt som skjedde rundt oss, og var på fanget og ved brystet en gang ila klippen! Vi ble begge fulle av hår, og jeg fikk ikke vasket håret, men gjorde det når jeg kom hjem! Glad jeg har fått gjort detKos deg hos frisøren
så deilig ! Du fortjente litt luksusTakk Anna1984! Nå har jeg endelig fått av en del hår! Klippet av 15cm;-) Det var godt! Frida var veldig facinert av alt som skjedde rundt oss, og var på fanget og ved brystet en gang ila klippen! Vi ble begge fulle av hår, og jeg fikk ikke vasket håret, men gjorde det når jeg kom hjem! Glad jeg har fått gjort det
Takk<3 Ja, vi gjorde det;-)Så d
så deilig ! Du fortjente litt luksus
Høres ut som både mor og datter har kost seg
Høre ut som en perfekt dag!Da var dåpsdagen over her i hus også. En så fantastisk, vellykket og minnerik dag Og dåpsbarnet var så eksemplarisk at jeg er helt målløs, ikke en lyd hele dagen, sett bort fra skarvling da såklart og når han fikk vann på hodet bare smilte han bredt. Hehe, ååå jeg er så STOLT av den skjønneste gutten min Må prøve å lande snart så jeg klarer å sove i natt
Sent from my iPhone using BV Forum
Da var dåpsdagen over her i hus også. En så fantastisk, vellykket og minnerik dag Og dåpsbarnet var så eksemplarisk at jeg er helt målløs, ikke en lyd hele dagen, sett bort fra skarvling da såklart og når han fikk vann på hodet bare smilte han bredt. Hehe, ååå jeg er så STOLT av den skjønneste gutten min Må prøve å lande snart så jeg klarer å sove i natt
Denne så jeg ikke før nå [emoji6]. Verdibasert ledelse er mitt felt. Første skoleuke i år og mini har vært hos farmor hele dagen. Gått kjempefint tror jeg [emoji2]. Jeg lånte et kontor på skoleveg pumpet meg [emoji12]Du er effektiv må jeg si slik som meg da, jeg skal også skrive masteren i permisjonstida mi. Hva tar du master i?
Var veldig søtt da [emoji2]Tusen takk- klarte ikke å dy meg når jeg så dette- måtte bare. Pluss at hun trengte litt varmere tøy nå,
Så flink du er Høres ut som du har fått masse ut av dagen! Har dere dåp nå til helgen?
Da var dåpsdagen over her i hus også.
Noen dom har forslag på hva jeg kan servere barselgruppa imorgen? Kanskje noe som er lett å lage, og som er lett og spise?
Ja! Det var en god ide!! Bør jeg ha Rundstykker til, med bare smør f.eks?Kylling og pasta salat er lett og lage og lett å spise!!
Kos dere masse i morgenJa! Det var en god ide!! Bør jeg ha Rundstykker til, med bare smør f.eks?
Ja! Det var en god ide!! Bør jeg ha Rundstykker til, med bare smør f.eks?
Ja det er jo godt Eller så kan du eventuelt varme hvitløksbaguetter/vanlige baguetter.
Kos dere!