Skravletråd

Kommer til å gå så fint :)
Enten tar dere en liten pause eller så sniker du henne under frisørkappen - du er nok ikke den første barselmammaen med uvillig baby hos dem :)
Takk for støttende ord, drar om 5 min... Gruuuuer meeeg:-p

Mamma til to prinsesser<3

Kos deg hos frisøren :)
Takk Anna1984!:-) Nå har jeg endelig fått av en del hår! Klippet av 15cm;-) Det var godt! Frida var veldig facinert av alt som skjedde rundt oss, og var på fanget og ved brystet en gang ila klippen! Vi ble begge fulle av hår, og jeg fikk ikke vasket håret, men gjorde det når jeg kom hjem! Glad jeg har fått gjort det:-p

Så d
Takk Anna1984!:) Nå har jeg endelig fått av en del hår! Klippet av 15cm;-) Det var godt! Frida var veldig facinert av alt som skjedde rundt oss, og var på fanget og ved brystet en gang ila klippen! Vi ble begge fulle av hår, og jeg fikk ikke vasket håret, men gjorde det når jeg kom hjem! Glad jeg har fått gjort det:p

så deilig ! Du fortjente litt luksus :)
Høres ut som både mor og datter har kost seg:)

Da var dåpsdagen over her i hus også. En så fantastisk, vellykket og minnerik dag❤️ Og dåpsbarnet var så eksemplarisk at jeg er helt målløs, ikke en lyd hele dagen, sett bort fra skarvling da såklart;) og når han fikk vann på hodet bare smilte han bredt. Hehe, ååå jeg er så STOLT av den skjønneste gutten min❤️ Må prøve å lande snart så jeg klarer å sove i natt;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da var dåpsdagen over her i hus også. En så fantastisk, vellykket og minnerik dag❤️ Og dåpsbarnet var så eksemplarisk at jeg er helt målløs, ikke en lyd hele dagen, sett bort fra skarvling da såklart;) og når han fikk vann på hodet bare smilte han bredt. Hehe, ååå jeg er så STOLT av den skjønneste gutten min❤️ Må prøve å lande snart så jeg klarer å sove i natt;)

Høre ut som en perfekt dag!
Gratulerer så mye med dåpsbarnet:)

Høres ut som en nydelig kjekk dag! :-)

Tusen takk:) ja, det var en herlig dag. Men det merkes på kroppen, så i dag ligger vi på sofaen og hviler oss før det er etterpåselskap i kveld. Men skal se om jeg får lagt ut litt bilder fra dagen til dere:)

Hva gjør dere i dag? Det så stille her.

Du er effektiv må jeg si;) slik som meg da, jeg skal også skrive masteren i permisjonstida mi. Hva tar du master i?

Denne så jeg ikke før nå [emoji6]. Verdibasert ledelse er mitt felt. Første skoleuke i år og mini har vært hos farmor hele dagen. Gått kjempefint tror jeg [emoji2]. Jeg lånte et kontor på skoleveg pumpet meg [emoji12]

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Tusen takk- klarte ikke å dy meg når jeg så dette- måtte bare. Pluss at hun trengte litt varmere tøy nå,

Så flink du er :) Høres ut som du har fått masse ut av dagen! Har dere dåp nå til helgen?
Var veldig søtt da [emoji2]

Dåpen var på søndag og var en fantastisk opplevelse med masse familie og ikke minst nydelig tapasmat med påfølgende MANGE kaker, misse og panna cotta. Namnam!

Da var dåpsdagen over her i hus også.

Gratulerer mef vel overstått til deg og! Koselig, men deilig å være ferdig. Jeg tok med dåpsbarnet til Oslo hvor jeg går på skole mens mannen ble sittende igjen med rydding og vasking [emoji12]

På tide å begynne på takkekortene til dåpen da.... :smiley-angelic006

Kjenner at jeg ikke er på mitt mest kreative i dag men...:smiley-angry003

Noen dom har forslag på hva jeg kan servere barselgruppa imorgen?:-) Kanskje noe som er lett å lage, og som er lett og spise?

Noen dom har forslag på hva jeg kan servere barselgruppa imorgen?:-) Kanskje noe som er lett å lage, og som er lett og spise?

Kylling og pasta salat er lett og lage og lett å spise!!

Kylling og pasta salat er lett og lage og lett å spise!!

Ja! Det var en god ide!!:-) Bør jeg ha Rundstykker til, med bare smør f.eks?

Da var barselgruppen unnagjort, veldig hyggelig!:-) Jeg serverte kylling/pasta salat og olivenbrød. Det fallt godt i smak!:-) Takk for tipset:-) også vil jeg skryte litt i samme slengen; Frida har sovnet i sin egen seng, og har sovet der nå i ca 1/2 time... Jippi!!!!

Back
Topp