Skravletråd

Her er det mannen som har valgt navn til alle tre pg han har jo ikke snøring på pop-navn. Likevel er alle tre navnene i blitt superpopulære rundt samme tid eller litt etter at våre kom til.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
Np ble jeg nysgjerrig på hvilke navn de andre har:)?

Den følelsen når du ligger i senga å baby endelig sovner etter amminga..så kjenner du at du må nyse! Bare å komme seg ut fortere enn svint! :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Haha kjenner veldig godt til den følelsen:)
Jeg nøs under matingen i kveld, mens hun holdt på å sovne. Vesla skvatt så fælt at hun begynte å gråte :(

Haha kjenner veldig godt til den følelsen:)
Jeg nøs under matingen i kveld, mens hun holdt på å sovne. Vesla skvatt så fælt at hun begynte å gråte :(

Det er akkurat det han også gjør :/ Heldigvis kom jeg meg ut denne gangen :)

Er det noen her som har noen anbefalinger til beger/boks man kan fryse ned med måltider?

Vi kommer til å lage det meste av maten til vesla selv, men aner ikke hva som er greit å bruke ifht størrelse osv.

Hvis noen har noen gode råd å komme med så tas det godt imot her :)

Den følelsen når du ligger i senga å baby endelig sovner etter amminga..så kjenner du at du må nyse! Bare å komme seg ut fortere enn svint! :p

Kjent på den panikken noen ganger ja :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det noen her som har noen anbefalinger til beger/boks man kan fryse ned med måltider?

Vi kommer til å lage det meste av maten til vesla selv, men aner ikke hva som er greit å bruke ifht størrelse osv.

Jeg har brukt tomme rømmebeger ol til storebror :) Så har jeg heller justert litt på mengden..eventuelt kjøpt frysebeger på butikken..

Jeg kjøpte disse på ebay http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=380892264653&globalID=EBAY-GB&alt=web
Jeg liker at de tåler oppvaskmaskin, at lokket henger fast (hater lokk som ligger overalt!) og er helt perfekt til å fryse melk i passe "grøtporsjon".
Men ved å søke på "baby food container" inne på ebay så er det noe for en hver smak.

Hva skal dere idag da?:)

Sent from my iPad using BV Forum

Så fint Anna! Her går det ikke i så mye rosa, men noe pudder- og gammelrosa har hun. Tok imidlertid på henne en gammel pysj fra storebror (8 år) nå og hun var så skjønn [emoji171]

Vi har vært på dåpssamtale i dag, strøket skjorter og bordduk. Har også gjort noen oppgaver ifm masteren i tillegg til noe sommerfestaktige greier på skolen til de to eldste. Nå legger jeg lillemor (ammer for øyeblikket) og senere skal jeg gjøre enda litt meg skolearbeid. Målet er å få skrevet masteroppgaven i permisjonen...

Så fint Anna! Her går det ikke i så mye rosa, men noe pudder- og gammelrosa har hun. Tok imidlertid på henne en gammel pysj fra storebror (8 år) nå og hun var så skjønn [emoji171]

Vi har vært på dåpssamtale i dag, strøket skjorter og bordduk. Har også gjort noen oppgaver ifm masteren i tillegg til noe sommerfestaktige greier på skolen til de to eldste. Nå legger jeg lillemor (ammer for øyeblikket) og senere skal jeg gjøre enda litt meg skolearbeid. Målet er å få skrevet masteroppgaven i permisjonen...

Du er effektiv må jeg si;) slik som meg da, jeg skal også skrive masteren i permisjonstida mi. Hva tar du master i?

I dag skal jeg jobbe iherdig med å få lillegutt til å like og ligge på magen. Basta bom! :p
Du da? :)

Hvordan gikk det?

I dag har vi vært på kafé med noen venninner. Hun ene ble med hjem og spiste middag med oss. Og så reiste vi videre for å se en fotballkamp;)

Hvordan gikk det?

I dag har vi vært på kafé med noen venninner. Hun ene ble med hjem og spiste middag med oss. Og så reiste vi videre for å se en fotballkamp;)

Ser ut til å gå overraskende bra! I dag ga han det en sjanse og begynte å titte rundt seg og bli "opptatt". Tidligere har han sutret før han har truffet underlaget med magen omtrent :p Han er i utgangspunktet veldig sterk i rygg/nakke men hvis han skal lære å snu seg og krabbe må han lære å like den utgangsposisjonen :p

Hørtes ut som dere hadde en fi dag også :D

Åååå! Du får fortsette og motivere oss andre - snakk om SuperMom!
Har akkurat skrevet søknad til Bachelor-studie via nettstudier. NÅ er det på tide jeg får sanket sammen litt papirer på all arbeidspraksisen min.Ingen flere utsettelser for min del..! :)

Tusen takk- klarte ikke å dy meg når jeg så dette- måtte bare. Pluss at hun trengte litt varmere tøy nå,

Så flink du er :) Høres ut som du har fått masse ut av dagen! Har dere dåp nå til helgen?

Nå skal jeg snart til frisøren! Kjenner jeg gruer meg litt. Tenk om hun ikke sovner i bilen på vei til, tenk om hun bare skriker mens vi er der... Hva om hun bare vil ammes... Æsj! Skulle aldri bestilt time:-(

Mamma til to prinsesser<3

Nå skal jeg snart til frisøren! Kjenner jeg gruer meg litt. Tenk om hun ikke sovner i bilen på vei til, tenk om hun bare skriker mens vi er der... Hva om hun bare vil ammes... Æsj! Skulle aldri bestilt time:-(

Mamma til to prinsesser<3
Kommer til å gå så fint :)
Enten tar dere en liten pause eller så sniker du henne under frisørkappen - du er nok ikke den første barselmammaen med uvillig baby hos dem :)

Back
Topp