Skravletråd

Shoppet vintertøy + div i dag:)
Barnas hus på Kalbakken skal stenge, og de har opphørssalg med 50-70% på hele butikken:)
Vi fikk sikret oss noen godsaker :)
image.jpg
Disse fra Hust & claire. LOVE IT!!!

image.jpg
Dåpskjole, etter kirken.

image.jpg

Luer, sko fra reima, skotøfler fra joho, sengetøy.

image.jpg

Litt ull til vinteren fra Ugly children clothing

Dåp på søndag og her sitter jeg med en liten som har tre tenner som sprenger, økedøgn og en mann som forsvant uti verkstedet og har såååå god tid. Huff, mannfolk :p

Er igjen litt finpuss av taler, gjøre klar sko, stryke penklær og pakke all pynt i bilen. Morgendagen går med til pynting av lokalet og henting av kaker. Men mannen er fortsatt like rolig og likegyldig. Grrrrr :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Dåp på søndag og her sitter jeg med en liten som har tre tenner som sprenger, økedøgn og en mann som forsvant uti verkstedet og har såååå god tid. Huff, mannfolk :p

Er igjen litt finpuss av taler, gjøre klar sko, stryke penklær og pakke all pynt i bilen. Morgendagen går med til pynting av lokalet og henting av kaker. Men mannen er fortsatt like rolig og likegyldig. Grrrrr :p

Godt å høre at det er flere menn som tar alt med knusende ro :smiley-angry026
De vet vel dessverre litt for godt at vi damene fikser det, uten at de i sin villeste fantasi skjønner hvor mye jobb vi legger i dette.

Personlig må jeg si jeg gleder meg til dåpen er over:smiley-angelic006 Det er slitsomt å planlegge, handle inn og organisere på egenhånd.
Er glad at mamma kommer i morgen for å hjelpe til :)

Mannen har fått i oppgave å lage all maten, og jeg kakene:)
Så får vi håpe det blir bra til slutt:smiley-ashamed008
Ellers er det jeg som står for alt, mens han tar ting med knusende ro:dance018

Hehe, har også en mann som ikke stresser i det heletatt med dåpen. Reinsjakta begynner 20. aug og vi har dåp 24. Han tenkte å dra bortover den helga, jeg måtte minne han på planene vi har den søndagen. Ikke så lett å huske:D

Mannfolk :dance011
Kan ikke leve med de- men heller ikke uten de ❤️

Nå er det vel bare å komme seg opp, og gjøre ferdig alt til den o'store dagen i morgen. Jeg blir nok ikke så aktiv her i dag, da jeg har en million ting å fikse.

Vil bare ønske dere som har dåp i morgen:
Til lykke med dåpsbarnet på forhånd, og håper dagen blir fabelaktig på alle måter:)

Nå er det vel bare å komme seg opp, og gjøre ferdig alt til den o'store dagen i morgen. Jeg blir nok ikke så aktiv her i dag, da jeg har en million ting å fikse.

Vil bare ønske dere som har dåp i morgen:
Til lykke med dåpsbarnet på forhånd, og håper dagen blir fabelaktig på alle måter:)
Lykke til Anna1984 :-)

Mamma til to prinsesser<3

Jadda, hadde skrevet en tale men den ble for tøff lese. Skrev en ny som ble for upersonlig. Tenkte til slutt å si noen ord for så å lese et dikt. Blir tårer av det også men nå skal jeg trene på å holde meg :p

Er det ikke fint?
ImageUploadedByBV Forum1408199872.085078.jpg

Slenger meg på og ønsker lykke til med dåpen, dere som skal ha det i morgen:) håper dere får en nydelig dag!

Jadda, hadde skrevet en tale men den ble for tøff lese. Skrev en ny som ble for upersonlig. Tenkte til slutt å si noen ord for så å lese et dikt. Blir tårer av det også men nå skal jeg trene på å holde meg :p

Er det ikke fint?
Vis vedlegget 72955

Det er fantastisk fint.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei jenter !!

Nå er vi klare for morgendagen, endelig!!!
Mat og kaker til 20 pers er ferdig, huset er pyntet, dåpskjolen er strykt, bunaden henger klar, skoene er pusset, flagget står i gangen , kamera er ladet, bilen og huset er vasket og talen er skrevet.
Gjestene kan komme!

Nå tar vi oss et velfortjent glass med vin før vi stuper i seng!

PS: Kommer flere bilder i morgen :)
image.jpg

Dåpsdagen endt!
Lillemann var heldigvis sulten så nå kan jeg hvile to øyeblikk i sofaen :)

Ble igjen sinnsykt mye kaker så nå er kjøleskap og fryser full. Håper at noen bekjente vil hente litt i løpet av kvelden eller morgendagen.

Vi fikk vanvittig mye gaver til lillegutt og alle storkoste seg.

Vi gleder oss allerede til neste gang :)

Back
Topp