Skravletråd

På tide å stå opp vel? De to minste sover fortsatt;)

God morgen til dere:D

Sent from my iPhone using BV Forum

På tide å stå opp vel? De to minste sover fortsatt;)

God morgen til dere:D

Ligger i sengen, hører at vesla over gangen ligger å babler med uroen sin, så hun våkner vel snart :) Hun har snart sovet 12 timer nå.

I dag blir det å bake enda flere rundstykker, og så er det møte med kirken kl 13 for dåpsamtale.

Hos oss er det vanlig at faddere leser opp et vers fra bibelen under dåpen, så vi får vel disse versene utdelt i dag også.

Hva skjer hos deg i dag These?

Ligger i sengen, hører at vesla over gangen ligger å babler med uroen sin, så hun våkner vel snart :) Hun har snart sovet 12 timer nå.

I dag blir det å bake enda flere rundstykker, og så er det møte med kirken kl 13 for dåpsamtale.

Hos oss er det vanlig at faddere leser opp et vers fra bibelen under dåpen, så vi får vel disse versene utdelt i dag også.

Hva skjer hos deg i dag These?

Det er jo den koseligste lyden å våkne opp til:) så flink du er. Lager dere all mat selv?

Snart kommer tanta til lillegutt og skal ta han med på en trilletur, da skal jeg se over eksamensoppgaven min en siste gang og så levere:D etterpå blir det vel bare å ta fatt i husarbeidet som har stått på vent noen dager nå.

Nå som det begynner å bli litt "kjøligere".. Hva har dere på når de skal sitte i bilstol/vogn?:-)

Mamma til to prinsesser<3

Nå som det begynner å bli litt "kjøligere".. Hva har dere på når de skal sitte i bilstol/vogn?:-)

Jeg har en tynn fleecedress som jeg bruker mye.. Går mye i tynn ull også :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

I dag hadde jeg på en strikkejakke og strikkesokker pluss et tynt pledd i bilstolen. Da var snuppa akkurat passe varm!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ååå den så god ut også så flott den var! Var det vanskelig å lage rosene?
Nei, rosene er veldig enkle. Du kjøper bare sprøyteposer til å ha frostingen i, og en sånn tip (fra kitchen) til å forme rosene.
Det ser nok vanskeligere ut enn det er :)

Nei, rosene er veldig enkle. Du kjøper bare sprøyteposer til å ha frostingen i, og en sånn tip (fra kitchen) til å forme rosene.
Det ser nok vanskeligere ut enn det er :)

Tror jeg skal prøve å lage den til dåpen jeg også. Takk for tips ;)

Tror jeg skal prøve å lage den til dåpen jeg også. Takk for tips ;)
Så hyggelig!!
Den er veldig enkel å lage, og innmari god på smak. Kommer til å bli en hit hos oss hvertfall:)

NB: Bakes i 20 cm springform.

Fantastisk. Må prøve den.
Den er vel ikke for søt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg synes ikke det. Det værste jeg vet er kaker som det smaker sukker av. Denne kaken smaker dyp herlig sjokolade, med frisk delikat frosting. Slo ann hos oss, vi tok begge to store stykker i går:eek:

Byttet over fra Britax til Maxicosy sete nå, da vi IKKE var fornøyd med Britax setet.
Gud for en forskjell!!! Ikke til å tro altså. Så mye bedre plass til mini, så mye mer komfortabelt sete, og ikke minst mye lettere! Britax setet var TUNGT altså.

Grunnen til at vi har Britax er fordi vi arvet det fra en i familien. Det gikk ikke ann å ta ut deler av den (tror det var en eldre type), så det var veldig trangt for skuldrene til vesla i dette setet.

SÅ fornøyd med maxiCosi i forhold:)
Måtte bare få det ut her! haha

Back
Topp