Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger i sengen, hører at vesla over gangen ligger å babler med uroen sin, så hun våkner vel snart Hun har snart sovet 12 timer nå.På tide å stå opp vel? De to minste sover fortsatt
God morgen til dere
Sent from my iPhone using BV Forum
Her kommer oppskriften jeg brukte i går Varla :åssen oppskrift ? Link?
Ligger i sengen, hører at vesla over gangen ligger å babler med uroen sin, så hun våkner vel snart Hun har snart sovet 12 timer nå.
I dag blir det å bake enda flere rundstykker, og så er det møte med kirken kl 13 for dåpsamtale.
Hos oss er det vanlig at faddere leser opp et vers fra bibelen under dåpen, så vi får vel disse versene utdelt i dag også.
Hva skjer hos deg i dag These?
Nå som det begynner å bli litt "kjøligere".. Hva har dere på når de skal sitte i bilstol/vogn?
Mamma til to prinsesser<3
Samme herJeg har en tynn fleecedress som jeg bruker mye.. Går mye i tynn ull også
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Nå som det begynner å bli litt "kjøligere".. Hva har dere på når de skal sitte i bilstol/vogn?
Mamma til to prinsesser<3
Prøvde meg på en ny oppskrift i dag.
Den ble veldig god- så lager en til av denne til dåpen på søndagVis vedlegget 72620
Måtte jo prøvesmake
Nam!!!
Vis vedlegget 72621
Tusen takkSå nydelig fin, fikk vann i munnen nå har du oppskrift?
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk
Til dåpen skal rosene være rosa.
Legger ved linken her:
http://cakeplease.no/oppskrifter/sjokoladekake-med-roser/
Anbefales på det sterkeste!!!
Skikkelig smakfull kake
Nei, rosene er veldig enkle. Du kjøper bare sprøyteposer til å ha frostingen i, og en sånn tip (fra kitchen) til å forme rosene.Ååå den så god ut også så flott den var! Var det vanskelig å lage rosene?
Nei, rosene er veldig enkle. Du kjøper bare sprøyteposer til å ha frostingen i, og en sånn tip (fra kitchen) til å forme rosene.
Det ser nok vanskeligere ut enn det er
Fantastisk. Må prøve den.Prøvde meg på en ny oppskrift i dag.
Den ble veldig god- så lager en til av denne til dåpen på søndagVis vedlegget 72620
Måtte jo prøvesmake
Nam!!!
Vis vedlegget 72621
Så hyggelig!!Tror jeg skal prøve å lage den til dåpen jeg også. Takk for tips
Jeg synes ikke det. Det værste jeg vet er kaker som det smaker sukker av. Denne kaken smaker dyp herlig sjokolade, med frisk delikat frosting. Slo ann hos oss, vi tok begge to store stykker i gårFantastisk. Må prøve den.
Den er vel ikke for søt?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app