Det blir sikker helt topp. har hørt masse skryt derifra.Høres ikke ut som formen var noe særlig nei
Blir en liten tur til Disneyland og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir sikker helt topp. har hørt masse skryt derifra.Høres ikke ut som formen var noe særlig nei
Blir en liten tur til Disneyland og![]()
Det blir sikker helt topp. har hørt masse skryt derifra.
Ja må benytte seg når man først er i strøket. "Ikke nus", så søtt daHan er jo ung enda, men når jeg først fikk det i gave og vi er der må vi jo ta turen for å treffe mikke mus
Som han kaller "ikke nus"![]()
Ja fantasisk hvordan ord og navn blir. Så herlig<3<3Ja må benytte seg når man først er i strøket. "Ikke nus", så søtt da![]()
Lykke til med tilvenning i barnehageHei hei. Ja, men er mer på vi som prøver. Her har vi kun vært hjemme i år og greit detsnart tilvenning i barnehage, og siden jeg går hjemme henter jeg tidlig og kan ta litt fri her og der. Ellers er vel ikke ting så veldig bra på prøve fronten akkurat...
Tusen takk for begge 2 !!!Lykke til med tilvenning i barnehage![]()
Håper også det blir deres tur igjen<3
Barnehagestart er spennende. Masse lykke til med detHei hei. Ja, men er mer på vi som prøver. Her har vi kun vært hjemme i år og greit detsnart tilvenning i barnehage, og siden jeg går hjemme henter jeg tidlig og kan ta litt fri her og der. Ellers er vel ikke ting så veldig bra på prøve fronten akkurat...
Tusen takkBarnehagestart er spennende. Masse lykke til med det
Uff denne prøvingen er ikke så grei for alle, tro meg har vært lange og tunge år for å få de to vi har. Men ikke gi opp, en dag blir det en spire igjen skal du se![]()
Krysser for at de finner en løsning så spiren sitter neste gangTusen takkgir oss ikke
vi har prøvepause etter å mistet 4 ganger på 11 1/2 mnd
når vi tar den opp igjen er etter svarene på prøvene har kommet og vi føler oss klare
![]()
tusen takk for det !!! <3 dette er veldig tungtKrysser for at de finner en løsning så spiren sitter neste gang![]()
Heihei. Hvordan går detHei heititter innom
går greitHeihei. Hvordan går det?
Godt det skjer ting iallefallgår greitskulle ønske at vi snart kunne få søsken <3 idag ble henvising sendt til offentlig gyn for utredning av habituell abort og veien videre. så nå skjer det ting. derda?
![]()
Ja endeligGodt det skjer ting iallefall![]()
Hvordan er det med snuppa da?
Her går det bra![]()
Ja endeligble utsatt for en veldig dårlig gyn i private. Hun har det bra. Går i bhg
lærer nye ting hver dag og ser hvordan personligheten hennes bygger seg opp
akkurat nå har hun kraftig ørebetennelse på begge ørene
starter med antibiotika i kveld
godt å høre
hvordan går det med mini hos deg?
![]()
Tusen takkRiktig god bedring til snuppa da![]()
Joda han koser seg masse hanTrives i barnehagen. I dag begynner han på knøttekor
![]()
Første gang i dag så blir spennende. er fra 1-3årTusen takkså koselig
tror ikke vi har sånn her, for har ikke hørt noe om det :O
å så spennendeFørste gang i dag så blir spennende. er fra 1-3år