Det blir sikker helt topp. har hørt masse skryt derifra.Høres ikke ut som formen var noe særlig nei
Blir en liten tur til Disneyland og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir sikker helt topp. har hørt masse skryt derifra.Høres ikke ut som formen var noe særlig nei
Blir en liten tur til Disneyland og
Det blir sikker helt topp. har hørt masse skryt derifra.
Ja må benytte seg når man først er i strøket. "Ikke nus", så søtt daHan er jo ung enda, men når jeg først fikk det i gave og vi er der må vi jo ta turen for å treffe mikke mus
Som han kaller "ikke nus"
Ja fantasisk hvordan ord og navn blir. Så herlig<3<3Ja må benytte seg når man først er i strøket. "Ikke nus", så søtt da
Lykke til med tilvenning i barnehageHei hei. Ja, men er mer på vi som prøver. Her har vi kun vært hjemme i år og greit det snart tilvenning i barnehage, og siden jeg går hjemme henter jeg tidlig og kan ta litt fri her og der. Ellers er vel ikke ting så veldig bra på prøve fronten akkurat...
Tusen takk for begge 2 !!! er veldig lei megLykke til med tilvenning i barnehage
Håper også det blir deres tur igjen<3
Barnehagestart er spennende. Masse lykke til med detHei hei. Ja, men er mer på vi som prøver. Her har vi kun vært hjemme i år og greit det snart tilvenning i barnehage, og siden jeg går hjemme henter jeg tidlig og kan ta litt fri her og der. Ellers er vel ikke ting så veldig bra på prøve fronten akkurat...
Tusen takk gir oss ikke vi har prøvepause etter å mistet 4 ganger på 11 1/2 mnd når vi tar den opp igjen er etter svarene på prøvene har kommet og vi føler oss klareBarnehagestart er spennende. Masse lykke til med det
Uff denne prøvingen er ikke så grei for alle, tro meg har vært lange og tunge år for å få de to vi har. Men ikke gi opp, en dag blir det en spire igjen skal du se
Krysser for at de finner en løsning så spiren sitter neste gangTusen takk gir oss ikke vi har prøvepause etter å mistet 4 ganger på 11 1/2 mnd når vi tar den opp igjen er etter svarene på prøvene har kommet og vi føler oss klare
tusen takk for det !!! <3 dette er veldig tungtKrysser for at de finner en løsning så spiren sitter neste gang
Heihei. Hvordan går det?Hei hei titter innom
går greit skulle ønske at vi snart kunne få søsken <3 idag ble henvising sendt til offentlig gyn for utredning av habituell abort og veien videre. så nå skjer det ting. derda?Heihei. Hvordan går det?
Godt det skjer ting iallefallgår greit skulle ønske at vi snart kunne få søsken <3 idag ble henvising sendt til offentlig gyn for utredning av habituell abort og veien videre. så nå skjer det ting. derda?
Ja endelig ble utsatt for en veldig dårlig gyn i private. Hun har det bra. Går i bhg lærer nye ting hver dag og ser hvordan personligheten hennes bygger seg opp akkurat nå har hun kraftig ørebetennelse på begge ørene starter med antibiotika i kveld godt å høre hvordan går det med mini hos deg?Godt det skjer ting iallefall
Hvordan er det med snuppa da?
Her går det bra
Ja endelig ble utsatt for en veldig dårlig gyn i private. Hun har det bra. Går i bhg lærer nye ting hver dag og ser hvordan personligheten hennes bygger seg opp akkurat nå har hun kraftig ørebetennelse på begge ørene starter med antibiotika i kveld godt å høre hvordan går det med mini hos deg?
Tusen takk så koselig tror ikke vi har sånn her, for har ikke hørt noe om det :ORiktig god bedring til snuppa da
Joda han koser seg masse han Trives i barnehagen. I dag begynner han på knøttekor
Første gang i dag så blir spennende. er fra 1-3årTusen takk så koselig tror ikke vi har sånn her, for har ikke hørt noe om det :O
å så spennende kose dereFørste gang i dag så blir spennende. er fra 1-3år