Skravletråd

Heeeyyy jenter! Er det noen her :D?

Hvordan har sommeren vært?:)
 
Heeeyyy jenter! Er det noen her :D?

Hvordan har sommeren vært?:)
Hei hei.
Her har sommerferien gått bort i sykdom, så begynte ikke på jobb akkurtat uthvilt i dag o_O
Storerbror ble innlagt på sykehuset med Borrelia akkurat i det jeg gikk ut i ferie, endte med anbiotika intravenøst i 14 dager og slapp og dårlig liten gutt. Så vi håper i grunnen høsten blir mye bedre ;)
Enn din? :greet025
 
Hei hei.
Her har sommerferien gått bort i sykdom, så begynte ikke på jobb akkurtat uthvilt i dag o_O
Storerbror ble innlagt på sykehuset med Borrelia akkurat i det jeg gikk ut i ferie, endte med anbiotika intravenøst i 14 dager og slapp og dårlig liten gutt. Så vi håper i grunnen høsten blir mye bedre ;)
Enn din? :greet025


Huff ååhh nei da:( Er han frisk nå?

Joda, sommeren har vært grei den. Startet med en langhelg i København. Ellers har vi vært noe på hytten og en tur i Mikkelparken:)
Været har jo heller vært dårlig, men kost oss:p

Ellers nyter jeg å være gravid<3<3<3
 
Huff ååhh nei da:( Er han frisk nå?

Joda, sommeren har vært grei den. Startet med en langhelg i København. Ellers har vi vært noe på hytten og en tur i Mikkelparken:)
Været har jo heller vært dårlig, men kost oss:p

Ellers nyter jeg å være gravid<3<3<3
Ja antibiotikaen tok knekken på symptomene. Nå krysser vi fingeren for at ingen tilbakefall kommer.

Høres ut som en flott sommer :cool14 Været har jo vært dårlig over det hele, bedre lykke neste år.
Så kos å være gravid ja tenker jeg :)
 
Ja antibiotikaen tok knekken på symptomene. Nå krysser vi fingeren for at ingen tilbakefall kommer.

Høres ut som en flott sommer :cool14 Været har jo vært dårlig over det hele, bedre lykke neste år.
Så kos å være gravid ja tenker jeg :)

Godt å høre:)

Ja det kan man si...heldigvis har vi en ferie til gode i Paris og(gave fra mannen til bursdagen min<3)
 
Må bare få unna barnehagestart først. her begynner storebror i ny barnehage og Agnes begynner i barnehage. Greit å få med seg starten og bli litt kjent før vi tar ferie. Kanskje i september/oktober :)
Spennende tider da:) Lykke til.
Hvor kunne du tenkt å reist. En sydenplass?:)
 
Åh så bra da:)

Har vært der 2 ganger før, men aldri med barn:)

Hadde dere med barn?
Nei vi var der midt i det første prøverørsforsøket vårt med storebror. Så var skikkelig hormonell med hetetokter og det hele, hehe. Fikk masse komentarer på at jeg sikkert var kommet i overgangsalderen. De viste ikke om forsøket vårt:) Vi feiret to onkler av mannen sine bursdager der, så var rundt 40 stykker tror jeg. Vi reiste noen dager før de andre og ble noen dager ekstra:) Mini bryllupsreise, vi giftet oss litt under 4 mnd før:)
 
Nei vi var der midt i det første prøverørsforsøket vårt med storebror. Så var skikkelig hormonell med hetetokter og det hele, hehe. Fikk masse komentarer på at jeg sikkert var kommet i overgangsalderen. De viste ikke om forsøket vårt:) Vi feiret to onkler av mannen sine bursdager der, så var rundt 40 stykker tror jeg. Vi reiste noen dager før de andre og ble noen dager ekstra:) Mini bryllupsreise, vi giftet oss litt under 4 mnd før:)

Høres ikke ut som formen var noe særlig nei;)

Blir en liten tur til Disneyland og:D
 
Back
Topp