Ja, sikkert lurt å drøye litt Jeg fikk det når jeg var 6år
Nesten voksen da jo Var 4 år jeg hahaha..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sikkert lurt å drøye litt Jeg fikk det når jeg var 6år
Haha, ikke santNesten voksen da jo Var 4 år jeg hahaha..
80 og 86
Skal få litt klær nå når mams kommer, så shortser er en av tingene jeg ønsker En en vårdress, regnklær, gore tex joggesko etc
Ja, gjør jo ikke om det er litt skjevt
Jeg har stripet mitt med lyse striper nå forresten.
Haha, ikke sant
Jeg gråt Var helt klam i hånden og skalv haha
Lurt da.Hehe lenge siden jeg pakket vekk de størrelsene men Leoh er så lang i beina og armene han, så det er der alt blir smått! Så kortermet body, shorts, t-skjorter å sånt passer i hvertfall 86.. jeg har spart på det jeg hadde av sommerklær i str 80 å, for kansje det vil passe til sommeren enda
Fine ønsker jeg kjøpte en softshell/parkdress dress fra name it, til 200kr som var satt ned fra 500 og 150 kr for en til Liana
(De dem har på bildene fra påskeaften)
Ja, ble veldig braforandring fryderOhhh det er fint med striper
Det er sikkert noe der ja...Hahaha ikke så rart da! Tror det nesten er verre når man er stor nok til å grue seg jeg..
Lurt da.
Oliver har korte og tykke ben
Mams og de kommer på ons og skulle handle med en del klær fra zara og, de har jo så mye fint
Åh, så heldig da. Kjekt med salg assa Har fått alle dressene til Oliver så langt. Reimatec og molo
Haha motsatt av Leoh da han har lange og slanke haha..
Oh da får han sikkert mye fint
Kansje vi må finne fram den Outfit-tråden igjen?
Har kjøpt lite yttertøy til Liana og Leoh å Liana har omtrent alt etter Emira og Leoh arver jo av fetteren
Ja, eller vi kan lage en ny på skjult?
Gøy å se klærna
Hei snuppa!!Hvordan går det Synnøve??
Hei snuppa!!
Bare bra 14+4 i dag
Står til med deg da?
Og btw nydelig bilde av deg Anita!
Så bra vært mye dårlig? Har vært så stille fra deg hehe..
Takker søta <3
Alt bra her jobber litt mer på vikarjobben nå..så fulle dager med andre ord
Vært en god del dårlig ja, men mye bedre nå. Får oppfølging hos fysioterapeut og går på gravidtrening
Så kjekt med mer jobb da
Lagt noen planer for sommeren da?
Uff ikke godt men bra det går bedre sliter du noe med andre ting å eller?
Ikke noen planer for sommeren enda.. blir ikke noen voldsomme ferieturer lissom hva med dere?