Skravletråd

80 og 86:p
Skal få litt klær nå når mams kommer, så shortser er en av tingene jeg ønsker:D En en vårdress, regnklær, gore tex joggesko etc;)

Hehe lenge siden jeg pakket vekk de størrelsene :p men Leoh er så lang i beina og armene han, så det er der alt blir smått! Så kortermet body, shorts, t-skjorter å sånt passer i hvertfall 86.. jeg har spart på det jeg hadde av sommerklær i str 80 å, for kansje det vil passe til sommeren enda :)

Fine ønsker :D jeg kjøpte en softshell/parkdress dress fra name it, til 200kr som var satt ned fra 500 :p og 150 kr for en til Liana :D
(De dem har på bildene fra påskeaften) ;)
 
Haha, ikke sant:p
Jeg gråt:p Var helt klam i hånden og skalv haha

Hahaha ikke så rart da! Tror det nesten er verre når man er stor nok til å grue seg jeg..
 
Hehe lenge siden jeg pakket vekk de størrelsene :p men Leoh er så lang i beina og armene han, så det er der alt blir smått! Så kortermet body, shorts, t-skjorter å sånt passer i hvertfall 86.. jeg har spart på det jeg hadde av sommerklær i str 80 å, for kansje det vil passe til sommeren enda :)

Fine ønsker :D jeg kjøpte en softshell/parkdress dress fra name it, til 200kr som var satt ned fra 500 :p og 150 kr for en til Liana :D
(De dem har på bildene fra påskeaften) ;)
Lurt da.
Oliver har korte og tykke ben:p
Mams og de kommer på ons og skulle handle med en del klær fra zara og, de har jo så mye fint:D
Åh, så heldig da. Kjekt med salg assa:D Har fått alle dressene til Oliver så langt. Reimatec og molo
 
Lurt da.
Oliver har korte og tykke ben:p
Mams og de kommer på ons og skulle handle med en del klær fra zara og, de har jo så mye fint:D
Åh, så heldig da. Kjekt med salg assa:D Har fått alle dressene til Oliver så langt. Reimatec og molo

Haha motsatt av Leoh da :p han har lange og slanke haha..

Oh da får han sikkert mye fint :D
Kansje vi må finne fram den Outfit-tråden igjen? :p
Har kjøpt lite yttertøy til Liana og Leoh å :) Liana har omtrent alt etter Emira og Leoh arver jo av fetteren :)
 
Haha motsatt av Leoh da :p han har lange og slanke haha..

Oh da får han sikkert mye fint :D
Kansje vi må finne fram den Outfit-tråden igjen? :p
Har kjøpt lite yttertøy til Liana og Leoh å :) Liana har omtrent alt etter Emira og Leoh arver jo av fetteren :)

Ja, eller vi kan lage en ny på skjult;)?
Gøy å se klærna:D
 
ImageUploadedByBV Forum1428424006.337339.jpg
Her jobber jeg :D herregud for en dag :p fri i morgen så er kortuke nå :) dere gjør da? :)
 
Her var det stille :p ville bare si at jeg tar pause fra babyverden frem til vi kan dele en nyhet derfor er det stille fra meg :) orker ikke være så negativ mot dere snille frøkner <3 ;)
 
Hvordan går det Synnøve??
 
Så bra :) vært mye dårlig? Har vært så stille fra deg :p hehe..

Takker søta :D <3

Alt bra her :) jobber litt mer på vikarjobben nå..så fulle dager med andre ord :D

Vært en god del dårlig ja, men mye bedre nå. Får oppfølging hos fysioterapeut og går på gravidtrening:)

Så kjekt med mer jobb da:)

Lagt noen planer for sommeren da:)?
 
Vært en god del dårlig ja, men mye bedre nå. Får oppfølging hos fysioterapeut og går på gravidtrening:)

Så kjekt med mer jobb da:)

Lagt noen planer for sommeren da:)?

Uff ikke godt :( men bra det går bedre :) sliter du noe med andre ting å eller?

Ikke noen planer for sommeren enda.. blir ikke noen voldsomme ferieturer lissom :p hva med dere?
 
Uff ikke godt :( men bra det går bedre :) sliter du noe med andre ting å eller?

Ikke noen planer for sommeren enda.. blir ikke noen voldsomme ferieturer lissom :p hva med dere?

Går jo til fysioterapeut pga. hatt mye smerter i bekken og korsrygg som da har forflyttet seg oppover. Begynt med slyngetrening og tar mye tøyeøvelser.

Ikke alltid så mye som skal til alltid heller;) Ta småturer på sparket er jo greit det:)
 
Back
Topp