Sølvi Elisabeth i magen!!!!Hehe ja det er ikke rart du gjør den ul er så spennede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sølvi Elisabeth i magen!!!!Hehe ja det er ikke rart du gjør den ul er så spennede
Sølvi Elisabeth i magen!!!!
Jeeeyyy gratulerer tenkte meg nesten det siden du hadde vært kvalm så artig! En av hver
Tusen takk. Nå er jeg 23+ 1 i dag hurraaa!Jippi for Sølvi Elisabeth i magen
Hei hei.Heeeyyy jenter! Er det noen her ?
Hvordan har sommeren vært?
Hei hei.
Her har sommerferien gått bort i sykdom, så begynte ikke på jobb akkurtat uthvilt i dag
Storerbror ble innlagt på sykehuset med Borrelia akkurat i det jeg gikk ut i ferie, endte med anbiotika intravenøst i 14 dager og slapp og dårlig liten gutt. Så vi håper i grunnen høsten blir mye bedre
Enn din?
Ja antibiotikaen tok knekken på symptomene. Nå krysser vi fingeren for at ingen tilbakefall kommer.Huff ååhh nei da Er han frisk nå?
Joda, sommeren har vært grei den. Startet med en langhelg i København. Ellers har vi vært noe på hytten og en tur i Mikkelparken
Været har jo heller vært dårlig, men kost oss
Ellers nyter jeg å være gravid<3<3<3
Ja antibiotikaen tok knekken på symptomene. Nå krysser vi fingeren for at ingen tilbakefall kommer.
Høres ut som en flott sommer Været har jo vært dårlig over det hele, bedre lykke neste år.
Så kos å være gravid ja tenker jeg
Ja her har jeg fortsatt 3 uker igjen også, så vi lurer på en tur til varmen i høstGodt å høre
Ja det kan man si...heldigvis har vi en ferie til gode i Paris og(gave fra mannen til bursdagen min<3)
Det hadde jo gjort segJa her har jeg fortsatt 3 uker igjen også, så vi lurer på en tur til varmen i høst
Må bare få unna barnehagestart først. her begynner storebror i ny barnehage og Agnes begynner i barnehage. Greit å få med seg starten og bli litt kjent før vi tar ferie. Kanskje i september/oktoberDet hadde jo gjort seg
Spennende tider da Lykke til.Må bare få unna barnehagestart først. her begynner storebror i ny barnehage og Agnes begynner i barnehage. Greit å få med seg starten og bli litt kjent før vi tar ferie. Kanskje i september/oktober
Bare det er varmt Må vel bli Gran Canaria på den tiden kanskjeSpennende tider da Lykke til.
Hvor kunne du tenkt å reist. En sydenplass?
Helt i starten på septBare det er varmt Må vel bli Gran Canaria på den tiden kanskje
Når tenker dere å dra til Paris da?
Det blir veldig bra tenker jeg. Vi var der i september i 2009 og det var helt perfekt.Helt i starten på sept
Åh så bra daDet blir veldig bra tenker jeg. Vi var der i september i 2009 og det var helt perfekt.
Nei vi var der midt i det første prøverørsforsøket vårt med storebror. Så var skikkelig hormonell med hetetokter og det hele, hehe. Fikk masse komentarer på at jeg sikkert var kommet i overgangsalderen. De viste ikke om forsøket vårt Vi feiret to onkler av mannen sine bursdager der, så var rundt 40 stykker tror jeg. Vi reiste noen dager før de andre og ble noen dager ekstra Mini bryllupsreise, vi giftet oss litt under 4 mnd førÅh så bra da
Har vært der 2 ganger før, men aldri med barn
Hadde dere med barn?
Nei vi var der midt i det første prøverørsforsøket vårt med storebror. Så var skikkelig hormonell med hetetokter og det hele, hehe. Fikk masse komentarer på at jeg sikkert var kommet i overgangsalderen. De viste ikke om forsøket vårt Vi feiret to onkler av mannen sine bursdager der, så var rundt 40 stykker tror jeg. Vi reiste noen dager før de andre og ble noen dager ekstra Mini bryllupsreise, vi giftet oss litt under 4 mnd før