Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går jo til fysioterapeut pga. hatt mye smerter i bekken og korsrygg som da har forflyttet seg oppover. Begynt med slyngetrening og tar mye tøyeøvelser.
Ikke alltid så mye som skal til alltid heller Ta småturer på sparket er jo greit det
Og ja...hmm..vi skal til Mikkelparken. Ellers får vi masse besøker fra familie fra østlandet hit i sommer.
Har allerede vært en tur i København.
Så blir det en del turer til hytta
Usj så vondt! Vet åssen det er med bekkensmerter har de blitt vondere nå eller?
Ja greit med småturer å ikke såå lett når Liana blir sur etter maks 1 time i bil haha
Høres jo fint ut det hvordan er det med Oliver? Har du noen nye bilder av go'gutten din?
Ja, men var visst ikke så fryktelig bekkenet mitt mente fysio. Så det er jo bare bra egentlig. Men jeg var fryktelig stiv i hele kroppen og det har gjort sitt til at jeg har trodd bekkenet mitt er virkelig gale.
Bare bra med han Stortrives i barnehagen
I morgen er det sommerfest der.
La ut 2 bilder på outfittråden på skjult
Magen er stor Ja, heldigvis ...kvalmen er vekkeJa da hjelper det nok å få strekt og tøyet seg litt begynt å få noen mage enda da? Hehe.. har kvalmen gitt seg?
Ja, han storkoste seg i dagSå bra å høre sommerfest er nok stas.. vi hadde det for noen uker siden
Magen er stor Ja, heldigvis ...kvalmen er vekke
Nå er jeg plutselig veldig sikker på guttHehe så gøy hva tror du det blir?
Nå er jeg plutselig veldig sikker på gutt
JaHehe da blir det spennede å se
Ja
Om det er Emil elr Sølvi
Så blir det Emil James da.Gehe Emil hadde vi som alternativ til Leoh fint navn har du fått time til ul enda?
Så blir det Emil James da.
Også Sølvi Elisabeth.
Ja, 2 juli
Ahh så dere velger isåfall samme mellomnavn fin da, Emil James
Sølvi Elisabeth var også fint
Mhm, men alle mannfolka heter James. Mannen gjør også det, og samme med svigerfar. Så liksom en tradisjon. Hadde ikke blitt populær om jeg hadde brutt den haha
Og Elisabeth heter både min søster og mor Mamma som mellomnavn og søster som fornavn.
Sølvi og Emil er kun fordi vi liker de navnene:O)
Koselig å ha sånne tradisjoner å følge da navnene passer godt sammen også
Ja, fornøyd med navnene
Nå teller jeg ned dager til oul