Skravletråd

Og ja...hmm..vi skal til Mikkelparken. Ellers får vi masse besøker fra familie fra østlandet hit i sommer.
Har allerede vært en tur i København.
Så blir det en del turer til hytta;)
 
Går jo til fysioterapeut pga. hatt mye smerter i bekken og korsrygg som da har forflyttet seg oppover. Begynt med slyngetrening og tar mye tøyeøvelser.

Ikke alltid så mye som skal til alltid heller;) Ta småturer på sparket er jo greit det:)

Usj så vondt! Vet åssen det er med bekkensmerter :( har de blitt vondere nå eller?

Ja greit med småturer å :) ikke såå lett når Liana blir sur etter maks 1 time i bil haha
 
Og ja...hmm..vi skal til Mikkelparken. Ellers får vi masse besøker fra familie fra østlandet hit i sommer.
Har allerede vært en tur i København.
Så blir det en del turer til hytta;)

Høres jo fint ut det :) hvordan er det med Oliver? Har du noen nye bilder av go'gutten din? :)
 
Usj så vondt! Vet åssen det er med bekkensmerter :( har de blitt vondere nå eller?

Ja greit med småturer å :) ikke såå lett når Liana blir sur etter maks 1 time i bil haha

Ja, men var visst ikke så fryktelig bekkenet mitt mente fysio. Så det er jo bare bra egentlig. Men jeg var fryktelig stiv i hele kroppen og det har gjort sitt til at jeg har trodd bekkenet mitt er virkelig gale.
 
Høres jo fint ut det :) hvordan er det med Oliver? Har du noen nye bilder av go'gutten din? :)

Bare bra med han:) Stortrives i barnehagen:)
I morgen er det sommerfest der.
La ut 2 bilder på outfittråden på skjult;)
 
Ja, men var visst ikke så fryktelig bekkenet mitt mente fysio. Så det er jo bare bra egentlig. Men jeg var fryktelig stiv i hele kroppen og det har gjort sitt til at jeg har trodd bekkenet mitt er virkelig gale.

Ja da hjelper det nok å få strekt og tøyet seg litt :p begynt å få noen mage enda da? Hehe.. har kvalmen gitt seg?
 
Bare bra med han:) Stortrives i barnehagen:)
I morgen er det sommerfest der.
La ut 2 bilder på outfittråden på skjult;)

Så bra å høre :D sommerfest er nok stas.. vi hadde det for noen uker siden :)
 
Så blir det Emil James da.
Også Sølvi Elisabeth.

Ja, 2 juli

Ahh så dere velger isåfall samme mellomnavn :D fin da, Emil James :)
Sølvi Elisabeth var også fint :D
 
Ahh så dere velger isåfall samme mellomnavn :D fin da, Emil James :)
Sølvi Elisabeth var også fint :D

Mhm, men alle mannfolka heter James. Mannen gjør også det, og samme med svigerfar. ;) Så liksom en tradisjon. :) Hadde ikke blitt populær om jeg hadde brutt den:p haha

Og Elisabeth heter både min søster og mor;) Mamma som mellomnavn og søster som fornavn.

Sølvi og Emil er kun fordi vi liker de navnene:O)
 
Mhm, men alle mannfolka heter James. Mannen gjør også det, og samme med svigerfar. ;) Så liksom en tradisjon. :) Hadde ikke blitt populær om jeg hadde brutt den:p haha

Og Elisabeth heter både min søster og mor;) Mamma som mellomnavn og søster som fornavn.

Sølvi og Emil er kun fordi vi liker de navnene:O)

Koselig å ha sånne tradisjoner å følge da :) navnene passer godt sammen også :D
 
Back
Topp