Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohhhh, tøffingen Ser ut som den muskelbunten
Haha, mannfolk
Vi er kommet hjem i dag ja Kost oss masse
Åh, så masse fine bilder av ungene
Praktisk at tante er frisør da Hun er så søt der hun sitter og skal bli klippet
Her var det også ut å lete etter egg i går. Stor stas. Oliver var den som først fant egg faktisk. Oppi der var det en nøkkelring med bamse på og en påskehare i sjokolade. Så har jo familien til mannen også tradisjon med påkegaver til ungene. Så Oliver fikk også en t skjorte og en pysj + litt mer godis. Jg måtte gjemme unna litt for han kastet det i seg, var redd han skulle bli uvel haha
Og så stas med hull i ørene da. Syns hun det var vondt?
Ohhhh, tøffingen Ser ut som den muskelbunten
Ja, veldig . Påskelårmiddagen og dessert ble spist ute i går i solaSå bra! godt med påske hehe..
Takk ja veldig greit med frisør i slekta hadde kostet ovet 1000kr å gjøre dette i salong
Haha greit å gjemme unna til godteri ja her kom broren til sambo med 3 påskeegg fulle av godteri til ungene! De får velge en ting av og til ellers sitter dem å spiser til det er tomt
Ja, veldig . Påskelårmiddagen og dessert ble spist ute i går i sola
Ikke værst Jeg gråt visst når jeg fikkDet var nok litt vondt..men hun gråt ikke ikke en liten tåre engang så jeg ble overrasket over det! Haha
Hehe, ja. Så trent og liten liksom Gøy med kostymer daHahaha ja måtte le..så litt dumt ut haha.. men han selv likte å ha på drakten
Taco er i grunn greit når det er besøk syns jeg. Noe for alle og lett og lage tilSå digg koselig å kunne spise ute.. hehe.. vi skulle egentlig ha indrefilet av storfe igår, siden vi hadde besøk. Men ble plutselig så sent, så endte opp med taco haha digg det å.. og ungene spiste godt
Mye penger spart da ja Vi klipper Oliver selv nå da
Ja, eier jo ikke magemål når det gjelder sånn selv med de små magene
Mye penger spart da ja Vi klipper Oliver selv nå da
Ja, eier jo ikke magemål når det gjelder sånn selv med de små magene
Vi stusser jo mer da. Klarer ikke klippe til skikkelig frisyreHehe sånt tørr ikke jeg men så sier hun selv at om ungene skal klippe seg, eller gjøre noe annet med håret. Så SKAL hun gjøre det haha.. også å lage hull i ørene
Hehe, fort gjortOps..trykte send for fort jeg haha..
Jeg fatter ikke at de små kan ha plass til så mye av og til magesekken kan jo ikke være så stor?
Ikke værst Jeg gråt visst når jeg fikk
Hehe, ja. Så trent og liten liksom Gøy med kostymer da
Gjorde jeg å tror jeg haha.. og Emira som er ganske pinglete å da.. tenkte det ville være vanskelig å få hun til å ta hull nr 2.. men neida
Taco er i grunn greit når det er besøk syns jeg. Noe for alle og lett og lage til