Skravletråd

Og så stas med hull i ørene da. Syns hun det var vondt?:)

Åh, så masse fine bilder av ungene:)
Praktisk at tante er frisør da:) Hun er så søt der hun sitter og skal bli klippet:)
Her var det også ut å lete etter egg i går. Stor stas. Oliver var den som først fant egg faktisk. Oppi der var det en nøkkelring med bamse på og en påskehare i sjokolade. Så har jo familien til mannen også tradisjon med påkegaver til ungene. Så Oliver fikk også en t skjorte og en pysj + litt mer godis. Jg måtte gjemme unna litt for han kastet det i seg, var redd han skulle bli uvel:P haha

Takk :D ja veldig greit med frisør i slekta :P hadde kostet ovet 1000kr å gjøre dette i salong ;)

Haha greit å gjemme unna til godteri ja :D her kom broren til sambo med 3 påskeegg fulle av godteri til ungene! De får velge en ting av og til :P ellers sitter dem å spiser til det er tomt :eek:

Og så stas med hull i ørene da. Syns hun det var vondt?:)

Det var nok litt vondt..men hun gråt ikke :D ikke en liten tåre engang ;) så jeg ble overrasket over det! Haha

Takk :D ja veldig greit med frisør i slekta :p hadde kostet ovet 1000kr å gjøre dette i salong ;)

Haha greit å gjemme unna til godteri ja :D her kom broren til sambo med 3 påskeegg fulle av godteri til ungene! De får velge en ting av og til :p ellers sitter dem å spiser til det er tomt :eek:

Mye penger spart da ja:) Vi klipper Oliver selv nå da:P
Ja, eier jo ikke magemål når det gjelder sånn selv med de små magene:P

Ja, veldig . Påskelårmiddagen og dessert ble spist ute i går i sola:D

Så digg :) koselig å kunne spise ute.. hehe.. vi skulle egentlig ha indrefilet av storfe igår, siden vi hadde besøk. Men ble plutselig så sent, så endte opp med taco :P haha digg det å.. og ungene spiste godt :)

Så digg :) koselig å kunne spise ute.. hehe.. vi skulle egentlig ha indrefilet av storfe igår, siden vi hadde besøk. Men ble plutselig så sent, så endte opp med taco :p haha digg det å.. og ungene spiste godt :)
Taco er i grunn greit når det er besøk syns jeg. Noe for alle og lett og lage til:)

Hehe sånt tørr ikke jeg :P men så sier hun selv at om ungene skal klippe seg, eller gjøre noe annet med håret. Så SKAL hun gjøre det haha.. også å lage hull i ørene ;)

Ops..trykte send for fort jeg haha..

Jeg fatter ikke at de små kan ha plass til så mye av og til :eek: magesekken kan jo ikke være så stor? :P

Hehe sånt tørr ikke jeg :p men så sier hun selv at om ungene skal klippe seg, eller gjøre noe annet med håret. Så SKAL hun gjøre det haha.. også å lage hull i ørene ;)
Vi stusser jo mer da. Klarer ikke klippe til skikkelig frisyre:P

Ops..trykte send for fort jeg haha..

Jeg fatter ikke at de små kan ha plass til så mye av og til :eek: magesekken kan jo ikke være så stor? :p
Hehe, fort gjort;)
Nei, det kan den ikke. men tydeligvis eget rom for søtsaker inni magen dems:P

Ikke værst:P Jeg gråt visst når jeg fikk:P

Gjorde jeg å tror jeg haha.. og Emira som er ganske pinglete å da.. tenkte det ville være vanskelig å få hun til å ta hull nr 2.. men neida :D

Hehe, ja. Så trent og liten liksom:D Gøy med kostymer da:D

Kjempe gøy :D fikk 1 STOR eske + 3 små med klær til Leoh av søsteren til sambo..så det er der kostymet kommer fra :P hehe

Gjorde jeg å tror jeg haha.. og Emira som er ganske pinglete å da.. tenkte det ville være vanskelig å få hun til å ta hull nr 2.. men neida :D

Ville veldig gjerne ha de hulla da? eller så er hun tøffere enn du tror:P?

Taco er i grunn greit når det er besøk syns jeg. Noe for alle og lett og lage til:)

Ja det blir stort sett det eller pizza.. enkelt å lage, og noe de aller fleste liker :)

Back
Topp