Skravletråd

Det er normalt det som er satt opp?
Jeg har en hel uke og 2 dager hvor jeg ikke har tatt på meg en eneste vakt pga. barnehagestart.

Det skjønner jeg godt er et krav.

De fleste barnehager har satt opp at på dag 1, så er man der sammen i noen timer og evt spiser frokost. Dag 2 pleier det ofte å være at man spiser frokost der med barnet og lar barnet sove der..enten om han blir lagt av deg eller om man går før det sånn at dem skal prøve det.. og på dag 3 så skal man lissom bare levere og si hade:eek: men litt forskjellig fra barnehage til barnehage! ;) men jeg brukte 1,5 uke med Leoh :) spiste frokost der med han hver dag og var den som la han til å sove alle de dagene..så prøvde jeg å la dem legge han fordi da virker han trygg på dem :) men sånt er også veldig forskjellig hvordan barnet tar dette :)

De fleste barnehager har satt opp at på dag 1, så er man der sammen i noen timer og evt spiser frokost. Dag 2 pleier det ofte å være at man spiser frokost der med barnet og lar barnet sove der..enten om han blir lagt av deg eller om man går før det sånn at dem skal prøve det.. og på dag 3 så skal man lissom bare levere og si hade:eek: men litt forskjellig fra barnehage til barnehage! ;) men jeg brukte 1,5 uke med Leoh :) spiste frokost der med han hver dag og var den som la han til å sove alle de dagene..så prøvde jeg å la dem legge han fordi da virker han trygg på dem :) men sånt er også veldig forskjellig hvordan barnet tar dette :)

Okei, skjønner:)
Jeg får se hvordan han tar det da og ta det litt derfra. Jeg har vaffal nok av tid og satt av tid til å følge han godt opp der. Hvordan er det første dagen? Vi har ikke hørt noe? Skal de ringe? Når klokka kommer man liksom:P?

Jeg får se hvordan han tar det da og ta det litt derfra. Jeg har vaffal nok av tid og satt av tid til å følge han godt opp der. Hvordan er det første dagen? Vi har ikke hørt noe? Skal de ringe? Når klokka kommer man liksom:P?
Vi fekk informasjon eit par veker før. I posten. Og så hadde vi eit informasjonsmøte veka før, der vi kunne spør om alt vi lurte på:)
Veldig greitt å ha god tid til innkjøring. :-)

Vi fekk informasjon eit par veker før. I posten. Og så hadde vi eit informasjonsmøte veka før, der vi kunne spør om alt vi lurte på:)
Veldig greitt å ha god tid til innkjøring. :-)

Vært noe av det samme her.. fått en brev om hvordan tilvennings dagene vanligvis går :) med klokkeslett å alt.. hehe.. så om du ikke har hørt noe, så ville jeg stikket innom eller ringt :)

Vært noe av det samme her.. fått en brev om hvordan tilvennings dagene vanligvis går :) med klokkeslett å alt.. hehe.. så om du ikke har hørt noe, så ville jeg stikket innom eller ringt :)

Ikke hørt noe nei:) Kan ta en tlf jeg da:)

Veldig greitt å ha god tid til innkjøring. :)
Oki, det hørtes jo veldig bra ut da.
Ikke fått noe her:P:confused:

Hihi, takk søta;)
Hva gjør dere I dag da:D?

Idag har vi ikke gjort så mye :P hadde besøk av broren til sambo og dama hans igår.. og imårra får vi besøk av søsteren hans med mann og 2 barn :) så da har vi bare fått støvsugd litt og jeg har bakt rundstykker som vi skal ha til lunsj imårra, mens jentene dro på besøk til mora mi for å grille pølser istad :P

Dere da? :)

Igår fant Leoh verdens minste pinne å drasse på hahaha
1428092577967.jpg

Idag har vi ikke gjort så mye :p hadde besøk av broren til sambo og dama hans igår.. og imårra får vi besøk av søsteren hans med mann og 2 barn :) så da har vi bare fått støvsugd litt og jeg har bakt rundstykker som vi skal ha til lunsj imårra, mens jentene dro på besøk til mora mi for å grille pølser istad :p

Dere da? :)

Igår fant Leoh verdens minste pinne å drasse på hahaha
Vis vedlegget 110680

Kjekt med besøker da:D
Vi har bakt sjokoladekake, lekt ute og vært på gården i nærheten her:) I morgen reiser vi på hytten.

Haha, den var stor:D

Kjekt med besøker da:D
Vi har bakt sjokoladekake, lekt ute og vært på gården i nærheten her:) I morgen reiser vi på hytten.

Haha, den var stor:D

Ja det er koselig med besøk :D men merker ungene blir så sliten av det.. Liana og Leoh (og sambo) har vært grinete idag :P så jeg gleder meg ikke til søndag haha..

Mmmm sjokoladekake :D moro med gård og hytte å :D jeg savner hytte i påska merker jeg..har vokst opp med det.. men orker ikke nå når Leoh er så liten!

Ja det er koselig med besøk :D men merker ungene blir så sliten av det.. Liana og Leoh (og sambo) har vært grinete idag :p så jeg gleder meg ikke til søndag haha..

Mmmm sjokoladekake :D moro med gård og hytte å :D jeg savner hytte i påska merker jeg..har vokst opp med det.. men orker ikke nå når Leoh er så liten!

Sambo og ja:P?
Ja, skal si Oliver likte den godt:D
Ser den, blir ikke så lenge på hytta vi. Stappafullt der oppe nå , så holder med noen netter:P I morra er det lammelr der oppe:D

ImageUploadedByBV Forum1428098076.286586.jpg
Nydelige Sognsvann :)

Sambo og ja:P?
Ja, skal si Oliver likte den godt:D
Ser den, blir ikke så lenge på hytta vi. Stappafullt der oppe nå , så holder med noen netter:P I morra er det lammelr der oppe:D

Haha ja han blir så sur og klager når han er "utkjørt" haha verre enn ungene :P

Skal dere hjem idag eller? :)

Vi hadde besøk igår av søsteren til sambo, med familien sin :) kjempe kos! Jeg gjemte påskeegg til alle 5 ungene ute i en barnehage :D
Liana fikk klippet bitte litt av luggen og i nakken å.. tanta er frisør ;) Emira fikk også klippet litt tupper og fikk seg hull i ørene :D

Liana klippes! :)
1428232082225.jpg

Emira med hull i ørene og rosa øredobber:rolleyes:
1428232107935.jpg

1428232132627.jpg

Påskeegg :D
1428232147884.jpg

Leoh fikk en bil oppi egget å :P og jentene fikk figurer av frost ;)
1428232160996.jpg

Spider-Leoh hahaha
1428232360944.jpg
1428232372855.jpg

Vi hadde besøk igår av søsteren til sambo, med familien sin :) kjempe kos! Jeg gjemte påskeegg til alle 5 ungene ute i en barnehage :D
Liana fikk klippet bitte litt av luggen og i nakken å.. tanta er frisør ;) Emira fikk også klippet litt tupper og fikk seg hull i ørene :D

Liana klippes! :)
Vis vedlegget 110955

Emira med hull i ørene og rosa øredobber:rolleyes:
Vis vedlegget 110956

Vis vedlegget 110957

Påskeegg :D
Vis vedlegget 110958

Leoh fikk en bil oppi egget å :p og jentene fikk figurer av frost ;)
Vis vedlegget 110959

Åh, så masse fine bilder av ungene:)
Praktisk at tante er frisør da:) Hun er så søt der hun sitter og skal bli klippet:)
Her var det også ut å lete etter egg i går. Stor stas. Oliver var den som først fant egg faktisk. Oppi der var det en nøkkelring med bamse på og en påskehare i sjokolade. Så har jo familien til mannen også tradisjon med påkegaver til ungene. Så Oliver fikk også en t skjorte og en pysj + litt mer godis. Jg måtte gjemme unna litt for han kastet det i seg, var redd han skulle bli uvel:P haha

Back
Topp