Skravletråd

Jeg tror jeg kommer akkurat innenfor nov. 29/30. Eller så rett inn på desember ja. Men med mine beregniner er det nov:P
Skjønner:) blir jo fin førjulspresang uansett ;) eg er så glad på dine vegne. Fantastisk:D

Hei hei jenter :)
Jeg har vært stille her inne altfor lenge!! Vært maaaange uker med sykdom (mest forkjølelser på rundgang om og om igjen), tannutbrudd på de to minste, urolige netter, og noe jobbing!.. håper virkelig ting får roet seg ordentlig nå :P vært mye sliten i det siste..

Hvordan er det med dere?? Håper alt er bra :)

Synnøve: Gratulerer så mye med graviditet :D:D:D

Noen bilder herifra :)
1427404318048.jpg
1427404328464.jpg

Hei hei jenter :)
Jeg har vært stille her inne altfor lenge!! Vært maaaange uker med sykdom (mest forkjølelser på rundgang om og om igjen), tannutbrudd på de to minste, urolige netter, og noe jobbing!.. håper virkelig ting får roet seg ordentlig nå :p vært mye sliten i det siste..

Hvordan er det med dere?? Håper alt er bra :)

Synnøve: Gratulerer så mye med graviditet :D:D:D
Huff det høres slitsomt ut. Nå er alle friske? :)
Da er det lov å være sliten ja!!
Samme jobben som sist?

Er her alt fryd og gammen:D:D

Huff det høres slitsomt ut. Nå er alle friske? :)
Da er det lov å være sliten ja!!
Samme jobben som sist?

Er her alt fryd og gammen:D:D

Har hørt slitsomt til tider ja.. og jeg er elendig på å legge meg for å sove når dem er i bhgen :P nå er alle så og si friske.. Leoh hoster litt enda, og jeg og Emira er litt snørrete og hoster vi å etter forkjølelsen som startet for en uke siden hos begge oss! ;)
Har jobbet på samme jobben ja :) godt det å iblandt :D

Alt bra med Oliver å? :D

Åh, 3 skjønne sjarmtroll. Utrolig stilige luer de hadde da. Hvor har du fått tak i de? Noen du kjenner som har strikk/hekla?
Likte også godt jakken til Leoh:)

Takker :D Luene er fra en nettside som heter dressmykid.no ;) masse masse fine luer der inne! Haha..
Jakken til Leoh er arvet :D liker den godt jeg å, og han kler så godt sånne blå farger :)

Har hørt slitsomt til tider ja.. og jeg er elendig på å legge meg for å sove når dem er i bhgen :p nå er alle så og si friske.. Leoh hoster litt enda, og jeg og Emira er litt snørrete og hoster vi å etter forkjølelsen som startet for en uke siden hos begge oss! ;)
Har jobbet på samme jobben ja :) godt det å iblandt :D

Alt bra med Oliver å? :D

Huff, jaja. Håpe dere slipper unna sykdom på veldig lenge alle sammen nå da:)
Mye jobber du der da?:)

Ja,alt bra med han:) Skal begynne i barnehagen etter påske.

Takker :D Luene er fra en nettside som heter dressmykid.no ;) masse masse fine luer der inne! Haha..
Jakken til Leoh er arvet :D liker den godt jeg å, og han kler så godt sånne blå farger :)

Ok, den siden må sjekkes ut:D
Veldig fin i den fargen ja:D

Huff, jaja. Håpe dere slipper unna sykdom på veldig lenge alle sammen nå da:)
Mye jobber du der da?:)

Ja,alt bra med han:) Skal begynne i barnehagen etter påske.

Ja håper jeg å! Har bare vært forkjølelser og litt feber da.. men jaggu slitsomt nok når det går utover søvnen :P

Å så spennede med bhg :D det blir moro! Her blir barnehagen lagt ned fra august :( så da må Liana og Leoh flytte til en annen sammen med resten av flokken :( vil IKKE! menmen..

Ja håper jeg å! Har bare vært forkjølelser og litt feber da.. men jaggu slitsomt nok når det går utover søvnen :p

Å så spennede med bhg :D det blir moro! Her blir barnehagen lagt ned fra august :( så da må Liana og Leoh flytte til en annen sammen med resten av flokken :( vil IKKE! menmen..
Ja, guuud. Søvn er viktig!! Blir jo helt zombie..

Ja, veldig. Første dag er 7 april.
Åh nei:/ Så dumt. Er det langt til den andre da?

Ja, guuud. Søvn er viktig!! Blir jo helt zombie..

Ja, veldig. Første dag er 7 april.
Åh nei:/ Så dumt. Er det langt til den andre da?

Blir spennede :D men han er jo vandt med åpen bhg da :) også må du huske at du kan kreve lenger tilvenning enn de 2-3 dagene som er satt opp.. gå etter Oliver sine behov for å ikke gjøre det hele om til noe grusomt ;)

Nei den andre er like kort vei, men i en annen retning lissom :) så det er bra! Vi foreldre hadde det som et slags krav om at alle barna blir flyttet til samme bhg :P

Blir spennede :D men han er jo vandt med åpen bhg da :) også må du huske at du kan kreve lenger tilvenning enn de 2-3 dagene som er satt opp.. gå etter Oliver sine behov for å ikke gjøre det hele om til noe grusomt ;)

Nei den andre er like kort vei, men i en annen retning lissom :) så det er bra! Vi foreldre hadde det som et slags krav om at alle barna blir flyttet til samme bhg :p

Det er normalt det som er satt opp?
Jeg har en hel uke og 2 dager hvor jeg ikke har tatt på meg en eneste vakt pga. barnehagestart.

Det skjønner jeg godt er et krav.

Back
Topp