Ja. Genialt. Er fra 2år egentlig. Men vi er nå med for dtSå greitt. Skulle ønske det var her og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Genialt. Er fra 2år egentlig. Men vi er nå med for dtSå greitt. Skulle ønske det var her og![]()
SkjønnerJeg tror jeg kommer akkurat innenfor nov. 29/30. Eller så rett inn på desember ja. Men med mine beregniner er det nov![]()
Ikkje såååå lenge igjen dåJa. Genialt. Er fra 2år egentlig. Men vi er nå med for dt![]()
Tusen takk søte duSkjønnerblir jo fin førjulspresang uansett
eg er så glad på dine vegne. Fantastisk
![]()
Neida, vi har bare tyvstarta littIkkje såååå lenge igjen då![]()
Det syns eg må vere lovNeida, vi har bare tyvstarta litt![]()
Du har så herlige ungar du
Huff det høres slitsomt ut. Nå er alle friske?Hei hei jenter
Jeg har vært stille her inne altfor lenge!! Vært maaaange uker med sykdom (mest forkjølelser på rundgang om og om igjen), tannutbrudd på de to minste, urolige netter, og noe jobbing!.. håper virkelig ting får roet seg ordentlig nåvært mye sliten i det siste..
Hvordan er det med dere?? Håper alt er bra
Synnøve: Gratulerer så mye med graviditet![]()
Huff det høres slitsomt ut. Nå er alle friske?![]()
Da er det lov å være sliten ja!!
Samme jobben som sist?
Er her alt fryd og gammen![]()
Åh, 3 skjønne sjarmtroll. Utrolig stilige luer de hadde da. Hvor har du fått tak i de? Noen du kjenner som har strikk/hekla?
Likte også godt jakken til Leoh![]()
Har hørt slitsomt til tider ja.. og jeg er elendig på å legge meg for å sove når dem er i bhgennå er alle så og si friske.. Leoh hoster litt enda, og jeg og Emira er litt snørrete og hoster vi å etter forkjølelsen som startet for en uke siden hos begge oss!
Har jobbet på samme jobben jagodt det å iblandt
Alt bra med Oliver å?![]()
TakkerLuene er fra en nettside som heter dressmykid.no
masse masse fine luer der inne! Haha..
Jakken til Leoh er arvetliker den godt jeg å, og han kler så godt sånne blå farger
![]()
Huff, jaja. Håpe dere slipper unna sykdom på veldig lenge alle sammen nå da![]()
Mye jobber du der da?![]()
Ja,alt bra med hanSkal begynne i barnehagen etter påske.
Ja, guuud. Søvn er viktig!! Blir jo helt zombie..Ja håper jeg å! Har bare vært forkjølelser og litt feber da.. men jaggu slitsomt nok når det går utover søvnen
Å så spennede med bhgdet blir moro! Her blir barnehagen lagt ned fra august
så da må Liana og Leoh flytte til en annen sammen med resten av flokken
vil IKKE! menmen..
Ja, guuud. Søvn er viktig!! Blir jo helt zombie..
Ja, veldig. Første dag er 7 april.
Åh nei:/ Så dumt. Er det langt til den andre da?
Blir spennedemen han er jo vandt med åpen bhg da
også må du huske at du kan kreve lenger tilvenning enn de 2-3 dagene som er satt opp.. gå etter Oliver sine behov for å ikke gjøre det hele om til noe grusomt
Nei den andre er like kort vei, men i en annen retning lissomså det er bra! Vi foreldre hadde det som et slags krav om at alle barna blir flyttet til samme bhg
![]()