Kunne nok ikkje spist veldig mykje av den.. men for all del, interessant smak![]()
Hehe. Hvor mange varianter har de nå egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne nok ikkje spist veldig mykje av den.. men for all del, interessant smak![]()
Det må du gjereJeg er medJeg vet godt hva goderi det er, men klarer ikke se for meg at det er godt i melkesjokolade...Skal prøve den en dag
![]()
Veldig mykje midt oppe på hovudet, og så passe mykje på sidene og bakHar hun mye hår?
Aaaaltfor mangeHehe. Hvor mange varianter har de nå egentlig?
Dei er sikkert flinke dei som klipper sånne små. Sikkert gjort det mange gongar før. Men eg kunne aldri gjort det sjølv, trur egJa, skal bli spennende å se om han siter i ro![]()
Det må du gjereSpent på reaksjonar
![]()
Veldig mykje midt oppe på hovudet, og så passe mykje på sidene og bak![]()
Dei er sikkert flinke dei som klipper sånne små. Sikkert gjort det mange gongar før. Men eg kunne aldri gjort det sjølv, trur eg![]()
Haha, pricelessSkal ta bilde av trynet mitt når jeg smaker, haha
Ho hadde MASSE ved fødsel.. og så har det berre komt meir og meir. ho mista ikkje så mykje egentlig... hadde din masse ved fødsel?Ja, okSweet. Hadde hun en del ved fødsel, eller kommet mest siden?
![]()
Hehe, blir spennande å sjå dåDet går nok veldig fint ja. Er samme frisøren som mannen har som skal klippe han. Så sant han sitter i ro![]()
Haha, priceless![]()
Ho hadde MASSE ved fødsel.. og så har det berre komt meir og meir. ho mista ikkje så mykje egentlig... hadde din masse ved fødsel?
Det er vel kanskje fornuftig.. Men huheisann som det går unna når du kjem påKlokka flyr gittSnart finne sengen vel...
Det er vel kanskje fornuftig.. Men huheisann som det går unna når du kjem på![]()
Hehe, har skjønt det. Men det er jo berre koselig detDet kan du siHaha
Liker skravle når jeg kommer på![]()
Hehe, har skjønt det. Men det er jo berre koselig detOg det hjelpe jo på
![]()