Då får eg ta meg ein ferietur til Bergen![]()
Do that
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då får eg ta meg ein ferietur til Bergen![]()
På deg og ja? Rare greier det der... Ikkje fred å få her, med snop i hus![]()
Haha, god dealDo thatSkal få bo gratis hos oss, haha
Då må du jo berre gjere det dåNei, haha. Hører svakt fra kjøkkenskuffen" Synnøve, kom å spis meg".
Fant litt restar av ein Smash-pose eg noNei, haha. Hører svakt fra kjøkkenskuffen" Synnøve, kom å spis meg".
Haha, god dealBerre å sette seg i bilen då
Berre synd det tar laaaang tid å kjøre dit. 6,5 timar ish...
Har blitt snop her i dagDå må du jo berre gjere det då![]()
Oh smash er diggbart!Fant litt restar av ein Smash-pose eg no
Er vel kanskje ikkje slikt ein skal seie høgt på ein måndag føremiddag![]()
Det er greitt av og til. Men begrensa kor ofte eg gidd så lang køyreturHehe, jada. Fint hos oss![]()
Det er lenge i bi jaTil mams og de er det 9t!!:/Kjørte over der i sommer på ferie
Tar jo fly heller da som oftest...men grei roadtrip på ferietur
![]()
Det er det absoluttOh smash er diggbart!![]()
Oo, var den bra? Den har eg veldig lyst å sjå!!Her har vi sett filmGåten om ragnarok.
Samme her altså. Ble vel mye kjøring i sommer med Sørlandet ogsåDet er greitt av og til. Men begrensa kor ofte eg gidd så lang køyretur![]()
Når det er tilbud på snop går det galeNam namher og
![]()
Nei, men topp 5Det er det absoluttbeste sjokoladen det, spør du meg
![]()
Veldig bra faktisk!! Og mannen syns det også. Bør sees!Oo, var den bra? Den har eg veldig lyst å sjå!!
Hehe.. god i alle fall... Men apropos sjokolade, har du smakt den nye Freia-sjokolade? Den med geleting og knaseting?Nei, men topp 5haha
Er den på Netflix eller Viaplay eller noko?Veldig bra faktisk!! Og mannen syns det også. Bør sees!![]()