Skravletråd

Så kjekt! Og så bra han koste seg :)
Er dokke ofte i åpen barnehage?

Tilbudet er 3 ganger i uken, noen ganger er vi der alle dagene mens andre kun 1. Varierer litt. Denne uken tenker jeg vi får til alle dagene. På onsdagen går han der med farmoren som skal passe han;)

Tilbudet er 3 ganger i uken, noen ganger er vi der alle dagene mens andre kun 1. Varierer litt. Denne uken tenker jeg vi får til alle dagene. På onsdagen går han der med farmoren som skal passe han;)
Koselig då. Skulle ønske me hadde eit slikt tilbud her :)

Ja, det blir for langt. Veldig synd da. Supert tilbud så er happy med at det er her.
Eg tenkte å teste då eg var i storbyen Oslo:P Men der var det slik at du måtte vere bosatt i den bydelen der barnehagen var, så det funka jo dårlig det og :P

Men noe annet som er farlig godt er snop. og europris har tilbud ut uken på smågodt til 6.90:p
Uff, ikkje sei det ein gong... Faaarlig. Men var der på fredag og handla inn til bursdag då.. Snop må ein jo ha :P Og har maaaasevis igjen. Blir alltid for mykje, uansett til sånne lag :p (Men kjekt å ha litt restar også då :P)

Eg tenkte å teste då eg var i storbyen Oslo:p Men der var det slik at du måtte vere bosatt i den bydelen der barnehagen var, så det funka jo dårlig det og :p

Åh, såpass. Kjipern. Sånn er det ikke her. Kan gå i alle åpne barnehagene i hele Bergen:P

Uff, ikkje sei det ein gong... Faaarlig. Men var der på fredag og handla inn til bursdag då.. Snop må ein jo ha :p Og har maaaasevis igjen. Blir alltid for mykje, uansett til sånne lag :p (Men kjekt å ha litt restar også då :p)

Klarer ikke ha snop liggende jeg. Det skriker på meg:P

Back
Topp